خرید پلی استیشن 5

تاریخ انتشار:
1403/2/9 08:31:59

پلی استیشن 5 یکی از جدیدترین کنسول های بازی شرکت سونی می‌باشد که بسیار جذاب طراحی شده است. جالب است بدانید که به زودی خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 5 در بخش بازی سرگرمی، سایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.


خرید پلی استیشن 5


رونمایی از کنسول بازی ps5 

شرکت سونی یکی از بهترین و به روز ترین برندهای تولید کننده کنسول های بازی در دنیا می‌باشد که از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. شرکت سونی در سال 2019 از کنسول بازی جدید خود رونمایی کرد و اعلام کرده است که در سال 2020 پلی استیشن 5 را به بازار عرضه خواهد کرد. 

ناگفته نماند که به علت شیوع ویروس کرونا ممکن است که ps5 دیرتر به بازار عرضه شود. در این مقاله سعی داریم که به توضیح و تفسیر playstation 5 بپردازیم و شما را با ویژگی های منحصر به فرد این کنسول بازی آشنا کنیم. جالب است بدانید که خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 5 به زودی در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد. 

ویژگی منحصر به فرد ps5 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و فوق العاده ps5 قابلیت پخش بازی ps4 می‌باشد. شرکت سونی عقیده دارد که با وجود طراحی کنسول های بازی جدید و بازی های جدید، نباید بازی های قدیمی فراموش شوند و باید تمامی بازی های پلی استیشن به قوت خود باقی بماند.

به همین منظور کمپانی سونی سعی دارد که در آینده کنسول های بازی را طراحی کند که تمامی بازی های پلی استیشن های گذشته در آن قابل اجرا باشد. در طراحی ps5 نیز فقط بازی های ps4 قابل اجرا می‌باشند و قرار است شرکت سونی در طراحی های بعدی کنسول های بازی خود، قابلیت پخش تمامی بازی ها امکان پذیر کند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در انتظار است که به محض عرضه شدن ps5 به بازار، خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 5 را آغاز کند. 

معرفی کنترلر ps5 

کمپانی سونی اعلام کرده است که قرار است با عرضه ps5 به بازار در کنار آن دسته بازی جدیدی نیز به بازار خواهد آمد. نام کنترلر جدید کمپانی سونی، دوال سنس (Doau sense) می‌باشد. 

دسته بازی ps5 با طراحی ویژه و ارگونومیک توجه بسیاری از منتقدین را به خود جلب کرده است. کنترلر دوال سنس به گونه ای طراحی شده است که دسترسی بسیار آسانی برای تمامی دکمه ها وجود دارد و گیمرها تمامی لرزش ها و تکان های داخل بازی را احساس می‌کنند.

نکته جالب در مورد کنترلر دوال سنس این موضوع است که شما می‌توانید از این دسته بازی با ps4 نیز بازی کنید و به صورت متقابل می‌توانید با دسته بازی ps4 با کنسول بازی پلی استیشن 5 نیز بازی کنید. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 5 به زودی در قسطی کلاب آغاز خواهد شد. 

قیمت پیش بینی شده برای ps5 

کمپانی سونی اعلام کرده است که قیمت حدودی ps5 نزدیک به 500 دلار پیش بینی شده است. البته با وجود هزینه هایی که ps5 برای کمپانی سونی داشته است، احتمال می‌رود که کنسول بازی ps5 بدون دسته جدید ارائه شود و کنترلر دوال سنس به صورت مجزا فروخته شود. 

ناگفته نماند که به طور حتم قیمت تمام شده برای مردم ایران بیشتر از این مبلغ خواهد شد. سایت قسطی کلاب به زودی خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 5 را به زودی آغاز خواهد کرد. 

خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 5 به زودی! 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و معتبرترین سایت های اینترنتی می‌باشد که دارای مشتریان زیادی است. برای خرید از سایت قسطی کلاب تنها کافی است وارد سایت شده و پس از ثبت نام به خرید نقدی و اقساطی دلخواه خود بپردازید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب دارای تمامی کالاها و محصولات به روز دنیا می‌باشد. به همین سبب وبسایت قسطی کلاب به زودی خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 5 را امکان پذیر خواهد کرد. با خرید از قسطی کلاب، لذت یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

به سادگی با انتخاب یکی از دو روش بای چک و لیزینگ خرید اقساطی خود را کامل کنید و با توجه به شرایط پرداختی، به سادگی کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ps4 اسلیم

فروش اقساطی ps4 اسلیم
یکی از معروف‌ترین کنسول‌های بازی دنیا بی‌شک ps4 می‌باشد. برای خرید اقساطی ps4 اسلیم به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی...

فروش اقساطی پلی استیشن 5 با چک

فروش اقساطی پلی استیشن 5 با چک
اگر دنبال یک سرگرمی جذاب و هیجان انگیز در منزل برای خود و خانواده خود هستید، با ما همراه شوید تا شما را با شرایط عالی فروش اقساطی پلی...