فروش اقساطی محصولات اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/28 11:24:05

فروش لوازم خانگی و دیجیتال بصورت اقساط


برای مشاهده فروش اقساطی محصولات اسنوا به بخش فروش اقساطی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.



فروش اقساطی محصولات اسنوا

                                                                   

ما در ماه های اخیر شاهد افزایش بی سابقه قیمت لوازم خانگی بوده ایم همانطور که می دانید این کالاها از لوازم ضروری برای هر خانواده ای است برای حل این مشکل ما به شما خرید اقساطی این محصولات را پیشنهاد می کنیم با افزایش قیمت ها بسیاری از افراد به سمت خرید محصولات داخلی روی آوردند تجربه ثابت کرده است که بسیاری از محصولات داخلی توانسته اند در مواردی با رقبای داخلی خود رقابت کنند درست است که برندهای معروف عملکرد بهتری دارند اما محصولات داخلی نیز توانسته اند در سال های اخیر موفق عمل کنند.

اسنوا از تولیدکنندگان داخلی است که با فروش اقساطی محصولات خود توانسته است بسیاری از افراد را راغب کند که محصولات این شرکت را خریداری نمایند البته باید این نکته را بیان کنیم که تمام قطعات محصولات این شرکت از خارج از کشور وارد می شود و در ایران مونتاژ می شود.

یخچال فریزر اسنوا مدل FR1800 GWتنها دارای طراحی زیبا نمی باشد بلکه مشخصات فنی بارزی دارد سامانه سریع سرمایش و انجماد این یخچال باعث شده است تا مواد غذایی بدون از دست دادن تازگی خود درون یخچال نگهداری شوند این یخچال در دو رنگ تیتانیوم و سفید به همراه صفحه نمایش ارائه گردیده است ارتفاع این یخچال 1800 میلیمتر و عرض آن 595 میلیمتر است این مدل از یخچال دارای کمپرسور اینورتر با کنترل هوشمند است این یخچال با بهره گیری از این سیستم صدای کمتری تولید می کند در این یخچال از لامپ LED استفاده شده است که مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

محصولات اسنوا توانسته اند جایگاه خود را در بین خانواده های ایرانی پیدا کنند شما با استفاده از محصولات این شرکت می توانید از لوازم خانگی با کیفیت بالا استفاده کنید.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است. برای خرید لوازم خانگی مورد نیاز خود می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی کولر گازی جی پلاس

فروش اقساطی کولر گازی جی پلاس
یکی از بهترین کولرگازی‌های ایرانی بی‌شک متعلق به برند جی پلاس است. برای خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس به بخش سرمایشی در دسته بندی...

خرید چینی زرین

خرید چینی زرین
سرویس چینی زرین یکی از زیباترین و باکیفیت‌ترین چینی‌های ایرانی است که از بسیاری از چینی‌های خارجی قدرتمندتر است. برای خرید اقساطی ...