خرید قسطی تلویزیون ال جی با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/30 13:52:19

کمپانی ال جی بهترین تلویزیون‌های دنیا را طراحی و تولید می‌کند. اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون ال جی با حکمت کارت دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تلویزیون ال جی با حکمت کارت


تلویزیون ال جی  مدل 55UJ66000GI-TD

تلویزیون هوشمند LED، صفحه‌ای با سایز 55 اینچ دارد و شرکت گلدیران، آن را گارانتی می‌کند. این تلویزیون دارای یک صفحه تخت می‌باشد و قادر به ارائه تصاویر را با رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل است، همچنین قابلیت پخش تصاویر با کیفیت 4k و Ultra HD را دارد. با خرید اقساطی تلویزیون ال جی با حکمت کارت یک محصول بی‌نظیر خواهید داشت!

کیفیت رنگ و کنتراست در این دستگاه تلویزیونی، به قدری بالا است که فکر می‌کنید از تمامی زوایا به صورت یکدست و یکپارچه می‌توانید تصاویر را مشاهده نمایید. رنگ‌های غنی و زوایای دید باز از جمله ویژگی‌هایی است که در این تلویزیون ارائه می‌شود. در این تلویزیون کنتراست ارتقا داده می‌شود تا محتوا به صورت HDR دیده شود، بنابراین پویایی را به صورتی استاندارد و با کیفیت مشابه با HDR خواهید دید.

درخشندگی فوق‌العاده تصاویر با تنظیم نور بک‌گراند، همچنین افزایش بلوک‌های کنتراست واحد جزئی‌تر نمایش داده می‌شود. در این تلویزیون با پردازش تصویر می‌توانید کیفیت را تا حد 4K ببینید. با خرید قسطی تلویزیون ال جی با حکمت کارت فیلم‌های محبوبتان را با لذتی وصف ناپذیر ببینید!

توان خروجی کلی صدا در این تلویزیون 20 وات است و از استانداردهای صوتی اولترا Surround پشتیبانی می‌کند. اگر فکر می‌کنید نیازمند یک خروجی قدرتمندتر هستید، می‌توانید به این دستگاه یک ساندبار و یا سینمای خانگی نیز متصل نمایید. صدای این تلویزیون به قدری غنی سازی شده است که تا از هفت کانال مجازی سازی شده را شبیه سازی کند و حس خوبی را به شنونده القا می‌نماید. با خرید قسطی تلویزیون ال جی با حکمت کارت کیفیت را مقایسه کنید!

بررسی رابط‌های تلویزیون ال جی

این مدل از تلویزیون یک رابط هوشمند دارد و دارای گیرنده دیجیتال با تیونر DVB-T2 است. به علاوه، از دو درگاه USB و سه درگاه HDMI برخوردار است و قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث دارد. این گذرگاه‌ها امکان اتصال انواع هارد جانبی و فلش مموری را برای تلویزیون شما فراهم می‌آورند. از دیگر درگاه‌های ارتباطی آن می‌توان به ورودی آنتن و خروجی صدای دیجیتال اشاره کرد، همچنین دارای یک ریموت کنترل و باتری می‌باشد.

این محصول را می‌توانید به صورت رومیزی بر روی پایه‌ها قرار دهید، در ضمن قابلیت اتصال به دیوار را دارد. همراه با این تلویزیون از یک دفترچه راهنمای فارسی نیز برخوردار خواهید شد. از جمله ویژگی‌های این تلویزیون قابلیت اسکرین میرورینگ و سیمپلینک می‌باشد. این تلویزیون به شما یک زاویه دید مناسب می‌دهد که بدون هیچ تغییری در رنگ می‌توانید آن را در زوایای مختلف مشاهده نمایید. با خرید اقساطی تلویزیون ال جی با حکمت کارت بهترین انتخاب را داشته باشید!

توسط این تلویزیون هوشمند می‌توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید، وبکاوی کنید، فیلم‌های آنلاین ببینید و با استفاده از کنترل حرکتی آن از فضاهای هوشمند با قابلیت‌های لذت بخش و جالب بهره‌مند شوید. از طرفی این تلویزیون از تمامی فرمت‌های HDR پشتیبانی می‌کند. 

از جمله این فرمت‌ها دالبی ویژن و اکتیو HDR می‌باشد که در مدرن‌ترین و به روزترین تلویزیون‌های جهان به کار گرفته می‌شود. فناوری اکتیو HDR به شما کمک می‌کند تا بتوانید از محتواهای HDR10 و HLG به خوبی استفاده کند. این تکنولوژی تصاویر را بهینه‌سازی و تحلیل می‌کند و تجربه‌ای چشمگیرتر به بیننده ارائه می‌دهد، بنابراین بیننده انتخاب بیشتری برای محتواهایی دارند که با HDR سازگار است.

طراحی رابط هوشمند، جذاب است. کار با آن ساده و محتواها به محبوب‌ترین شکل ممکن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. با این تلویزیون می‌توانید به راحتی به گوشی همراه خود متصل شوید، به راحتی تلویزیون را روشن و یا خاموش کنید، همچنین قابلیت ایجاد صفحه موبایل بر روی تلویزیون را دارید. با خرید قسطی تلویزیون ال جی با حکمت کارت یک محصول هوشمند به خانه بیاورید!

پیشنهاد ویژه خرید اقساطی تلویزیون ال جی با حکمت کارت

برای برخورداری از این تلویزیون بی‌نظیر می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. از طریق یکی از لیزینگ‌های موجود در سایت وام دریافت کنید. این مدل از تلویزیون را سفارش دهید و سپس اقساط خود را بپردازید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ال جی از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لوازم خانگی ال جی

فروش اقساطی لوازم خانگی ال جی
بسیاری از شرکت های سازنده لوازم خانگی در تلاش می باشند که با استفاده از فناوری های جدید کیفیت لوازم تولیدی خود را افزایش دهند و با استفاده از این...

فروش اقساطي تلویزیون جی پلاس

فروش اقساطي تلویزیون جی پلاس
برند جی پلاس قهرمان تازه نفسی ایرانی است که در 3 سال توانسته بازار فروش محصولات خانگی را در دست بگیرد. برای خرید اقساطي تلویزیون جی ...