خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:51:25

یکی از بهترین برندهای ایرانی در حوزه تولید تلویزیون برند هیمالیا است. برای خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا با سفته به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا با سفته
شرکت هیمالیا

وقتی می‌گوییم هیمالیا، تنها چیزی که ذهن ما تصور می‌کند، یکی از بلندترین کوه‌های جهان با نام هیمالیا می‌باشد. ولی علاوه بر این هیمالیا نام یکی از شرکت‌های ایرانی است که به خاطر داشتن اهداف بلند با این نام زیبا، در دهه 50 آغاز به کار کرد.

این شرکت در ابتدا به تولید یخچال و فریزر پرداخت. سپس سطح تولیدات خود را گسترش داد و محصولاتی مانند، اجاق گاز، کولر، ماشین لباسشویی، فر توکار، تلویزیون، ماشین ظرفشویی را تولید نمود. برای خرید قسطی تلویزیون هیمالیا با سفته ابتدا باید از شرایط قسطی آن آگاهی یابید‌. 

تلویزیون هیمالیا

تلویزیون هیمالیا، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات هیمالیا است. تلویزیون‌های تولید شده توسط شرکت هیمالیا، در سایزها و ابعاد مختلف ساخته می‌شوند تا در انواع محیط‌های مختلف بتوانیم از آنها استفاده کنیم. برای مثال تلویزیون‌های کوچک، مخصوص اتاق خواب و‌ محیط‌های کوچک و تلویزیون‌های بزرگ، مخصوص سالن‌ها و‌ محیط‌های بزرگ می‌باشند. تا مشتریان بیشتری بتوانند نیاز خود را با آن‌ها رفع نمایند. برای خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا با سفته به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تلویزیون 50 اینچ هیمالیا

این تلویزیون با طراحی بسیار ظریف ابعاد مناسب، کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد و این امر موجب شده، که پس از مشاهده تصویر آن توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. مصرف برق این تلویزیون نسبت به کیفیت تصویر آن بسیار پایین می‌باشد و در رده تلویزیون‌های کم مصرف است. تصویر این تلویزیون دارای کیفیت 4K می‌باشد. 

تلویزیون‌های فورکی هیمالیا تصویری بسیار با کیفیت تر از تلویزیون‌های HD به نمایش می‌گذارند. در این تلویزیون از تکنولوژی HDR10+ استفاده شده، این قابلیت باعث شده تا شما هنگام مشاهده تلویزیون تصاویر را با کیفیت تر و با وضوح بالا مشاهده کنید و از تماشای برنامه‌ها لذت بیشتری ببرید. 

علاوه بر این، فناوری HDR با اثر گذاری بر روی سیستم کنتراست، باعث می‌شود تا عمق رنگ بالا رود، یعنی رنگ‌های روشن به صورت روشن‌تر و رنگ‌های تیره، تیره تر نشان داده شوند و بهترین تصویر ارائه شود‌. در صورت نیاز، می‌توانید با خرید قسطی تلویزیون هیمالیا با سفته، یک سیستم با کیفیت را به منزلتان بیاورید. 

گیرنده‌ها و قابلیت هوشمند تلویزیون هیمالیا

تلویزیون یکی از لوازم خانگی ضروری می‌باشد، که با توجه به شرایط امروزه باید قابلیت‌های زیادی داشته باشد. این سیستم به دلیل داشتن گیرنده HEVC، می‌تواند به تمامی شبکه‌های صدا و سیما دسترسی پیدا کند. این سیستم، از تمامی شبکه‌های hd پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید تلویزیون هیمالیا را به سیستم وای-فای متصل کنید و بازی‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود را دانلود نمایید و یا با متصل کردن گوشی همراه خود، محتوای آن را بر روی این سیستم مشاهده کنید. بعضی از این سیستم‌ها دارای دو درگاه USB هستند، تا شما بتوانید برنامه‌های بیشتری را مشاهده نمایید. 

ماشین زمان تلویزیون هیمالیا

ماشین زمان یا همان TIME SHIFTING، در هنگام فعال بودن می‌تواند به صورت خودکار برنامه‌های مورد علاقه شما را ضبط نماید. مثلاً هنگامی که شما در حال تماشای برنامه مورد علاقه خود هستید، کسی شما را صدا می‌زند یا تلفن شما زنگ می‌خورد. اگر این برنامه بر روی تلویزیون شما فعال باشد، می‌تواند به صورت خودکار برنامه را ضبط کند و شما در هر زمانی که دوست داشتید آن را مشاهده کنید. 

پنل IPS

پنل IPS، علاوه بر اینکه پنل صفحه را در مقابل انواع ضربه‌ها مقاوم می‌کند. زاویه دید بهترین می‌سازد و موجب افزایش کیفیت تصویر می‌شود و داشتن این پنل، موجب شده تا تلویزیون هیمالیا برتری بیشتری داشته باشد. خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا با سفته شرایطی را فراهم آورده تا بیشتر مشتریان بتوانند به راحتی آن را خریداری نمایند. 

قیمت تلویزیون‌های هیمالیا

شما برای خرید انواع تلویزیون به خصوص تلویزیون‌های هیمالیا، باید هزینه‌هایی را بپردازید و چه بهتر که هزینه‌های پرداختی واقعاً ارزش داشته باشد، و کالای خریداری شده توسط شما با کیفیت باشد. تلویزیون هیمالیا، با توجه به مزیت‌های آن، نسبت به رقبای خارجی خود قیمتی بسیار مناسب‌تر دارد. تلویزیون‌های کوچک هیمالیا، قیمت بسیار کمتری نسبت به تلویزیون‌های بزرگ این برند دارند. خرید قسطی تلویزیون هیمالیا با سفته، باعث سهولت کار مشتریان شده است‌. 

خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا با سفته و شرایط آن

خرید اقساطی تلویزیون، همیشه و در هر کجا، آسان نیست. در سایت قسطی کلاب، امکان فروش قسطی تلویزیون ایرانی وجود دارد. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید به صورت قسطی و یا به صورت نقد، کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید و از مشاوران این سایت کمک بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ظرفشویی سامسونگ

خرید قسطی ظرفشویی سامسونگ
برند سامسونگ هر سال محصولات جدیدی را به بازار عرضه می‌کند و در ساخت محصولات خودد از جدیدترین متد روز استفاده می‌کند. برای خرید...

خرید قسطی مایکروفر سامسونگ

خرید قسطی مایکروفر سامسونگ
یکی از وسایل مهم و ضروری در هر آشپزخانه‌ای مایکرویوو می‌باشد. برای خرید قسطی مایکروفر سامسونگ به بخش مایکرویوو در دسته بندی لوازم...