خرید قسطی ps5 بدون پیش پرداخت

تاریخ انتشار:
1403/2/28 02:41:36

کنسول بازی پلی استیشن 5 جز برترین محصولات شرکت سونی است. برای خرید قسطی ps5 بدون پیش پرداخت به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ps5 بدون پیش پرداخت


ps5

به طور حتم خرید قسطی ps5 یکی از مسائلی است که می‌تواند برای اکثر افراد چالش‌های مختلفی را ایجاد کند. جالب است بدانید که در حال حاضر راه‌های متنوعی برای خرید این محصول قوی و با ارزش به صورت قسطی وجود دارد. ولی مسئله مهمی که شما باید به آن توجه داشته باشید مربوط به سود و درصد است. شما همیشه باید به دنبال خرید از بهترین شرکت‌های موجود باشید تا مشکل خاصی برای شما به وجود نیاید.

پلی استیشن 5 چیست؟

دیگر همه ما با دنیای کنسول‌ها و بازی‌ها آشنا هستیم. کنسول‌ها روز به روز پیشرفته‌تر شده و محبوبیت آنها هم رو به افزایش است. ولی، پلی استیشن 5 جدید ترین نسخه کنسول تولید شده توسط شرکت سونی به حساب می‌آید. این کنسول محبوبیت خیلی زیادی در میان مردم کشور ما به دست آورده است. قدرت اجرای بازی‌های فوق العاده همراه با کیفیت بالا، توانسته است تا این کنسول را به عنوان محبوب‌ترین و بهترین کنسول سونی تبدیل کند. برای خرید اقساطی ps5 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی این کنسول

قبل از اقدام برای خرید قسطی ps5 برای بازی و سرگرمی، شما باید در مورد مشخصات اصلی این کنسول اطلاعات مختلفی داشته باشید. بیایید کارمان را با پردازنده اصلی این کنسول شروع کنیم. این کنسول از پردازنده ذن 2 استفاده می‌کند.

فرکانس اصلی این محصول بسته به شرایط نگهداری متغیر می‌باشد. حافظه رم پلی استیشن 5 برای اجرای بازی‌های جدید به شدت مناسب است. این کنسول از 16 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. نوع حافظه به کار رفته در ساخت پلی استیشن 5 Gddr6 می‌باشد. سرعت این حافظه باعث شده است تا استفاده از آن خیلی راحت تر شود.

درایو نوری به کار رفته در ساخت پلی استیشن 5، از نوع بلوری 4K می‌باشد. در نتیجه، دیسک‌های اصلی این کنسول می‌توانند با کیفیت فوق‌العاده‌ای اجرا شوند. البته، شما باید به این نکته مهم هم توجه داشته باشید که پلی استیشن 5 در دو نوع اصلی یعنی مدل‌های با دیسک درایو و بدون دیسک درایو در بازار عرضه می‌شوند. قیمت مدل‌های بدون دیسک درایو ارزان تر می‌باشد. چرا که یک قطعه کمتر از مدل‌های معمولی دارند.

قیمت این محصول در بازارهای جهانی نزدیک به 500 دلار می‌باشد. شما همچنین می‌‍توانید با استفاده از یک هارد اکسترنال، بازی‌های خود را بر روی کنسول اجرا کنید. این قابلیت، یک قابلیت ویژه و مهم به حساب می‌آید. 

مقایسه پلی استیشن 5 با رقبا

برای خرید اقساطی ps5 شما باید مطمئن شوید که این کنسول، کنسول مورد علاقه شما است. شرکت‌هایی همچون مایکروسافت و نینتندو هم در زمینه ساخت کنسول فعالیت می‌کنند. سخت افزار به کار رفته در ساخت کنسول‌های نسل جدید همگی ویژگی‌های یکسانی دارند. تنها تفاوت، در طول عمر و بازی‌ها می‌باشد. معمولا بازی‌های انحصاری سونی خیلی محبوب تر از دیگر برندها به حساب می‌آید. جالب است بدانید که پلی استیشن 5، در دو مدل اصلی یعنی قسطی و نقدی به فروش می‌رسند.

خرید اقساطی ps5، از همه مراکز ممکن نیست. قسطی کلاب، یکی از معدود وب سایت‌هایی است که در زمینه عرضه انواع کنسول به صورت قسطی فعالیت می‌کند. خدمات ارائه شده در وب سایت قسطی کالا همگی تضمین و گارانتی‌های مورد نیاز را دارند. در صورتی که شما هم قصد خرید قسطی ps5 را دارید، استفاده از قسطی کلاب به شما توصیه می‌شود. فروش قسطی پلی استیشن توسط قسطی کلاب صورت می‌گیرد. 

خرید اقساطی ps5 از تیم قسطی کلاب یک سری شرایط خاص دارد. شما در ابتدا باید لیزینگ مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس شما باید یک چک صیاد بنفش را آماده کنید. این چک توسط شرایط خود شرکت لیزینک طراحی می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر، شما می‌توانید با تیم کارشناسی قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ایکس باکس سری x

فروش اقساطی ایکس باکس سری x
ایکس باکس جز پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی جهان است که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری x به بخش...

خرید نقدی کنسول بازی ایکس باکس

خرید نقدی کنسول بازی ایکس باکس
در این روزهای کرونایی یکی از بهترین سرگرمی‌ها بازی با کنسول‌های بازی است که بازار به شدت داغی دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی ...