خرید قسطی ساعت دیجیتال سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 20:08:05

جهت خرید قسطی ساعت دیجیتال سامسونگ به بخش وسایل دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.





خرید اقساطی ساعت سامسونگ

هر چه قدر زمان به جلو می رود نیاز ما به استفاده از تکنولوژی های جدید بیشتر می شود به گونه ای که برای انجام بسیاری از کارهای خود نیاز داریم که از وسایل مدرن و جدید استفاده کنیم. امروزه ما در سراسر جهان شاهد این هستیم که گجت های پوشیدنی به سرعت در حال گسترش هستند. بسیاری از مردم به خصوص نوجوانان و جوانان از این گجت ها استفاده می کنند. در گذشته ساعت های عقربه دار فقط قادر بودند که زمان را نشان دهند. اما امروزه ما شاهد تولید انواع مختلف ساعت ها می باشیم. بسیاری از ما زندگی دیجیتالی را مدیون وسایلی می دانیم که از آن ها استفاده می کنیم. یکی از وسایل جدید نوظهور ساعت های هوشمند می باشند. البته این ساعت ها به حدی ارتقاء نیافته اند که استفاده از آن ها بیش از بیش احساس شود. این ساعت ها قادر هستند برخی از کارها را انجام دهند و بعضی از کارها را برای شما آسان کنند. یکی از مشکلات ساعت های هوشمند وابستگی آنها به تلفن های هوشمند است.

اولین ساعت های هوشمند همان ساعت های دیجیتالی می باشد که در بچگی به دست می بستیم. این ساعت ها مجهز به ماشین حساب بودند. شاید بتوانیم اولین ساعت هوشمند را همان ساعت سیکو بدانیم. ساعت های هوشمند جدید به موبایل شما متصل می شوند از این رو شما بسیاری از کارهای خود را می توانید از طریق این ساعت ها انجام دهید. هدف از تولید این ساعت ها این است تا شما بتوانید همه کارهایی را که با موبایل خود انجام میدادید از طریق ساعت هوشمند انجام دهید.

متاسفانه در شرایط حاضر و با کاهش توان مالی مردم بسیاری از افراد تمایلی به خرید این ساعت ها ندارند از طرف دیگر شما نمی توانید قابلیت های این ساعت ها را نادیده بگیرید. در چنین شرایطی بهتر است که از طریق سایت قسطی اقدام به خرید اقساطی ساعت هوشمند کنید.

یکی از برندهای معروف در زمینه ساخت ساعت های هوشمند شرکت سامسونگ است. این شرکت یکی از سازندگان برتر ساعت های هوشمند می باشد. ساعت هوشمند مدل Gear S3 Frontier یکی از دو مدل نسل سوم ساعت های هوشمند است. این ساعت با طراحی اسپرت و قابلیت های متعدد توانسته است جایگاه خود را میان سایر رقباء پیدا کند.

این ساعت دارای قابی مشکی است و همچنین مجهز به یک بند اسپورت است. یکی از قابلیت هایی که به این ساعت هوشمند اضافه شده است، GPS داخلی است. همین قابلیت باعث شده است که این ساعت بیش از هر چیزی به یک گجت سلامت هوشمند تبدیل شود.

یکی از ویژگی های دیگر این ساعت افزایش 50 درصدی حافظه رم آن نسبت به مدل های قبل است. صفحه نمایش 1.3 اینچی این ساعت از نوع Super AMOLED است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 278 پیکسل به ازای هر اینچ است.

اگر به دنبال خرید قسطی ساعت هوشمند سامسونگ هستید بهتر است به فروشگاه بزرگ آنلاین قسطی کلاب مراجعه کنید تا از طریق این سایت کالای مناسب را خریداری کنید.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s23 ultra با سفته الکترونیکی

خرید اقساطی گوشی s23 ultra با سفته الکترونیکی
گوشی‌های سامسونگ جز پر طرفدارترین محصولات این برند کره‌ای هستند. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra با سفته الکترونیکی یا چک به بخش...

خرید قسطی گوشی هوآوی مدل nova 7i

خرید قسطی گوشی هوآوی مدل nova 7i
یکی از جدیدترین مدل‌های گوشی هوآوی مدل nova 7i می‌باشد که بسیار زیبا و کاربردی طراحی شده است. برای خرید اقساطی گوشی هوآوی مدل ...