خرید سامسونگ Z flip

تاریخ انتشار:
1403/2/28 18:59:15

در دنیای تکنولوژی تلفن‌های همراه روز به روز در حال تغییرات می‌باشند. یکی از جالب‌ترین تلفن‌های همراه برند سامسونگ، گوشی سامسونگ گلکسی Z flip می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ Z flip به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید سامسونگ Z flip


معرفی گوشی سامسونگ گلکسی Z flip 

گوشی تاشوی گلکسی zflip، دومین تلاش سامسونگ برای تولید تلفن همراه تاشوی تمام صفحه است. این گوشی تاشو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با نسبت تصویر 21.9 به 9 و رزولوشن 2636 در 1080 می‌باشد.

سامسونگ بعد از تلاش ناموفقی که برای اولین تلفن همراه تاشو با صفحه نمایش منعطف، یعنی گلکسی فولد کرد، حالا با عرضه گوشی ارتقا یافته جدیدش، قصد دارد هوادارانش را به خرید سامسونگ z flip ترغیب کند. هم اکنون شرایط خرید نقدی یا اقساطی گوشی گلکسی z flip در سایت قسطی کلاب فراهم شده است. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ Z flip در قسطی کلاب مهیا شده است.

تفاوت گوشی z flip با سایر گوشی‌ها 

دو نکته وجود دارد که احتمال خرید سامسونگ z flip را کمی کاهش می‌دهد. نکته اول این است که فناوری صفحه نمایش‌های تاشو بسیار جدید می‌باشد و هنوز به درجه کمال نرسیده است. با آن که گوشی‌هایی از این دست در بدو ورود به بازار با استقبال گسترده‌ای مواجه شدند، ولی همچنان خریداران و علاقه‌مندان به فناوری برای خرید سامسونگ z flip مردد هستند.

نکته دیگری که سبب می‌شود بازار گوشی‌های لاشو دست رونق نگیرد، قیمت بالای آن ها می‌باشد. گلکسی فولد گوشی تاشوی بزرگی بود که با باز شدن صفحه به تبلت تبدیل می‌شد، اما گوشی جدید z flip در حالت بسته کاربردی ندارد و در حالت باز به اندازه گوشی‌های معمولی موجود در بازار است. اگر قصد خرید گوشی گلکسی z flip را دارید، می توانید برای خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ z flip به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

صفحه نمایشگر تاشو 

به گفته  مجله  The verge، هر چیزی می‌تواند خم شود به شرط آن که نازک باشد. سامسونگ صفحه نمایش جدیدی را که در گلکسی z flip استفاده کرده را ultra thin glass می‌نامد. این شیشه 0.03 میلی متر ضخامت دارد و باز و بسته کردن زیاد آن شوخی بردار نیست. برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، سامسونگ لایه پلاستیکی محافظی بر روی صفحه نمایش تعبیه کرده است. 

کمپانی سامسونگ برای آن که علاقه‌مندان را برای خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ Z flip متقاعد کند، تصمیم گرفت تا ایرادی که در گلکسی فولد وجود داشت را برطرف کند. به همین دلیل در اطراف لایه پلاستیکی محافظ علائم هشدار قرار داد تا کاربران لایه  پلاستیکی را از صفحه جدا نکنند. چیزی که در مورد صفحه نمایش تاشوی گلکسی z flip جلب توجه می‌کند، شیار وسط صفحه است.

اگر با دقت و در زاویه‌های خاص به گوشی نگاه کنید، شیار میان صفحه یه طور کامل به چشم می‌خورد، اما به مرور زمان به آن عادت می‌کنید. صفحه نمایش 1.1 اینچی بیرونی گلکسی z flip، اعلانات و ساعت را نشان می‌دهد و هنگام گرفتن سلفی بخشی از تصویر را نشان می‌دهد. 

فناوری استفاده شده در صفحه نمایشگر Z flip 

لولای گوشی‌های تاشو از جمله مواردی است که در حال پیشرفت می باشد و نظر عده زیادی را به خود جلب کرده است. تمام سازندگان تلفن‌های همراه تلاش می‌کنند تا لولایی طراحی کنند که کمترین زاویه در بین دو طرف صفحه شکل بگیرد. رسیدن به زاویه صفر به طور کلی ناممکن است، اما سامسونگ توانسته در گوشی تاشوی جدیدش زاویه را به خوبی به صفر درجه نزدیک کند. با خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ Z flip از قسطی کلاب، لذت یک خرید هیجان انگیز را تجربه کنید.

دوربین گلکسی z flip 

نکته‌ای که خرید سامسونگ z flip  را به یک خرید جذاب تبدیل می ‌کند، این است که دوربین این گوشی با دو لنز 12 مگاپیکسلی، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از ماژول‌های دوربین به لنز 27 میلی متری واید با دریچه دیافراگم f/1.8 مجهز شده است. ترکیب این دو لنز برای عکاسی بهتر از ترکیب لنز اصلی و لنز تله فوتو می‌باشد. 

دوربین سلفی گلکسی z flip، 10 مگاپیکسلی است و با استفاده از قابلیت فلکس مود می‌توان گوشی را کمی دورتر قرار داد و عکس گرفت. برای خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ z flip، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مطمئن داشته باشید. 

سخت افزار قدرتمند Z flip 

در نگاه اول، زیبایی ظاهری و عملکرد خوب دستگاه، سبب می‌شود که بیننده فکر خرید سامسونگ z flip را در ذهن خود داشته باشد، اما علاوه بر ویژگی ظاهری، برند سامسونگ در این گوشی از پردازشگر قدرتمند اسنپ دراگون ۸۵۵ در کنار رم 8 گیگابایتی و حافظه  داخلی 256 گیگابایتی استفاده کرده است. گفتنی است حافظه  داخلی z flip، قابلیت ارتقا با کارت حافظه را ندارد. با خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ Z flip، یکی از بهترین تلفن‌های همراه دنیا را در اختیار داشته باشید.

گنجایش باتری Z flip 

باتری استفاده شده در z flip دارای 3300 میلی آمپر است و با توجه به امکانات و عملکرد دستگاه یک روز کامل دوام می‌آورد. گوشی سامسونگ گلکسی Z flip  دارای شارژر پرسرعت با توان 15W می‌باشد. 

خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ z flip از قسطی کلاب 

مجموعه قسطی کلاب برای رفاه حال شما خریداران محترم شرایط خرید نقدی یا اقساطی جدیدترین گوشی پرچم دار سامسونگ را فراهم کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ z flip می‌توانید به بخش کالای دیجیتال وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. قسطی کلاب شرایطی را برای شما مهیا می‌کند که بتوانید با اقساط سه تا دوازده ماهه از جدیدترین تکنولوژی روز برخوردار شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ایفون 11 پرو مکس

خرید اقساطی گوشی ایفون 11 پرو مکس
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی ایفون 11 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی آیفون 14 سفته ای

خرید قسطی آیفون 14 سفته ای
اگر تمایل به خرید قسطی آیفون 14 با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...