خرید قسطی ماشین لباس شویی هیمالیا

تاریخ انتشار:
1403/2/16 06:36:29

برند هیمالیا یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباس شویی هیمالیا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید قسطی ماشین لباس شویی هیمالیا



مشخصات ماشین لباسشویی هیمالیا

با پیشرفت تکنولوژی، امروزه ماشین لباسشویی‌ها در هر منزلی وجود دارد. ماشین لباسشویی، وظیفه شستشو انواع لباس‌‌ها با روش‌‌های گوناگون دارد که سبب راحتی افراد شده است. نوع موتور ماشین لباسشویی هیمالیا به صورت تسمه‌ای می‌باشد و سرعت چرخش این موتور، 1500 دور در دقیقه است. 

جهت باز شدن در به سمت چپ می‌باشد. گاهی اوقات که لباس‌‌ها را در دست شستشو می‌دهیم، امکان نخ به نخ شدن و خراب شدن فرم اولیه لباس وجود دارد؛ اما با شستشو در ماشین لباسشویی این موارد وجود ندارد. 

با توجه به تعداد خانوار، ماشین لباسشویی هیمالیا در ظرفیت‌های 7 و 8 و 9 کیلوگرم موجود می‌باشد. در ادامه به امکانات و نحوه خرید قسطی ماشین لباس شویی هیمالیا اشاره خواهیم کرد. 

امکانات ماشین لباسشویی هیمالیا

این ماشین لباسشویی از امکاناتی نظیر قفل کودک، تعیین نوع شستشو، موتور یونیورسال، امکان گرم کردن آب تا 90 در جه سانتی گراد و صفحه نمایش لمسی برخوردار است که توسط این امکانات می‌توان با توجه به جنس و رنگ لباس، مناسب‌ترین نوع شستشو را انتخاب کرد. ماشین لباسشویی هیمالیا در دماهای شستشو 20، 30، 40، 60 و 95 درجه وجود دارد و همچنین قابلیت سرد کردن دمای آب را نیز دارد. 

این ماشین لباسشویی با داشتن ویژگی‌‌های منحصر بفرد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی هیمالیا می‌باشد. همچنین یکی از ویژگی‌های خوب این لباسشویی، امکان اضافه کردن لباس در حین کار است. از ویژگی‌‌های منحصر بفرد این ماشین لباسشویی می‌توان به کم مصرف بودن آن اشاره کرد که سبب صرفه جویی شده و  توانسته تا رتبه انرژی A+++ را به خود اختصاص دهد. 

مشخصات فنی ماشین لباسشویی هیمالیا 

ماشین لباسشویی هیمالیا در تنوع رنگ بندی سفید و نقره موجود می‌باشد. همچنین از سرعت خشک کن 1400 دور در هر دقیقه برخوردار است. حدود 10 الی 16 برنامه شستشو دارد که با توجه به نوع و رنگ لباس، می‌توان نوع شستشو را مشخص کرد.

این ماشین لباسشویی از برنامه‌‌هایی همچون COTTON ECO، COLOR WEAR ،DUWET و BABY Care پشتیبانی می‌کند. ماشین لباسشویی هیمالیا دارای برنامه‌‌هایی همچون شستشو سریع، شستشو با تاخیر و شستشو خودکار می‌باشد. در خرید قسطی ماشین لباس شویی هیمالیا، علاوه بر فروش قسطی لباسشویی، به مشخصات و ویژگی‌های یک لباسشویی خوب پرداخته‌ایم. 

ویژگی‌های مناسب یک ماشین لباسشویی

یک ماشین لباسشویی خوب و مناسب باید دارای صفحه نمایش دیجیتالی باشد. زیرا صفحه نمایش‌ها دارای وضوح بیشتر هستند و خطا و اطلاعات لازم را با جزئیات قابل فهم به نمایش می‌گذارند. تشخیص مقدار لباس موجود در ماشین لباسشویی از دیگر ویژگی‌های آن است. قفل کودک یکی از فوق‌العاده‌ترین ویژگی های یک ماشین لباسشویی خوب است که کودکان نمی‌توانند شستشو را مختل و متوقف کنند.

شستشو با تاخیر یکی از بهترین ویژگی های یک ماشین لباسشویی است که توسط این ویژگی می‌توان زمان شستشو را تعیین کرد و می‌توان زمان شستشو را به تاخیر انداخت. توسط این ویژگی می‌توان میزان برق مصرفی را کنترل کرد. ماشین لباسشویی هیمالیا از تمامی این ویژگی‌های منحصر بفرد برخوردار است و یکی از بهترین مارک‌های لباسشویی است. در ادامه به خرید اقساطی ماشین لباس شویی هیمالیا خواهیم پرداخت. 

خرید قسطی ماشین لباس شویی هیمالیا

خرید اقساطی ماشین لباس شویی هیمالیا یکی از مقرون به صرفه‌ترین راه‌ها برای خرید لباسشویی می‌باشد. سایت قسطی کلاب، یکی از معتبرترین سایت‌های فروش لوازم خانگی، اقدام به فروش قسطی ماشین لباسشویی و سایر لوازم با کیفیت می‌کند. قسطی کلاب با ارائه دادن گارانتی معتبر برای کالای مورد نظر از بهترین سایت‌ها به شمار می‌آید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پلوپز میگل

خرید اقساطی پلوپز میگل
یکی از بهترین وسایل برقی برند میگل پلو پز می‌باشد. برای خرید اقساطی پلوپز میگل به بخش پلوپز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطي لوازم خانگی اسنوا چکی

خرید قسطي لوازم خانگی اسنوا چکی
اگر قصد خرید جهیزیه یا تعویض وسایل خانه خود را دارید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطي لوازم خانگی اسنوا از بخش لوازم خانگی سایت...