خرید قسطی لپ تاپ Msi

تاریخ انتشار:
1403/2/8 07:21:55

لپ‌تاپ یکی از اساسی‌ترین لوازم دیجیتالی است که در دنیای امروز جز ضروریات هر محیط کاری است. برای خرید اقساطی لپ تاپ Msi به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی لپ تاپ Msi

کمپانی MSI 

MSI یکی از بزرگترین برندهای سازنده محصولات کامپیوتری است. مادربردهای این شرکت نسبت به سایر برندها بسیار باکیفیت هستند. این شرکت تایوانی توانسته است تا یکی از پرسرعت‌ترین مادربردهای جهان را تولید کند. اگر تمایل به خرید اقساطی لپ تاپ Msi دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

لپ‌تاپ‌های این شرکت که در سال‌های اخیر روانه بازار شده‌اند، نیز ویژگی‌های مناسبی دارند. کارت گرافیک آن‌ها قدرتمند است. پردازنده‌های پرسرعتی دارند. 

مادربردهایشان حرفه‌ای است و هر چیزی که یک گیمر برای داشتن یک لپ‌تاپ مناسب نیاز دارد به ارمغان می‌آورند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ msi در قسطی کلاب وجود دارد.

محصولات تولیدی جدید این کارخانه ضخامت و قطر کمی دارند. کیفیت ساخت آن‌ها بالا است و طرفداران بازی‌های کامپیوتری را به سمت خود جذب می‌کنند. برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب به چند ویژگی توجه می‌کنید که شامل قدرت پردازشگر و پردازش گرافیکی می‌باشد. 

مورد مهم دیگر مربوط به سایز صفحه نمایش است، برخی از افراد ترجیح می‌دهند در یک صفحه نمایش با سایز بزرگ‌تر مشغول به کار شوند. مورد بعدی که خیلی مهم است سری لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی

بعضی از لپ‌تاپ‌ها مخصوص بازی هستند، ولی برخی دیگر مربوط به کارهای گرافیکی هستند. برخی برای ساخت فیلم و عکس به کار می‌روند و برخی هم مناسب برنامه نویسی می‌باشند.

باید بدانید که لپ تاپ های msi در بخش درایورها، آخرین نسخه نرم افزاری درایور، دستورالعمل و قابلیت‌های جانبی آن را ارائه می‌دهند. در قسمت سرویس دهی به مشتریان، بیشترین سود مربوط به اعضا می‌باشد و تمامی مشکلات را پاسخگو است. 

لپ‌تاپ‌های msi دارای خرده فروشی‌ها و فروشگاه‌های زیادی در سراسر جهان هستند. با خرید اقساطی لپ تاپ msi در قسطی کلاب یک محصول مدرن خریداری نمایید.

سری بازی‌های این کمپانی به شما این امکان را می‌دهد تا با آخرین پردازشگرها و بهترین گرافیک، بازی خود را بهینه کنید. می‌توانید به سرعت بازی خود را به مراحل بعدی به پیش ببرید.

با تکنولوژی‌های منحصر به فرد و همچنین نرم‌افزارهای خاص می‌توانید بر تمام دشمنان خود در بازی، فائق شوید. در ادامه با چند مدل پرفروش‌ از محصولات این برند آشنا می‌شوید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ msi در قسطی کلاب وجود دارد. 

مدل GF63 THIN 9SC   

این لپ‌تاپ کم‌تر از ۲ کیلوگرم وزن دارد. از پردازنده core i7 اینتل بهره‌مند است که فرکانس 4.5 گیگاهرتزی دارد. حافظه ۱۲ مگابایتی و حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی ۴ گیگابایتی دارد. پردازنده گرافیکی آن از نوع انویدیا جی فورس است.

۱۶ گیگ رم دارد. پنل آن از نوع IPS مات است. اندازه مانیتورش ۱۵.۶ اینچ، بوده و دو بلندگوی استریو ۲.۲ واتی دارد و باتری لیتیومی ۵۱ وات ساعتی دارد. 

دارای وب‌کم، کیبورد با نور پس زمینه، کارت‌خوان، جک هدفون، میکروفون و ورودی HDMI است، بلوتوث، شبکه و درگاه USB دارد. قابلیت خرید لپ تاپ msi در قسطی کلاب وجود دارد. 

مدل CX61 2PC     

این مدل از پردازنده اینتل corei7 استفاده می‌کند که فرکانس 3.5 گیگاهرتزی دارد. حافظه آن ۶ مگابایت است. حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی ۲ گیگابایت می‌باشد. پردازنده گرافیکی آن انویدیا و از نوع جی‌فورس است. از حافظه رم 8گیگابایتی برخوردار است.

اندازه صفحه نمایش آن ۱۵.۶ اینچ است. اتصال HDMI دارد. از بلندگو استریو داخلی بهره‌مند است و عمر باتری ۵ ساعته دارد. وزن آن برابر با 2.5 کیلوگرم می‌باشد. قابلیت خرید اقساطی لپ تاپ msi در قسطی کلاب وجود دارد. 

مدل GS73VR 7RF Stealth Pro 

این مدل نیز تقریبا ۲.۴۳ کیلوگرم است و از اپردازنده اینتل corei7 با فرکانس ۳.۸۰ گیگاهرتز بهره‌مند است. حافظه ۱۶ گیگابایتی دارد و حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی آن ۶ گیگابایت است. پردازنده گرافیکی آن از نوع انویدیا جی‌فورس است. 

خرید قسطی لپ‌تاپ msi

با خرید نقدی لپ تاپ msi از قسطی کلاب اقساطی و یا خرید اقساطی این لپ‌تاپ از طریق بای چک و یا لیزینگ، یک محصول فوق‌العاده را تهیه نمایید. 

قسطی کلاب یک سایت معتبر ایرانی در زمینه فراهم کردن کالاهای دیجیتال مورد استفاده در مورد نیاز ایرانیان است. می‌توانید با خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ msi صاحب این کالای نفیس شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ‌تاپ ایسر

خرید قسطی لپ‌تاپ ایسر
برند ایسر جز محبوب‌ترین برندهای دنیا است که به طراحی و تولید لپ تاپ می‌پردازد. برای خرید قسطی لپ‌تاپ ایسر به بخش لپ تاپ در دسته بندی...

خرید نقدی موبایل شیائومي

خرید نقدی موبایل شیائومي
تلفن های همراه شیائومی با وجود قیمت مناسب بسیار مقرون به صرفه بوده و از آنجایی که برای کاربردهای روزانه بسیار ....