خرید اقساطی گوشی ایفون 14

تاریخ انتشار:
1403/2/27 11:42:32

برای خرید اقساطی گوشی ایفون 14 با قیمتی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یگ خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی ایفون 14


گوشی آیفون 14؛ از جدیدترین تلفن‌های طراحی شده شرکت اپل

شرکت اپل این بار از جدیدترین گوشی تلفن همراه خود رونمایی می‌کند. امکان خرید قسطی گوشی آیفون 14 شاید مهمترین و بهترین خبری باشد که بسیاری از علاقه مندان به تکنولوژی به دنبال آن بودند. پس از ماه ها انتظار سرانجام شرکت اپل توانست سری جدید گوشی خود را با عنوان آیفون 14 رونمایی کند.

وجود برخی از مزیت‌های قابل ذکر در این سری از گوشی‌های طراحی شده شرکت اپل، کاربران این تلفن هوشمند را حسابی شگفت زده کرده است. طراحی بسیار بی‌نظیر و خارق العاده در کنار دوربین حرفه‌ای برای عکاسی و فیلمبرداری با پردازنده قوی و البته باتری مناسب از ویژگی‌های آیفون 14 است. تنها شاید عیب این گوشی را بتوان در قیمت بالای آن دانست. 

آن هم با توجه به امکانات و قابلیت‌های بسیار چشمگیر و بی‌نظیر این نسل جدید از گوشی آیفون می‌باشد. برای رفع نگرانی‌های شما امکان خرید اقساطی گوشی آیفون 14 در برخی از مراکز معتبر برای شما میسر گشته است. 

گوشی آیفون 14

برخی مشخصات حرفه‌ای گوشی آیفون 14 که همه را متحیر کرده است. توجه داشته باشید که شما با خرید قسطی گوشی آیفون 14 می‌توانید یکی از جدیدترین و بی نظیرترین گوشی‌های هوشمند را خریداری کنید. این مدل تلفن همراه هوشمند دارای ویژگی‌ها و مشخصات زیر است که حسابی همه را متحیر کرده است:

•سیستم عامل 16 IOS
•پردازنده 6 هسته‌ای
•رم 6 گیگابایتی
•حافظه داخلی 128 تا حتی 1 ترابایت بسته به نوع نیاز و کارکرد شما
•دوربین 48 مگاپیکسلی
•رزولوشن فیلمبرداری 4K دوربین پشتی
•دوربین سلفی 12 مگاپیکسل
•ظرفیت باتری 4323 میلی آمپر در ساعت
•باتری لیتیوم یونی
•دو سیم کارته 

هر یک از این مشخصات سبب شده تا هوش از سر شما پریده و حسابی غرق در قابلیت‌ها و امکانات این گوشی شوید. شما می‌توانید با خرید اقساطی در قسط بندی‌های مشخص صاحب این گوشی فوق العاده شوید و به خوبی از آن نهایت استفاده را ببرید.

امکان خرید انواع کالای دیجیتال برای هر یک از شما

خرید اقساطی گوشی آیفون 14، خبر بسیار خوشی برای علاقه مندان به نسل‌های جدید گوشی‌های طراحی شده شرکت اپل است. به طور کلی خرید انواع کالای دیجیتال با قیمت‌های بسیار بالا شاید برای افراد زیادی تنها یک رویا و آرزوی محال باشد. با توجه به توان اقتصادی پایین مردم، امکان خرید نقدی کالاهای دیجیتال برای هر یک از آن ها بسیار سخت و قریب به محال است.

اما این رویا را شما با امکان فروش قسطی برخی از کالاهای دیجیتال در مراکز معتبر می‌توانید به واقعیت تبدیل کنید. در این زمینه می‌بایست به مراکز معتبر مراجعه کنید و با کمترین مدرک مورد نیاز رویای خود را می‌توانید به واقعیتی شیرین و دلچسب بدل سازید. ضمن اینکه شما می‌توانید کالای دیجیتال مدنظر خود را در بستر اینترنت و به شکل آنلاین خریداری کنید تا لذت یک خرید بی دردسر را تجربه کنید. 

خرید قسطی گوشی آیفون 14 اینترنتی در سایت معتبر قسطی کلاب

اگر می‌خواهید اقدام به خرید اقساطی گوشی آیفون 14 کنید؛ می‌توانید با سایت معتبر قسطی کلاب به هدف خود دست یابید. قسطی کلاب، تنها با پذیرش فیش حقوقی و جواز کسب شما چنین امکانی را برای شما میسر گردانده است. شما به عنوان کارمند شرکت‌های مختلف، افرادی با مشاغل آزاد و بازنشستگان، می‌توانید نسبت به خرید قسطی گوشي آیفون 14 اقدام کنید. 

نکته جالب در این زمینه این است که شما می‌توانید یکی از طرح‌های: پایا، هامرز، بایچک و پارسیان را انتخاب کنید. دو طرح نخست از دم قسط هستند که به ترتیب تا 50 و 80 میلیون تومان می‌توانید اقدام به خرید قسطی کالا کنید. بدین ترتیب بدون پیش پرداخت اولیه تمام مبلغ را قسطی پرداخت می‌کنید. پس بهتر است هم اینک نسبت به خرید قسطی گوشی آیفون در یکی از این طرح‌ها در وب سایت اینترنتی قسطی کلاب اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 fe با سفته

خرید قسطی گوشی s23 fe با سفته
خرید قسطی گوشی s23 fe سامسونگ نه‌تنها جدید‌ترین فن‌ادیشن این برند محبوب را در اختیار‌تان می‌گذارد، بلکه بخشی از سرمایه‌تان را نیز در...

خرید اقساطی گوشي a22

 خرید اقساطی گوشي a22
یکی از جدیدترین گوشی‌های تولید شده توسط برند سامسونگ که از قیمت مناسبی برخوردار است، مدل گلکسی A22 می‌باشد. برای خرید اقساطی...