خرید اقساطی ظرف شویی اسنوا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/6 16:07:29

برند اسنوا برندی موفق و عالی در حوزه تولید لوازم خانگی است. برای خرید اقساطی ظرف شویی اسنوا با چک به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ظرف شویی اسنوا با چک


مشخصات ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی اسنوا در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و مطابق با جدیدترین استانداردها طراحی و تولید می‌گردد. برخورداری از برنامه‌های شستشوی متنوع و سبد با قابلیت تنظیم ارتفاع، از نقاط عطف ظرفشویی‌های برند اسنوا به شمار می‌رود. خرید قسطی ظرف شویی اسنوا با چک از مناسب‌ترین راهکارها برای تهیه و استفاده از این محصول باکیفیت تلقی می‌گردد.   

مجهز شدن به برنامه‌های شستشوی مختلف، یکی از ویژگی‌های خرید اقساطی ظرف شویی اسنوا با چک قلمداد می‌گردد. برنامه شستشوی مقدماتی، شستشوی اقتصادی (Eco) و شستشوی سریع، برخی از برنامه‌های پیش فرض دستگاه هستند. همچنین، برنامه شستشوی ظروف ظریف، برای تمیز کردن ظروف شیشه‌ای و چینی در نظر گرفته شده است. سیستم شستشوی سریع روزانه، برای تمیز کردن ظروف در کوتاه ترین بازه زمانی کاربرد دارد. ضمنا، ظرفیت 12 نفره دستگاه، نیازهای خانواده‌های پرجمعیت را به خوبی پاسخگو می‌باشد.

طراحی سبدهای متحرک با قابلیت تنظیم ارتفاع را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی ظرف شویی اسنوا با چک با چک قلمداد نمود. قفسه‌های متحرک ظرفشویی، زمینه مناسب برای نگهداری انواع ظروف و لیوان‌های کوچک و بزرگ را فراهم آورده است. در بخش فوقانی ماشین ظرفشویی اسنوا یک قفسه مخصوص برای قرار دادن قاشق و چنگال تعبیه شده است. طراحی شیاربندی‌های مخصوص در این قفسه، به نگهداری قاشق و چنگال کمک شایانی می‌نماید. مکانیزم تغییر ارتفاع سبدهای دستگاه به صورت آسانسوری کششی انجام می‌شود.

مخزن طراحی شده دستگاه برای انجام فرآیند شستشو از جنس استیل باکیفیت می‌باشد. بدنه تمام استیل دستگاه در برابر عوامل محیطی و فرآیندهای شیمیایی دوام و استحکام بالایی از خود نشان می‌دهد. همچنین، مکانیزم جا پودری ماشین ظرفشویی به صورت کتابی انجام می‌گیرد. 

سایر ویژگی‌های ظرفشویی Snowa

مجهز شدن به سیستم عیب یاب هوشمند (Intelligent troubleshooting) از دیگر مشخصات فروش قسطی ظرفشویی اسنوا محسوب می‌شود. این سیستم در مواقع بروز مشکل، ایراد به وجود آمده را به صورت هوشمند به کاربر اعلام می‌کند. صرفه جویی در مصرف آب، از نقاط قوت ماشین ظرفشویی شرکت اسنوا تلقی می‌گردد. 

پشتیبانی از قابلیت Half load (شستشو با نصف ظرفیت) میزان مصرف برق و مواد شوینده دستگاه را به حداقل رسانده است. این قابلیت در بهینه سازی مصرف برق و انرژی دستگاه تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد. برای خرید اقساطی ظرف شویی اسنوا با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اعمال تنظیمات و عملکردهای دستگاه Snowa Dishwasher از طریق کنترل پنل لمسی آن صورت می‌گیرد. نمایشگر LED طراحی شده برای ظرفشویی، کلیه عملکردها و عملیات دستگاه را در معرض دید کاربر قرار می‌دهد. این محصول متناسب با سلیقه و ذائقه مصرف کننده در رنگ‌های متنوع مانند سفید و استیل موجود می‌باشد. بر اساس اعلام تولید کننده، گرید انرژی دستگاه A++ عنوان گردیده است. این ویژگی شستشویی کم مصرف، مطلوب و با کاهش قابل توجه میزان مصرف برق را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

دارای برنامه تاخیر در شستشو (Delay)، سیستم دوبار آبکشی (Double Rinse)، مجهز به برنامه شستشوی ظروف بسیار کثیف (Intense wash)، سیستم شستشوی Glass Care (برنامه شستشوی مخصوص ظروف شیشه‌ای و بلوری)، دارای فواره چرخشی در هر طبقه، بهره مندی از المنت گرمکن آب مخفی، سختی گیر آب و نشانگر کمبود مایع کمک آبکشی، از دیگر مشخصات خرید قسطی ظرف شویی اسنوا با چک به شمار می‌آید. 

نحوه خرید اقساطی ظرف شویی اسنوا با چک

طرح خرید اقساطی ماشین ظرفشویی برند اسنوا، توسط فروشگاه آنلاین قسطی کلاب وارد فاز اجرایی شده است. خریداران برای اطلاع یافتن از جزئیات این طرح می‌توانند به سایت اینترنتی Ghesticlub.com مراجعه کنند. در این سایت محصولات برند اسنوا با قیمت مناسب به خریداران عرضه می‌گردد.
در ضمن، در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان خرید نقدی انواع لوازم خانگی برند اسنوا وجود دارد.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی ویژه کارمندان

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی ویژه کارمندان
دلونگی یکی از بهترین قهوه سازها در دنیا است. برای خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت...

فروش اقساطی یخچال الکترواستیل

فروش اقساطی یخچال الکترواستیل
یکی از وسایل پرمصرف در هر خانه ای یخچال می باشد. در بعضی مواقع ممکن است برای خرید یخچال دچار سردرگمی شوید و نتوانید انتخاب خوبی انجام دهید. اولین ...