خرید a51 سامسونگ قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:07:19

برند سامسونگ یکی از بهترین کمپانی‌های دنیا است که دارای محصولات متنوعی است. اگر تمایل به خرید اقساطی a51 سامسونگ دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید a51 سامسونگ قسطی


کمپانی پر ستاره سامسونگ

برند سامسونگ یکی از بهترین و مهم‌ترین برندهای دنیا می‌باشد که تنوع محصولاتی بی‌نظیری دارد. برند سامسونگ با ارائه برترین گوشی‌های هوشمند، نبض بازار را در دست گرفته است. کمپانی سامسونگ متعلق به کشور کره جنوبی است و به سرتاسر دنیا صادر می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی گوشی a51 سامسونگ بپردازیم و ویژگی‌های استثنایی این گوشی را با هم مرور کنیم. اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی a51 سامسونگ هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بررسی درخشان‌ترین ستاره سامسونگ

گلکسی a51 یکی از بهترین میان رده‌های برند سامسونگ می‌باشد که با دوربینی ارتقا یافته و اندروید 10 توانسته جایگاه بالایی را در اختیار بگیرد. گوشی a51 سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده است که از a50 بسیار متفاوت‌تر است. 

از تفاوت‌های بارز آن می‌توان به حاشیه کمتر صفحه نمایشگر، اندروید 10 و کیفیت دوربین بسیار بالاتر اشاره کرد. این گوشی جذاب در سال 2019 ارائه شده است و بسیار جذابیت بالایی دارد. برای خرید اقساطی a51 سامسونگ به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

بدنه شیک و زیبا

گوشی a51 سامسونگ با بدنه‌ای نازک و خوش فرم جز گوشی‌های خوش دست برند سامسونگ محسوب می‌شود و دارای امکانات فوق‌العاده‌ای است. 

این گوشی استثنایی رنگبندی فوق‌العاده خاصی دارد و از رنگ‌های آن می‌توان به آبی، سفید، صورتی و مشکی اشار کرد که به صورت زاویه دار طراحی شده است. با خرید نقدی یا اقساطی a51 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.

زاویه فوق عریض

گوشی هوشمند سامسونگ دارای دوربین 48 مگاپیکسلی فوق عریض می‌باشد و بهترین تصاویر را برای شما به ثبت می‌رساند.

دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی

گوشی هوشمند a51 سامسونگ دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو می‌باشد و کیفیت و شفافیت بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. شما به راحتی با این ویژگی می‌توانید از یک کفشدوزک زیبا عکس بگیرید و از دیدن جزییات عکس نهایت لذت را ببرید.

جالب است بدانید که شما به آسانی می‌توانید از قابلیت بوکه استفاده کنید و سوژه عکس خود را جذاب‌تر به نمایش دهید. برای خرید اقساطی a51 سامسونگ با تخفیفی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تقویت کننده بازی

این گوشی بی‌نظیر دارای قابلیت تقویت کننده بازی می‌باشد و تمامی گزینه‌های پرت کننده حواس را از بین می‌برد. همچنین دارای تقویت کننده فریم نیز می‌باشد و سبب می‌شود که سطح کیفی گرافیک بالاتر رود و بازی روان‌تر و ملموس‌‌تر شود. 

با این گوشی استثنایی با لذت فراوان بازی کنید و از داشتن یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ نهایت لذت را ببرید. برای خرید نقدی یا اقساطی a51 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات سایت بهره ببرید.

BIXBY

گوشی جذاب a51 سامسونگ دارای برنامه Bixby می‌باشد و به آسانی با زندگی و برنامه روزانه شما هماهنگ می‌شود. به طور مثال زمانی که برق خاموش می‌کنید و آماده خواب می‌شوید.

نور آبی صفحه به مرور زمان کم می‌شود و چشمان شما را آماده خواب می‌کند همچنین هنگامی که سوار ماشین خود می‌شوید، گوشی شما را در حالت قفل گشایی شده قرار می‌دهد و به طور خودکار موسیقی پخش می‌کند و به راحتی با برنامه‌ها و عادت‌های شما سازگاری ایجاد می‌کند. برای خریداقساطی a51 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی a51 سامسونگ از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یک یاز بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین در ایران می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی می‌توانید کالاهای مورد علاقه خود را به صورت اقساطی خریداری کنید. 

با انتخاب دریافت اعتبار اقساطی از بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان می‌توانید به سادگی خرید آنلاین خود را از قسطی کلاب تکمیل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی SE 2022

خرید قسطی گوشی SE 2022
یکی از گوشی‌های جذاب اپل با نام se 2022 در سال جدید رونمایی شده است. برای خرید قسطی گوشی SE 2022 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی m22 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m22 سامسونگ
یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ مدل m22 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی m22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...