خرید گوشی Y5 هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/1/30 12:29:34

برند هوآوی برندی نام آشنا در زمینه لوازم دیجیتالی است که تا به امروز محبوبیت ویژه‌ای بین مردم دنیا پیدا کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی Y5 هوآوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید گوشی Y5 هوآوی


مزایای خرید گوشی Y5 هوآوی 

همان طور که می‌دانید برندهای معروف زیادی در زمینه تولید و عرضه گوشی‌های موبایل در حال فعالیت هستند و همواره مدل‌های متفاوتی با قیمت‌هایی بالا را به بازار ارائه می‌دهند. اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی گوشی Y5 هوآوی هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

اما برند هوآوی یکی از برندهایی است که توانسته است با ارائه مدل‌های میان‌رده و قیمت مناسب رضایت بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. شما می‌توانید با خرید گوشی y5 هوآوی، به آسانی تمام کارهای روزمره خود را مانند برقراری تماس، ارسال پیام، تماشای فیلم و موارد دیگر را انجام دهید. 

گوشی y5 هوآوی در ماه آوریل سال 2019 از طرف کمپانی هوآوی معرفی گردید. شما با خرید گوشی y5 هوآوی می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و همچنین به راحتی همه فعالیت‌های روزمره خود را بدون دغدغه انجام دهید. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی Y5 هوآوی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

گوشی y5 هوآوی با طراحی منحصر به فرد 

بدنه گوشی y5 هوآوی از جنس پلاستیک است، ولی با داشتن پوشش چرمی، زیبایی منحصر به فردی را دارد. این پوشش چرمی، زیبایی خاصی به آن داده است و همچنین باعث شده تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

شما می‌توانید با خرید گوشی y5 هوآوی با وجود اینکه اینکه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید، می‌توانید اوقات خوشی را نیز تجربه کنید. گوشی y5 هوآوی دارای 146.5 × 70.9 × 8.4 میلی‌متر و میزان وزنی معادل با 144 گرم می‌باشد. صفحه نمایشگر این گوشی از جنس ips lcd است و از رزولوشن 1520×720 پیکسل بهره‌‎مند است که کیفیت فوق‌العاده HD را ارائه می‌کند.

این گوشی دارای دو درگاه سیم کارت از جنس نانو و همچنین درگاه ورودی میکرو اس دی است. دکمه‌های خاموش و روشن کردن تلفن همراه و تنظیم صدا در سمت راست گوشی جایگذاری شده‌اند و به راحتی می‌توانید با آن‌ها کار کنید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی Y5 هوآوی از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

جک 3.5 میلی‌متری در قسمت بالا قرار گرفته است و درگاه‌های میکروفون و درگاه میکرو یو اس بی 2.0 در قسمت پایین گوشی به خوبی جایگذاری شده‌اند.

بررسی پردازنده گوشی y5 هوآوی 

خرید گوشی y5 هوآوی به شما اجازه استفاده از پردازنده قدرتمند با چیپست مدیاتک مدل MT6761 Helio A22 را می‌دهد که به کمک چهار هسته 2 گیگاهرتز از نوع cortex-a53 اطلاعات را به خوبی پردازش و تحلیل می‌کند.

Power GE8320 یک پردازنده گرافیکی است در این گوشی به کار رفته است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی Y5 هوآوی دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه آن بهره‌مند شوید.

گوشی y5 هوآوی در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی به بازار آمده است و همچنین توانایی پشتیبانی از 256 گیگابایت حافظه خارجی را دارد. این گوشی از رابط کاربری EMUi 9.1 و سیستم عامل اندروید نسخه 9.0 بهره می‌برد. 

شما با خرید گوشی Y5 هوآوی نباید انتظار اجرای بازی‌های با گرافیک بالا را داشته باشید، ولی می‌توانید از سایر بازی‌ها با گرافیک متوسط لذت ببرید. 

دوربین گوشی Y5 هوآوی 

این گوشی دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسل و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است. شما با خرید گوشی Y5 هوآوی برای اینکه بتوانید عکس‌های باکیفیتی داشته باشید نیاز است تا در روز و در محیطی با نور کافی عکاسی کنید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی Y5 هوآوی از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سنسور این دوربین دارای دریچه دیافراگم 1.8 است و باکیفیت 1080 ارائه شده است. ضبط ویدئو با این گوشی، ویدئویی قابل قبولی را به شما تحویل می دهد، ولی توجه داشته باشید که در زمان ضبط ویدئو گوشی خود را ثابت نگه دارید، زیرا این گوشی فاقد لرزش‌گیر است. 

باتری گوشی y5 هوآوی 

Y5 هوآوی با یک باتری قدرتمند با ظرفیت 3020 میلی آمپر طراحی شده است و جنس آن لیتیوم یونی است. در بررسی‌هایی که بر روی باتری این گوشی انجام شده است، توانایی نگه داشتن انرژی در باتری این گوشی 12 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد.

این گوشی قابلیت شارژ سرعتی را ندارد، بنابراین زمانی معادل با 2 ساعت نیاز است تا به صورت کامل شارژ گردد. وبسایت قسطی کلاب یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه خرید کالای دیجیتال فعالیت دارد و به شما اجازه خرید نقدی یا اقساطی گوشی Y5 هوآوی را می‌دهد. 

طریقه خرید اقساطی از قسطی کلاب به دو صورت خرید اقساطی از بای چک یا خرید اقساطی از لیزینگ امکان پذیر است و شما به راحتی با مطالعه شرایط، می‌توانید نوع خرید قسطی خود را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش کالای دیجیتال قسطی

فروش کالای دیجیتال قسطی
امروزه شرکت های زیادی هستند که در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنند و تولید کننده محصولات این حیطه هستند. برای مشاهده و خرید قسطی جدید ترین محصولات...

خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ

خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ
اگر تمایل به خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ با قیمتی عالی و شرایطی استثنایی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...