206 قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 09:01:06

یکی از پر فروش‌ترین ماشین‌های موجود در ایران پژو 206 می‌باشد که بسیار جوان پسندانه طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی 206 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

206 قسطی

محبوب‌ترین خودروی فرانسوی

خودرو 206 متعلق به کمپانی پژو می‌باشد که از سال 1380 به بعد توسط ایران خودرو مونتاژ شده است. این خودرو استثنایی دارای 6 تیپ متفاوت می‌باشند و از لحاظ رنگبندی و مشخصات ظاهری بی‌نظیر است. 

با وجود گذشت 20 سال از ورود پژو 206 در ایران، همچنان این ماشین دوستداشتنی در صدر پرفروش‌ترین خودروهای ایران است. جالب است بدانید که پس از تولید پژو 206 در اروپا، این خودرو جز پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفت و از سال 2010 کمپانی پژو دیگر به تولید این ماشین زیبا نپرداخت. 

ولی همچنان ایران خودرو مونتاژ 206 را ادامه می‌دهد، زیرا هنوز در ایران درخواست برای خرید خودرو 206 بسیار زیاد می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم در مورد مشخصات فنی پژو 206 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. ناگفته نماند که برای خرید قسطی 206 می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

معرفی 206 صندوقدار یا SD

همان طور که اطلاع دارید پژو 206 به صورت هاچبک طراحی شده است. بسیاری از افراد طراحی مدل هاچبک را نمی‌پسندند، بنابراین مدل SD یا همان صندوقدار پژو 206 به بازار آمد و با استقبال بالایی همراه شد. 

پژو 206 صندوقدار از فضای کابین بیشتری برخوردار است و مشخصات فنی بهتری نسبت به مدل‌های قبلی خود دارد. این خودرو دارای 4 دنده اتومات می‌باشد، البته در مدل V9 و موتوری با قدرت 105 اسب بخار دارد. همچنین دارای شتابی معادل با 12 ثانیه و رینگ فولادی می‌باشد. با خرید اقساطی 206 از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

ویژگی‌های مهم پژو 206 صندوقدار

از نقاط قوت این خودروی فرانسوی می‌توان به ترمزهای مطمئن، فرمان پذیری بسیار نرم و عالی، صندوق بزرگ و مناسب برای مسافرت، مصرف سوخت اندک و مقرون به صرفه و فراوانی قطعات یدکی اشاره کرد که جز بهترین ویژگی‌های این خودرو استثنایی است. با خرید قسطی 206 از قسطی کلاب یکی از بهترین و چابک‌ترین ماشین‌های فرانسوی را از آن خود کنید.

بررسی نقاط ضعف پژو 206 صندوقدار

پژو 206 صندوقدار دارای کیفیت ساخت به نسبت پایینی می‌باشد. همچنین فضای محدود سرنشینان عقب از دیگر نقاط ضعف این خودرو می‌باشد. ناگفته نماند که گیربکس اتومات نیز دارای مشکلات محدودی می‌باشد. با خرید اقساطی 206 از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

بررسی دیدگاه افرادی که پژو 206 صندوقدار را خریداری کرده‌اند!

به طور حتم تبلیغات نقش مهمی در انتخاب یک محصول خواهد داشت. پس بهتر است قبل از خرید هر محصولی نظر و دیدگاه افرادی که محصول مد نظر شما را خریدرای کرده‌اند را بدانید. 

از دیدگاه افرادی که پژو 206 صندوقدار را خریداری کرده‌اند، این خودرو سواری خوبی دارد و از لحاظ رانندگی و عملکرد فنی میزان رضایتی برابر با 50% دارند، از لحاظ طراحی ظاهری 50% از لحاظ کابین و امکانات 50% از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 50% و از لحاظ کیفیت 45% میزان رضایتمندی داشته‌اند. برای خرید اقساطی 206 با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قسطی کلاب و شرایط فروش اقساطی خودرو!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در ایران است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد. این وبسایت معتبر با همکاری لیزینگ‌های معتبری مانند: بای چک، صنعت و معدن، پارسیان و فراز اندیشان شرایط دریافت اعتبار خرید خودرو تا سقف 500 میلیون تومان را امکان پذیر کرده‌ است.

با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب گزینه خرید اقساطی، از شرایط و قوانین دریافت وام مطلع شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید قسطی 206 از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو شاهین

خرید اقساطی خودرو شاهین
یکی از خودروهای جذاب سایپا با طراحی زیبا و مدرن به بازار عرضه شده است که شاهین نام دارد. برای خرید اقساطی خودرو شاهین به بخش...

خرید قسطی خودرو پژو پارس LX با چک

خرید قسطی خودرو پژو پارس LX با چک
یکی از خودروهای موجود در ایران که در بین جوانان و حتی میانسالان بسیار محبوبیت دارد، پژو پارس می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو پژو پارس LX...