خرید قسطی خردکن میگل

تاریخ انتشار:
1403/2/13 20:05:06

برند نام آشنای میگل یکی از بهترین برندهای دنیا است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی خردکن میگل به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی خردکن میگل

خرد کن میگل

میگل یکی از برندهای شناخته شده شرکت آلمانی فلر است که در زمینه تولید لوازم خانگی برقی فعالیت می‌کند. محصولات این برند دارای کیفیت ساختی مطلوب و قیمت‌های مقرون به صرفه است و در سال‌های اخیر توانسته است تا جایگاه بسیار مطلوبی را در بازارهای بین‌المللی لوازم خانگی برقی پیدا کند.

یکی از استراتژی‌های فروش محصولات میگل آن است که محصولاتی را به عرضه بازار برساند که با روش زندگی بومی آن منطقه مطابقت داشته باشد. محصولات مدرن هستند و از استانداردهای مناسبی برخوردارند در ادامه قصد داریم تا به خصوصیات خردکن‌های میگل اشاره نماییم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی خردکن میگل در قسطی کلاب فراهم شده است.

خردکن میگل مدل GCH 400

این دستگاه فوق‌العاده دارای رنگ سفید و سیاه زیبایی است و طراحی بی‌نظیری دارد. گارانتی این محصول را شرکت سنجه کیش ارائه می‌نماید. همچنین این محصول از  قیمت مناسب و مقرون به صرفه برخوردار است. ارتفاع این محصول 22 سانتی‌متر و پهنای آن 17 سانتی متر است.

همچنین عمق 12 سانتی‌متری دارد. این محصول 3 کیلوگرم وزن دارد و بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است. این دستگاه با توان 400 واتی کار می‌کند و دارای یک سرعت تنظیمی مشخص است.

نحوه عملکرد آن به صورت دکمه‌ای و فشاری است و ظرفیت ظرف خردکن آن دو لیتر است. با خرید اقساطی خردکن میگل غذاهایی لذیذ و خوشمزه بپزید!

جنس این ظرف پلاستیکی می باشد.  تیغه آن دو پره‌ای و از جنس استیل ضدزنگ است. طول سیم دستگاه نیز 1.10 متر می‌باشد. جنس پایه و بدنه آن هم پلاستیکی است. متاسفانه این دستگاه فاقد هم زن می باشد، ولی از یک لیوان دو لیتری برخوردار است. 

یکی از خصوصیات مثبت این دستگاه وجود سیستم قفل کودک است. روی روی سرپوش این دستگاه عکس زیبای پیاز و عکس دیگری قرار گرفته و کلمه 400 وات بر روی آن حک شده است. 

همچنین نام برند نیز در قسمت پایین تر به چشم می خورد و سبب شده است تا زیبایی ظاهری آن چند برابر شود. با خرید نقدی یا اقساطی خردکن میگل غذاهایی همه‌پسند داشته باشید!

خردکن میگل مدل GCH 401

این دستگاه در سه رنگ زیبا و پر فروش نقره ای مشکی و سفید موجود است و گارانتی آن را شرکت سنجه کیش ارائه می‌نماید. وزن این دستگاه 2 کیلوگرم است و از جنس پلاستیکی بهره‌مند است. 

این دستگاه نیز با توان 400 واتی کار می‌کند و تنها یک سرعت قابل تنظیم دارد. نحوه عملکرد آن دکمه‌ای و فشاری است و  دارای تیغه دو پره‌ای است که از جنس استیل ضدزنگ برخوردار است. ظرفیت ظرف خرد کن 2 لیتر می باشد. 

طول سیم این دستگاه، 1.1 متر است و دارای سه تیغه دو پره‌ای است. این دستگاه دارای میکروسوئیچ ایمنی می‌باشد. نوع موتور آن از نوع مستقیم AC است و ولتاژ ورودی در محدوده 24 تا 220 ولت کار می‌کند. با خرید اقساطی خردکن میگل همه چیز به آسانی انجام می‌شود.

این دستگاه دارای یک پایه پلاستیکی ضد لغزش است و سیستم قفل ایمنی است. جنس ظرف نیز پلاستیکی است و سه تیغه دارد. این دستگاه ظاهر زیبای پارچ مانندی دارد که برند میگل بر روی آن درج شده و زیبایی آن را چند برابر کرده است.

تیغه‌های سه گانه آن به صورت دو پره‌ای است که در فواصل مناسبی قرار گرفته است و خردکردنی عالی را برای این دستگاه تضمین می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی خردکن میگل می‌توانید سرعت را در آشپزی احساس کنید.

خرید خردکن میگل

اگر قصد دارید تا از یک خردکن مناسب میگل برخوردار شوید به سایت معتبر قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارائه شده کالاهای کالاها و لوازم خانگی این وب سایت بهره‌مند شوید این خدمات شامل خرید نقدی و غیر نقدی کالاها می‌باشد در صورت نیاز به خرید اقساطی می‌توانید از اینستاگرام به یکی از چهار روش موجود اعتبار کسب نمایید. 

با خرید اقساطی خردکن میگل یک کالای باکیفیت خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن

خرید قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن
یکی از برندهای موفق در حوزه لوازم خانگی ایرانی ایکس ویژن می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن به بخش یخچال فریزر در دسته...

خرید اقساطی جاروشارژی بلک اند دکر

خرید اقساطی جاروشارژی بلک اند دکر
جاروشارژی یکی از بهترین وسایل کاربردی برای هر خانه‌ای است. برای خرید اقساطی جاروشارژی بلک اند دکر به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم...