خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/29 22:08:34

برند اسنوا بهترین تلویزیون‌های موجود در کشور را طراحی و تولید می‌کند، برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا


بررسی تلویزیون هوشمند اسنوا 

تا به امروز تلویزیون‌های اسنوا در 13 مدل از انواع HD، Full HD، 4k و در اندازه‌های 30 اینچ، 49 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ، تولید و وارد بازار شده است. هر یک از این مدل‌ها مشخصات و کیفیت خاص خود را دارا می‌باشند که با امکانات و قابلیت‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

تلویزیون اسنوا یکی از بهترین تلویزیون‌های ایرانی است که به خاطر امکانات بالا و کیفیت عالی محبوب همگان شده است. شما می‌توانید با خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا لحظات زیبایی را کنار عزیزانتان ثبت کنید. 

انواع مدل تلویزیون اسنوا 

1.تلویزیون اسنوا مدل HD

2.تلویزیون اسنوا مدل Full HD

3.تلویزیون اسنوا مدل   4k   

تلویزیون اسنوا مدل HD

کیفیت این مدل قابل مقایسه با مدل‌های Full HD و 4k نیست؛ اما با توجه به مدل خود ویژگی‌های خوبی دارند. تلویزیون اسنوا 32 اینچ و با رزولوشن 720×1800 طراحی شده و بسیار زیبا می‌باشد؛ همچنین دارای زاویه دید 178 درجه است که موجب بهتر شدن کیفیت تصویر از زاویه‌های متفاوت شده است. در این مدل چیزی که باعث می‌شود تصاویر شفاف و بدون لکه‌های نوری باشد وجود ساختار پنل IPS با کیفیت +A و نرخ بازسازی 100 هرتزی است. با وجود این تکنولوژی، کیفیت تلویزیون اسنوا در بعد نمایش عالی تصاویر در حد بالا و مورد قبول قرار گرفته است. 

در کل با توجه به مشخصات تلویزیون اسنوا HD و بعضی از محدودیت‌ها مانند نداشتن تکنولوژی HD و سیستم عامل اندروید، عدم قابلیت متصل شدن به اینترنت و وای فای این مدل با توجه به امکانات مورد نظر، باز طرفداران خود را دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون اسنوا مدل Full HD

تلویزیون اسنوا Full HD قابلیت و امکانات بالاتری نسبت به مدل HD دارد. این مدل تلویزیون LED اسنوا ساختار پنل IPS با کیفیت A+ و نرخ بازسازی 100 هرتز، زاویه دید 178 درجه، رزولوشن تصویری 1920×1080 را دارا می‌باشد. همچنین از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها، خاموش شدن اتومات، ضبط برنامه، قفل کودک، گیرنده دیجیتال و موارد دیگر اشاره کرد.

با این توصیف می‌توان گفت این مدل از انواع تلویزیون اسنوا، جزو محبوب‌ترین و بهترین مدل‌های دستگاه به حساب می‌آید. شما می‌توانید با خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا از امکانات آن بهره‌مند شوید. 

تلویزیون اسنوا مدل 4k

این مدل تلویزیون اسنوا تکمیل‌تر از سایر مدل هست زیرا دارای درگاه‌های ارتباطی 2 پورت USB، سه ورودی HDMI، ورودی Composite ویک ورودی Component، خروجی صدای دیجیتال در نوع کواکسیال، اتصال بی‌سیم و وای فای می‌باشد. همچنین به علت داشتن پورت HDMI ARC می‌توان با یک کابل HDMI سینماهای خانگی آن را به یک رابط متصل کرد و از صدا و تصویر عالی آن لذت برد.

نکته آخر که در مورد تلویزیون اسنوا می‌توان گفت این است که به علت وجود قابلیت ها و امکاناتی که دارد ارزش خرید این محصول بالا بوده و ترجیح انتخابی را دارد. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

شرایط خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا در قسطی کلاب

تلویزیون از جمله وسایل ضروری در اکثر خانه و بسیاری از مکان‌ها می‌باشد. این وسیله اوقات فراغت بسیاری از افراد را پر می‌کند و به جرات می‌توان گفت عضو جدا نشدنی از خانه‌ها به شمار می‌رود. اما با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها خرید نقد یک برند با کیفیت، خیلی سخت تر از قبل شده است. اما جای هیچ نگرانی نیست؛ زیرا بیشتر سایت‌های معتبر اینترنتی شرایط ویژه‌ای برای خرید اقساطی راه اندازی کرده‌اند.

یکی از این سایت‌های معتبر، سایت قسطی کلاب است. سایت قسطی کلاب فروش قسطی تلویزیون اسنوا را با شرایط ویژه طراحی کرده است که به خریداران این امکان را می‌دهد که بدون اتلاف وقت و بدون مراجعه حضوری به مراکز خرید لوازم خانگی بتوانند خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا را و یا هر وسیله ی مورد نیاز دیگر خود را انجام دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اینترنتی یخچال

خرید اینترنتی یخچال
برندها و شرکت های زیادی در سراسر دنیا هستند که در زمینه تولید لوازم خانگی مانند یخچال فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینت...

خرید اقساطی لباسشویی

خرید اقساطی لباسشویی
یکی از وسایل بسیار پر اهیمت در هر خانه‌ای ماشین لباسشویی می‌باشد. برای خرید اقساطی لباسشویی با شرایطی استثنایی به بخش...