خرید قسطي تلویزیون جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 11:54:09

کمپانی جی پلاس با ارائه بهترین محصولات ایرانی توجه همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید قسطي تلویزیون جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي تلویزیون جی پلاس


معرفی تلویزیون جی پلاس

نسل جدید تلویزیون‌های جی پلاس، مدل‌های سری چهارم هستند که دارای سایزهای متفاوتی از 32 اینچ تا 82 اینچ را شامل می‌شوند. مدل‌های جدید یک طیف گسترده از سایزها را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. 

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی جدیدترین محصولات تلویزیونی جی پلاس پردازیم، پس با ما همراه باشید. قابلیت خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

قدرت تفكیک پذیری یا رزولوشن تصویر

پیش از هر چیزی باید بگویم که قدرت تفکیک پذیری در تلویزیون‌های جی پلاس ایده‌آل است و استانداردهای موجود می‌توانند رزولوشنی برابر با 1280 در 720 پیکسل و یا 1920 در 1080 پیكسل ارائه‌ دهند.

در تلویزون‌های جدید، قابلیت ارائه رزولوشن 3840 در 2160 فراهم شده است و این گستره می‌تواند كیفیت‌های HD، Full HD و 4K ارائه دهد، همچنین تلویزیون‌های جدید قرار است با کیفیت UHD به بازار ارائه شود.

فناوری‌های تصویر

یکی از جذاب‌ترین امکانات موجود در این مدل‌ها، وجود تکنولوژی QLED است و این تكنولوژی کمک می‌کند تا کیفیت تصویر در حد زیادی بالا رود، همچنین رنگ‌ها خالص‌تر نمایش داده می‌شوند، تصاویر واقعی‌تر و نور پس زمینه نیز به صورت آبی ارائه می‌شود. 

ذرات کوانتوم دات در اندازه‌هایی به سایز نانو وجود دارد و کمک می‌کند تا در هنگام تابش، واقعیتی رنگارنگ دیده شود، همچنین نور سبز و قرمز از رنگ‌های اصلی سه گانه در اثر این ذرات تولید می‌شنود و نور بک لایت نیز نور آبی را می‌سازد. با خرید قسطي تلویزیون جی پلاس رنگ‌ها را زنده‌تر و واقعی‌تر ببینید!

قابلیت تصویری HDR

قابلیت HDR یک محدوده داینامیکی وسیع را برای نمایش و تصویربرداری نشان می‌دهد و جزئیات بیشتر می‌شود، حتی کمک می‌کند تا قسمت‌های از دست رفته بازیابی شود. کنتراست، بازه نمایشی رنگ‌ها و تعداد آن‌ها را متمایزتر و بهتر نشان می‌دهد. با خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس به استقبال تکنولوژی‌های برتر بروید!

طراحی زیبا در قاب

در طراحی تلویزیون‌های جدید از قابی متفاوت و باریک استفاده شده است که در رنگ‌های پرفروش سرمه‌ای، مشكی و سیلور تولید می‌شود، همچنین پایه‌ها نیز در مدل‌های جدید در کنار تلویزیون قرار می‌گیرند و پنل‌های A+ کمک می‌کنند تا با استانداردی بی‌نظیر مواجه شوید. با خرید قسطي تلویزیون جی پلاس جذابیت و زیبایی منزل خود را بیشتر کنید!

قابلیت‌های نرم‌افزاری

سیستم عامل‌های اندرویدی جدید در تلویزیون‌های جی پلاس بر مبنای نسخه 9 اندروید تولید می‌شوند و قابلیت اتصال موبایل به این تلویزیون‌ها و اشتراک گذاری صفحه تلفن میسر است، همچنین قابلیت جابجایی زمان در این تلویزیون استثنایی وجود دارد.

شما می‌توانید بر روی حافظه‌های خارجی، برنامه‌های دوست داشتنی خود را ضبط کنید. با خرید قسطي تلویزیون جی پلاس از امکانات جدید و قابلیت‌های ویژه بهره‌مند شوید.

تجربه صوتی جدید

صدا از طریق بلوتوث توسط دستگاه‌های صوتی به گوش شما خواهد رسید، شما قادرید تا کنترل لوازم صوتی را از طریق تلویزیون خود در اختیار داشته باشید. تمامی این امکانات در کنار خروجی صدای دیجیتال در این تلویزیون‌ها برقرار می‌شود، همچنین در تلویزیون‌های جدید قابلیتی برای تطبیق صدا وجود دارد. 

به همین منظور دستگاه شما می‌تواند صداهای هیجانی را نیز تشخیص دهد و کیفیت را بالا ببرد، همچنین صداها را افزایش و یا کاهش دهد. در مجموع، تلویزیون جی پلاس یک تجربه بی‌نظیر را به شما نشان می‌دهد. علاوه بر این که قادرید تا از سیستم‌های جانبی صوتی جی پلاس استفاده نمایید و قابلیت‌های بی‌نظیری را تجربه کنید.

پیشنهاد ویژه خرید تلویزیون جی پلاس

برای داشتن یکی از جدیدترین مدل‌های تلویزیون جی پلاس به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات بی‌نظیر این فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش کالاهای اقساطی به مشتریان نهایت استفاده را ببرید. 

برای استفاده از روش‌های موجود در سایت می‌توانید از لیزینگ‌های معتبر در سایت وام بگیرید و چند روز بعد کالای دیجیتال یا لوازم خانگی مورد نظرتان را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مایکروویو ال جی

خرید قسطی مایکروویو ال جی
پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع و اقسام وسایل برقی و هم چنین تغییر دیدگاه افراد به نوع زندگی باعث شده که ...

خرید قسطی تلویزیون جدید ایکس ویژن

خرید قسطی تلویزیون جدید ایکس ویژن
تلویزیون یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وسایل مورد نیاز هر خانه‌ای می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون جدید ایکس ویژن به بخش تلویزیون در...