خرید اقساطی یخچال و فریزر پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/19 17:33:28

برند پاکشوما برندی استثنایی و معروف در ایران است. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر پاکشوما به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال و فریزر پاکشوما



یخچال و فریزر کالایی ضروری برای هر منزل 

یخچال فریزر پاکشوما یکی از برترین برندهای ساخته شده یخچال فریزر در جهان می‌باشد. این یخچال فریزر محبوب دارای قابلیت‌های ویژه به همراه طول عمر ماندگار است. برای خرید قسطی یخچال و فریزر پاکشوما با قیمت مقرون به صرفه‌تر از بازار، با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

همانطور که می‌دانید یخچال فریزر به عنوان یکی از اصلی‌ترین کالاها برای منازل شمرده می‌شوند. یخچال و فریزر برای نگهداری از مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن آن می‌باشد. به دلیل ضرورت وجود یخچال فریزر در هر منزل، شرکت‌های زیادی در نقاط مختلف جهان مشغول به ساخت و تولید یخچال فریزر هستند. شرکت پاکشوما یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان معرفی شده است.

یخچال فریزر پاکشوما با داشتن قابلیت‌ها و مزایای ویژه، در طی چند سال اخیر بیشترین میزان فروش بازار را به خود اختصاص داده‌اند. ما در این مقاله به صورت کامل و شفاف مشخصات و قابلیت‌های یخچال فریزر پاکشوما را شرح می‌دهیم. شما کاربران گرامی نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص یخچال فریزر پاکشوما با ما همراه باشید. همچنین برای خرید اقساطی یخچال و فریزر پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های یخچال فریزر پاکشوما

•مجهز به سیستم گردش هوا چند گانه

یکی از مدرن‌ترین و بهترین قابلیت‌های این یخچال فریزر، سیستم گردش هوا می‌باشد. این قابلیت هوا در در تمامی طبقات یکسان می‌کند و سبب می‌شود همواره میوه‌ها و سبزیجات تازه بمانند.

•مجهز به سیستم کنترل هوشمند دیجیتال

با استفاده از این قابلیت می‌توانید از راه دور به وسیله کنترل دما را تنظیم کنید. برای خرید قسطی یخچال و فریزر پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•مجهز به محفظه انجماد سریع

یکی دیگر از قابلیت‌های نوین یخچال فریزر پاکشوما دارا بودن محفظه انجماد سریع می‌باشد. این محفظه در کوتاه ترین زمان ممکن با افزایش هوای سرد، مواد غذایی را منجمد می کند.

•مجهز به دو کشو مخصوص برای نگهداری از میوه و سبزیجات می باشد.
•مجهز به محفظه یخ ساز

در فریزر، محفظه‌ای قرار دارد که قالب یخ در آن قرار می‌گیرد و نیاز شما به یخ را در فصول تابستان تامین می‌نماید.

•مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند

این قابلیت برای مصرف کنندگان مزیتی مهم شمرده می‌شود. در صورت هرگونه نقص یا مشکل در یخچال فریزر با استفاده از این قابلیت می‌توانید به کارشناسان مربوطه اطلاع دهید.

•مجهز به سیستم برفک زدایی اتوماتیک

در یخچال فریزرهای مدل قدیم یکی از مشکلاتی که همواره افراد از آن رنج می‌بردند، ایجاد برفک بود. برای از بین بردن برفک و آب کردن آن نیاز به شستن یخچال بود. یخچال فریزر پاکشوما مجهز به سیستم نوفراست است که در طول زمان استفاده هیچ گونه برفکی مشاهده نمی‌کنید. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

•مجهز به آب سردکن و مخزن داخلی آب می‌باشد که ظرفیت 530 لیتر آب را دارا است.
•مجهز به سیستم قفل کودک می‌باشد که با فعال کردن، درب یخچال فریزر باز نمی‌شود.
•طبقات با استفاده از شیشه نشکن ساخته شده و تحمل وزن بالایی دارد.
•مجهز به سیستم اخطار باز ماندن درب می‌باشد.
•مجهز به نمایشگر لمسی است. 

خرید قسطی یخچال و فریزر پاکشوما به صورت آنلاین

با توجه به ضرورت وجود یخچال فریزر و کیفیت عالی به همراه طراحی منحصر به فرد یخچال فریزر پاکشوما، هر روزه خرید این محصول رو به افزایش است.

شما عزیزان اگر قصد خرید اقساطی یخچال و فریزر پاکشوما یا خرید به صورت نقدی را دارید. می‌توانید از درگاه اینترنتی حاضر که متعلق به سایت قسطی کلاب است، استفاده کنید. مجموعه قسطی کلاب انواع لوازم خانگی را به صورت مستقیم به فروش می‌رساند. این مجموعه دست تمامی واسطه‌ها را که سبب افزایش قیمت می‌شوند، کوتاه کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپرسوساز مباشی

خرید قسطی اسپرسوساز مباشی
قهوه ساز جز مهم ترین وسایل برقی هر فردی است که طرفدار قهوه هستند. برای خرید قسطی اسپرسوساز مباشی به بخش نوشیدنی ساز در دسته...

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو
یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات خانگی دووالکترونیک می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو به بخش ماشین...