خرید لوازم خانگی ال جی اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/22 11:38:41

ال جی جزو برند های معروف و معتبر در جهان است که طراحی و ساخت محصول های مختلف را با بهترین کیفیت انجام می دهد. جهت مشاهده خرید لوازم خانگی ال جی اقساطی به بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لوازم خانگی ال جی-فروشگاه قسطی کلاب


شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی ال جی

ال جی یکی از معروف ترین و معتبرترین برند های لوازم خانگی و دیجیتال است که سابقه فعالیت آن به سال 1958 بر می گردد. کیفیت و طول عمر تمامی محصولات ال جی تضمین شده است و شما می توانید سال ها از آن ها استفاده کنید.

اگر به دنبال تهیه جهیزیه و خرید وسایل مورد نیاز خانه خود هستید، می توانید از شرایط فروش اقساطی فروشگاه های مختلفی استفاده کنید. 

تاریخچه برند ال جی

نمایندگی ال جی در ایران با نام برند گلدیران شناخته شده است که در سال 1392 توانست در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در شمار 100 برند برتر ایرانی قرار بگیرد. 

شرکت ال جی در ابتدا و در سال 1958 با نام تجاری گلداستار فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت ال جی در ابتدا با تولید و ساخت محصولاتی مانند رادیو، تلفن و یخچال کره ای وارد بازار شد و توانست در مدت کوتاهی مشتریان بسیار زیادی را به دست آورد.

این شرکت در سال 1978 اولین نمایندگی خود را در ایالت متحده آمریکا تاسیس کرده و در سال 1955 با گسترش فعالیت های خود به یک شرکت بین المللی تبدیل شده و نام خود را به ال جی الکترونیک تغییر داد. شرکت ال جی در سال 1978 توانست با فروش بالغ بر 100 میلیون دلار در رتبه اول صنعت الکترونیک قرار بگیرد.

به دنبال پیشرفت های پی در پی این برند و توسعه محصولات خود و تاسیس نمایندگی در بسیاری از کشور های اروپایی و آسیایی ال جی در سال 1991 با صادرات دو میلیارد دلار دوباره رتبه نخست لوازم خانگی را کسب کرد.

بسیاری از فروشگاه های مختلف لوازم خانگی ال جی را به صورت اقساط به فروش می رسانند و شرایط ویژه ای را برای افراد مهیا می کنند. اگر قصد خرید لوازم خانگی ال جی را دارید، اما خرید نقدی آن ها برایتان سخت است، می توانید به فروشگاه های معتبری که شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی ال جی را در اختیارتان قرار می دهند، مراجعه کنید.

محصولات برند ال جی

شرکت ال جی در زمینه تولید تمامی لوازم خانگی منزل مانند انواع مختلف جارو برقی های پاکت دار و بدون پاکت، ماشین های ظرفشویی در ابعاد و ظرفیت های مختلف، جدید ترین و بهترین ماشین های لباسشویی، مایکروفر، یخچال و فریزر، انواع تلویزیون و سینمای خانگی، دستگاه های پخش کننده و سیستم های صوتی و انواع گوشی های مختلف فعالیت می کند. می توانید تمام نیاز های اساسی منزل خود را با خرید اقساطی لوازم خانگی ال جی برطرف نمایید.

خرید لوازم خانگی ال جی اقساطی را می توانید از فروشگاه قسطی کلاب درخواست کنید. قسطی کلاب برای رفاه حال مشتری ها و کاربر های خود در نظر دارد که فروش لوازم خانگی از برند های مختلف را به صورت قسطی امکان پذیر کند. لوازم خانگی ال جی یکی از برند های معروف و پر طرفدار در کشور های مختلف است.

با توجه به توضیحات داده شده، ال جی یکی از برند های با کیفیت در تولید لوازم خانگی است. این شرکت با تولید و طراحی لوازم خانگی مرغوب در حال رقابت با سایر شرکت های تولید کننده است. خرید لوازم خانگی ال جی اقساطی در ایران و در فروشگاه قسطی کلاب امکان پذیر است تا افراد با هر شرایط مالی بتوانند این محصول ها را خریداری کنند و از امکانات لوازم خانگی ال جی بهره مند شوند. 

 خرید اقساطی لوازم خانگی ال جی در قسطی کلاب

از آنجا که محصولات ال جی یکی از معتبر ترین و پرطرفدار ترین برند های موجود در بازار هستند و قیمت بالای آن ها ممکن است، خرید نقدی را مشکل ساز کند، فروشگاه های بسیاری شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی ال جی را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید لوازم مورد نیاز خود را با شرایط مناسبی تهیه کنید.

سایت قسطی کلاب تمامی محصولات مورد نیاز شما را در بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب عرضه می کند. این سایت در کنار سایر محصولات خود، خرید اقساطی لوازم خانگی ال جی را برای افراد مهیا می کند که می توانید وسیله مورد نظر خود را تنها با پرداخت یک سوم قیمت به عنوان پیش پرداخت تهیه کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب به سه صورت انجام می‌شود. اولین روش خرید از بای چک، دومین روش خرید از لیزینگ پارسیان و روش سوم خرید از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون ال جی ویژه کارمندان

خرید قسطی تلویزیون ال جی ویژه کارمندان
برند ال جی جز برترین برندهای کره جنوبی می‌باشد که محصولات متنوع و با کیفیت دارد. برای خرید قسطی تلویزیون ال جی به بخش تلویزیون در...

ماشین لباسشویی پاکشوما قسطی

ماشین لباسشویی پاکشوما قسطی
برند پاکشوما جز برترین برندهای ایرانی است که در سال‌های اخیر با شرکت‌های اروپایی ادغام شده و تنوع و کیفیت بالایی به محصولات خود داده ...