خرید گوشی سامسونگ A31

تاریخ انتشار:
1403/2/11 04:43:33

داشتن یک تلفن همراه مناسب موجب می‌شود که شما دیگر نیازی به دوربین عکاسی و لپ‌تاپ برای انجام کارهای خود نداشته باشید. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A31 دارید، به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی سامسونگ A31



اهمیت خرید گوشی سامسونگ a31 

سامسونگ، برندی آشنا و محبوب در تولید گوشی‌های همراه باکیفیت است. جلب رضایت مشتریان از طریق تولید محصولات کاربردی، نوآورانه و باکیفیت مهم‌ترین اهداف این شرکت و یکی از دلایل جهانی شدن محصولات آن است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A31 از قسطی کلاب، لذت یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سامسونگ در سال 2020 رونمایی از محصول جدید خود، به نام سامسونگ a31 را انجام داده است. گوشی سامسونگ a31، با ویژگی‌هایی کاربردی، گوشی همراهی بسیار با ارزشی است. 

این گوشی همراه دارای تعدادی از ویژگی‌های قابل ملاحظه می‌باشد که ما برای شما در این مقاله بیان خواهیم کرد. با دانستن این نکات تصمیم‌گیری در مورد خرید گوشی سامسونگ a31 با قابلیت‌های عالی را به شما واگذار خواهیم کرد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A31 کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ویژگی‌های استثنایی گوشی سامسونگ a31 

شما با استفاده از دوربین‌های باکیفیت این گوشی همراه و ۴ دوربین این تلفن هوشمند می‌توانید عکس‌های بسیار زیبا و باکیفیتی را بگیرید. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به شما کمک می‌کند تصاویر واضحی بگیرید. دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه، موجب می‌شود تا بیشترین جزئیات را ثبت کنید و عکس‌های فوق‌العاده‌ای داشته باشید. 

دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی به شما این قابیلیت را می‌دهد تا از نماهای نزدیک به خوبی عکس بگیرید و جلوه‌های فوکوس زنده دوربین عمق سنج ۵ مگاپیکسلی سبب می‌شود تا با کم شدن نویزهای پس زمینه، بهترین و زیباترین عکس‌ها را بگیرید. 

با دوربین جلوی ۲0 مگاپیکسلی شما می‌توانید سلفی‌های بسیار باکیفیت و وضوح بالا بگیرید و با کمک از ویژگی Live focus می‌توانید پس زمینه را تار و چهره خود را شفاف کنید. 

صفحه نمایش این گوشی همراه طراحی هندسی خاص و بسیار براق و جذابی دارد و سبب جذب همه نگاه‌ها به سمت گوشی همراه شما خواهد شد. از دیگر مزایای این گوشی هوشمند عمر باتری بسیار بالای آن است و شما می‌توانید در طول شبانه روز از این گوشی همراه بدون نگرانی استفاده کنید. 

این گوشی همراه دارای صفحه نمایشکر 6.4 اینچی است که بزرگ می‌باشد. شما می‌توانید بازی‌ها، ویدیوهای مورد علاقه خود را با وضوح و کیفیت بالا روی این صفحه نمایشگر بزرگ مشاهده کنید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A31 از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

گوشی سامسونگ a31 با حافظه داخلی 64-128 گیگابایت فضای زیادی را برای ذخیره برنامه‌ها و اطلاعات شما در اختیارتان می‌گذارد، بدون اینکه نیاز به حذف فایل‌های خود داشته باشید. شما حتی قادر خواهید بود با کمک از کارت حافظه microSD به اندازه 512 گیگابایت، حافظه داخلی خود را بیشتر کنید.

گوشی سامسونگ a31 دارای احراز هویت بیومتریک با فناوری روز دنیا می‌باشد. این فناوری با اسکن شدن اثر انگشت شما بر روی صفحه نمایشگر کار می‌کند، به همین سبب خیالتان از بابت امنیت و ایمنی تلفن همراه سامسونگ a31 راحت باشد.

این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌های هوشمندی است که به تازگی طراحی شده‌اند. هوش مصنوعی این موبایل به شما کمک می‌کند تا بدون هدر دادن زمان، کارهای خود را در سریعترین زمان انجام دهید. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A31 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فعالیت‌هایی مانند تایپ چند زبانه که یکی از ویژگی‌های جالب توجه این گوشی همراه است به راحتی قابل استفاده است. همچنین ویژگی Game Booster که الگوی شما را یاد می‌گیرد و باتری، دما و حافظه گوشی را با توجه به الگو استفاده، برنامه ریزی می‌کند. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A31

ما برای شما قابلیت‌های جذاب و کاربردی گوشی سامسونگ a31 را برشمردیم. اگر مایل به خرید گوشی سامسونگ a31 باکیفیت فوق‌العاده هستید، می‌توانید به راحتی و بدون صرف هزینه و وقت در بازار و اتلاف انرژی خود، با یک کلیک ساده این گوشی زیبا را خریداری کنید و کل هزینه را به صورت نقدی پرداخت نمایید. 

اگر قادر به پرداخت هزینه به صورت نقدی نیستید، ما به شما خرید اقساطی گوشی سامسونگ a31 از سایت مشتری مدار قسطی کلاب را پیشنهاد می‌کنیم. 

شما می‌توانید پرداخت خود را به صورت اقساطی با بهترین شرایط ممکن انجام دهید .برای اطلاع از نحوه پرداخت به صورت اقساط به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A31 از قسطی کلاب، یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کامپیوتر با سفته

خرید اقساطی کامپیوتر با سفته
کامپیوتر یکی از وسایل ضروری در دنیای امروز است. برای خرید اقساطی کامپیوتر با سفته به بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی ایفون 14

خرید قسطی ایفون 14
آیفون 14 جدیدترین محصول کمپانی اپل در سال 2022 می‌باشد. برای خرید قسطی ایفون 14 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...