خرید اقساطی کولر گازی هایسنس

تاریخ انتشار:
1403/2/28 06:46:43

در روزهای گرم تابستانی وجود کولرگازی می‌تواند بسیار بر روی راحتی شما تاثیر گذار باشد. برای خرید اقساطی کولر گازی هایسنس به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کولر گازی هایسنس


ویژگی‌های شاخص خرید کولر گازی هایسنس

کولر گازی هایسنس (Hisense) از سیستم‌های تهویه مطبوع کاربردی برای سازه‌های تجاری، اداری و مسکونی به شمار می‌رود. کولر گازی اسپلیت هایسنس در دو نوع اینورتر و معمولی و مطابق با جدیدترین فناوری‌ها ساخته می‌شود. برخورداری از عملکرد سرد و گرم، کولرهای گازی هایسنس را به گزینه مناسبی برای جایگزینی سیستم‌های حرارتی و برودتی پروژه‌های مختلف تبدیل نموده است. خرید قسطي کولر گازی هایسنس از روش‌های کاربردی برای تهیه این محصول باکیفیت محسوب می‌شود.  

بهره مندی از کمپرسور قوی و قدرتمند، یکی از مشخصات مهم خرید اقساطي کولر گازی هایسنس را شامل می‌شود. کمپرسور از ارکان حائز اهمیت و کلیدی در ساختار کولرهای گازی اسپلیت به شمار می‌رود. فرآیند سرما دهی و خنک سازی کولر گازی از طریق قطعه کمپرسور صورت می‌پذیرد. در یونیت خارجی اسپلیت‌های هایسنس متناسب با نوع و مدل، از کمپرسورهای روتاری و پیستونی استفاده شده است. کمپرسور پیستونی و روتاری به ترتیب در مناطق آب و هوایی گرمسیری و معتدل و مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بدنه محکم و بادوام و طراحی مدرن و چشم نواز را می‌توان از دیگر مشخصات خرید قسطي کولر گازی هایسنس قلمداد نمود. بدنه دستگاه از ورق گالوانیزه باکیفیت ساخته شده است. ورق گالوانیزه دوام و مقاومت قابل توجهی در برابر خوردگی، پوسیدگی و فرآیندهای شیمیایی از خود نشان می‌دهد. یونیت داخلی دستگاه از آلیاژ مناسب و پلاستیک فشرده تولید گردیده است. همچنین، استفاده از فن دمنده باکیفیت و دارای بالانس عالی، توزیع هوا با توان بالا و به صورت یکنواخت را در پی داشته است.   

سایر ویژگی‌های کولر گازی Hisense

استفاده از مکانیزم‌های سرمایشی و گرمایشی جدید، یکی دیگر از مشخصات خرید اقساطي کولر گازی هایسنس را در بر می‌گیرد. مکانیزم‌های نوین دستگاه در بهینه سازی میزان مصرف انرژی و متعاقب آن، کاهش هزینه‌های مصرف کننده بسیار تاثیرگذار می‌باشد. در ساختار داخلی کولر گازی از فیلترهای پلی پروپیلن قابل شستشو استفاده شده است. فیلتر تصفیه هوای دستگاه با انجام فرآیند فیلتراسیون، مانع از ورود آلودگی‌ها و آلایندگی‌ها به محیط داخلی می‌شود. این پروسه در افزایش سطح کیفی هوای وارد شده به محیط تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد.

گاز مبرد استفاده شده در لوله‌های کمپرسور Hisense Air Conditioner از نوع R410A است. این نوع مبرد از گازهای خنک کننده استاندارد، بی‌خطر و سازگار با محیط زیست تلقی می‌گردد. همچنین، ریموت کنترل دستگاه امکان اعمال تنظیمات و عملکردهای سیستم را از راه دور برای کاربران میسر می‌کند. ضمنا، بر روی پنل داخلی دستگاه یک نمایشگر از نوع LED طراحی شده است. 

بر این اساس، وضعیت دمای محیط، عملکردها و حالت دستگاه به کاربر نمایش داده می‌شود. کولر گازی هایسنس بسته به نوع و مدل، با جریان برق تک فاز یا سه فاز راه اندازی می‌شود. علاوه بر این، دامنه دمایی کارکرد اسپلیت دیواری هایسنس در محدوده منفی 7 الی مثبت 50 درجه سانتی‌گراد برآورد شده است.

دارای حالت خواب (Sleep)، حالت اتوماتیک، دارای نشانگر روی پنل داخلی، قابلیت چرخش هوا به صورت عمودی و افقی، کندانسور از نوع گلدن فین (پره‌های طلایی ضد زنگ)، گرید انرژی A و قدرت پرتاب بالا، دیگر مشخصات فروش قسطی کولر گازی برند هایسنس را رقم می زند. 

نحوه خرید قسطي کولر گازی هایسنس از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی کلاب

طرح خرید اقساطي کولر گازی هایسنس توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. خریداران می‌توانند با مراجعه به سایت Ghesticlub.com، اطلاعات لازم را از ریز، جزئیات و شرایط این طرح به دست آورند. در ضمن، در این فروشگاه آنلاین قابلیت خرید نقدی لوازم خانگی برای خریداران و متقاضیان امکان پذیر شده است.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی

خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی
برند جی پلاس برندی استثنایی و موفق در ایران است. برای خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...

خرید قسطی اسپرسوساز بوش

خرید قسطی اسپرسوساز بوش
برند بوش برندی آلمانی و مشهور در دنیا می‌باشد که محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی اسپرسوساز بوش به بخش نوشیدنی ساز در...