خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 14:53:27

یکی از بهترین برندهای سازنده اسپرسوساز در دنیا برند دلونگی است. برای خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی


اسپرسوساز دلونگی

کسانی که طرفدار نوشیدنی‌های کافه‌ای مثل اسپرسو هستند در برخی اوقات تمایل دارند که آن را در خانه یا محل کار تهیه و میل کنند. اگر شما هم به این نوشیدنی لذت بخش علاقه دارید با خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی، نوشیدنی اسپرسو خانگی، متناسب با ذائقه خود تهیه کنید. باریستا شدن کار سختی نیست به شرطی که یک دستگاه خوب و کاربردی داشته باشید و اسپرسوی با کیفیت تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم یکی از جذاب‌ترین مدل‌های اسپرسوساز دلونگی را معرفی کنیم و شما را با مزایای داشتن آن آشنا کنیم.

معرفی اسپرسوساز دلونگی مدل EC230.BK Stilosa

اگر خواستار ایجاد طعمی خاص در نوشیدنی اسپرسو هستید و تمایل دارید که آن را طبق ذائقه خود بسازید باید دستگاه مخصوص تهیه کنید. ما به شما خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی مدل EC230.BK Stilosa را پیشنهاد می‌دهیم. این مدل یک دستگاه اسپرسوساز دستی می‌باشد که به شما در تهیه یک نوشیدنی اسپرسوی خاص بسیار کمک می‌کند. خرید این دستگاه برای شما مزایای ویژه‌ای دارد به خصوص کسانی که فضای کمی در آشپزخانه دارند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این دستگاه می‌پردازیم.

دستگاهی کوچک و کم جا است!

اسپرسوساز دلونگی مدل EC230.BK Stilosa ، دستگاهی است که از لحاظ جثه کوچک و جای کمی را در آشپزخانه اشغال می‌کند. سبک مدرن آن قابل ست شدن با سایر لوازم خانگی است. به راحتی قابلیت تمیز شدن دارد و جنس بدنه آن فوق العاده محکم است. دارای دو خروجی نوشیدنی می‌باشد.

با خرید قسطی دستگاه اسپرسوساز دلونگی مدل EC230.BK Stilosa تیر خود را به هدف بزنید. این دستگاه دارای دو خروجی است که به طور همزمان دو لیوان را پر از نوشیدنی می‌کند. اگر به دنبال تهیه یک نوشیدنی پر از خامه هستید این دستگاه کاملا مناسب شما است. شما هر مقداری که دوست دارید می‌توانید به نوشیدنی خود خامه بزنید و از خوردن آن لذت ببرید. برای خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دارای یک سینی متحرک است!

از جمله مزیت خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی سینی متحرک آن است. برخی‌ها دوست دارند نوشیدنی خود را در لیوانی کوچک و برخی بزرگتر میل کنند. دقیقا در زیر شیر خروجی این دستگاه یک سینی متحرک تعبیه شده که قابلیت برداشته شدن دارد. با برداشتن آن می‌توانید فضای بیشتری را حداقل تا 110 میلی متر برای ظرف اسپرسوی خود ایجاد کنید. این نیز یک مزیت محسوب می‌شود که شما را قادر می‌سازد به اندازه نیاز خود نوشیدنی تهیه کنید.

سایر مزایای دستگاه اسپرسوساز دلونگی مدل EC230.BK Stilosa

•دارای مخزن فولادی می‌باشد که ضد زنگ بوده و برای استخراج قهوه با کیفیت عالی مناسب است.
•دارای دسته بخار بوده که قادر است اسپرسو را کف آلود سازد و جلوه زیبا و طعم عالی به نوشیدنی ببخشد.
•دو فیلتر مخصوص برای قرار دادن قهوه‌های پودر شده دارد.
•دارای سیستم ضد چکه می‌باشد.
•به صورت اتوماتیک خاموش می شود.
•قابلیت کف کردن شیر هنگام خروج از دستگاه را دارد.

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی در فروشگاه قسطی کلاب

اگر تمایل به خرید این دستگاه اسپرسوساز را دارید می‌توانید از طریق قسطی کلاب با مزایای ویژه آن را تهیه نمایید. دستگاه اسپرسوساز از آن دسته لوازم خانگی است که شاید برای همه افراد مناسب نباشد. اما برای کسانی که دوست دارند نوشیدنی‌های آرام بخش را به صورت خانگی تهیه کنند بهترین انتخاب است. 

فروشگاه قسطی کلاب با در نظر گرفتن شرایطی خاص برای هموطنان، این ظرفیت را ایجاد کرده که می‌توانند انواع لوازم خانگی از جمله اسپرسوساز را به راحتی تهیه نمایند. برای آگاهی از نحوه فروش دستگاه اسپرسوساز دلونگی به همراه ضمانت نامه معتبر باید این سایت مراجعه نمایید. برای خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

از جمله مزایای این فروشگاه پرداخت مقدار کمی از وجه به صورت نقدی و پرداخت مابقی هزینه آن به صورت بلند مدت می‌باشد. پس دستگاه مورد علاقه خود را بخرید و علاوه بر پرداخت ماهانه، از خوردن نوشیدنی‌های مهیج دست ساز خود لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید مایکروویو دلمونتی

 خرید مایکروویو دلمونتی
برند دلمونتی یک از بی نظیر ترین و بهترین برندهای لوازم خانگی در دنیا می باشد. برای خرید مایکروویو دلمونتی با قیمتی استثنایی به بخش...

سایت لوازم خانگی مولینکس

سایت لوازم خانگی مولینکس
مولینکس برند نام آشنای لوازم خانگی است که در سرتاسر ایران نمایندگی های معتبری دارد. شما می توانید با مراجعه به بخش لوازم خانگی در وبسایت...