خرید قسطی ژنراتور بنزینی رونیکس

تاریخ انتشار:
1403/2/26 00:24:30

برند رونیکس برندی معروف و ایرانی در حوزه ابزار آلات می‌باشد. برای خرید قسطی ژنراتور بنزینی رونیکس به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی ژنراتور بنزینی رونیکس

ژنراتور بنزینی، دارای قدرت زیاد

ژنراتور یا همان موتور برق، به منظور تامین برق اضطراری در مواقع قطعی برق استفاده می‌گردد. این دستگاه با تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی، برق مورد نیاز را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. اما یکی از انواع ژنراتور که از امتیازات بیشتری برخوردار بوده و پرکاربردتر است، ژنراتور بنزینی می‌باشد. 

این محصول با برندهای مختلفی به بازار راه یافته که یکی از آنها ژنراتور بنزینی رونیکس است. کیفیت، ویژگی اصلی این محصول بوده و آن را به جایگاهی ویژه سوق داده است. اکنون با خرید قسطی ژنراتور بنزینی رونیکس و بدون نیاز به تحمل فشار مالی سنگین، می‌توانید صاحب یک دستگاه پر قدرت شوید.

نگاهی به مزایای کلی ژنراتور بنزینی

به طور کلی انواع ژنراتور بنزینی از جمله ژنراتور رونیکس، همراه با مزایای زیادی بوده و همین موضوع باعث شده تا نگاه‌های زیادی سمت این محصولات معطوف گردد. در اینجا به بررسی چند نمونه از برترین مزایای ژنراتور بنزینی خواهیم پرداخت.

روشن شدن سریع

برخی از انواع ژنراتورها در هوای سرد به سختی روشن شده و دچار مشکل می‌باشند، اما خوشبختانه موتور برق بنزینی حتی در این هوا هم به سرعت روشن می‌شود. برای خرید اقساطی ژنراتور بنزینی رونیکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

کم صدا

ژنراتورهای بنزینی هنگام کار، صدای کمی تولید کرده و همین باعث شده تا آلودگی صوتی ناشی از این دستگاه‌ها به حداقل برسد.

تامین راحت سوخت

سوخت این دستگاه، بنزین است. بنزین هم از جمله سوخت‌هایی است که دسترسی به آن آسان می‌باشد.

طول عمر کافی

در صورت استفاده بهینه و درست از ژنراتور بنزینی، شاهد طول عمر بالای آن خواهید بود.

قیمت مناسب

بعضی از محصولات مثل ژنراتور گازوئیلی، قیمت بیشتری دارند. در نتیجه توجه خیلی از خریداران به ژنراتور بنزینی جلب گردیده است. با خرید قسطی ژنراتور بنزینی رونیکس از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجریه نمایید.

ژنراتور بنزینی رونیکس، بی همتا در کیفیت

با خرید اقساطی ژنراتور بنزینی رونیکس، صاحب یکی از برترین محصولات خواهید شد. این دستگاه، از یک برند معتبر و پرآوازه جهانی برخوردار بوده و امتحان خود را از نظر کیفیت، بارها و بارها پس داده است. حالا با حضور این دستگاه در مکان‌های مختلف، به ویژه محیط‌های کاری وابسته به جریان برق، قطعی انرژی برق، مشکل ساز نخواهد بود؛ چون به محض قطعی جریان، این دستگاه، جریان تازه‌ای به راه می‌اندازد. در نتیجه برق لازم را در اختیار همه دستگاه‌ها قرار می‌دهد تا بدون اختلال به کار خود ادامه دهند.

معرفی انواع ژنراتور رونیکس

پیش از خرید ژنراتور رونیکس، باید مدل‌‌های متعدد این محصول را بشناسید. این آشنایی منجر به هموار کردن مسیر خرید شده و مدت زمان لازم برای انجام خرید ژنراتور را هم کوتاه تر می‌سازد. در ادامه به معرفی مدل‌های مختلف این دستگاه خواهیم پرداخت.

•ژنراتور رونیکس مدل 4708

توان 800 وات، از سری ژنراتورهای دو زمانه و تک فاز، دارای سیستم استارت دستی، دارای مخزن 4.2 لیتری

•ژنراتور رونیکس مدل 4728

توان 2800 وات، کارکرد موثر و مداوم تا حدود 13 ساعت، مجهز به نمایشگر آنالوگ و مخزن 15 لیتری

•ژنراتور رونیکس مدل 4760

توان بالا 6000 وات، از سری موتورهای 4 زمانه، صدا و لرزش کم، مجهز به فیوز ایمنی، قابل استفاده در صنایع، کارگاه‌ها و محیط‌های عمومی، کارکرد مداوم در حدود 9 ساعت و مخزن 25 لیتری

خرید قسطی ژنراتور بنزینی رونیکس از قسطی کلاب

خیلی از خریداران، قدرت خرید نقدی ژنراتور بنزینی رونیکس را ندارند. اگر شما هم از این دسته از خریداران هستید؛ نگران نباشید. فروشگاه ما قسطی کلاب، بهترین شرایط را برای شما سروران گرامی در نظر گرفته است. فروشگاه اقدام به فروش قسطی ژنراتور بنزینی نموده تا شما هم بتوانید به راحتی خرید اقساطی ژنراتور بنزینی رونیکس را انجام دهید. اینجا بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات در انتظارتان هستند. فقط کافی است اراده کنید تا در اختیارتان قرار گیرند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اره دیسکی

خرید اقساطی اره دیسکی
برای خرید اقساطی اره دیسکی با قیمتی عالی به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید قسطی ژنراتور برق

خرید قسطی ژنراتور برق
فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید اقساطی ژنراتور برق است. شما می‌توانید به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم...