خرید هدفون بیتس اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 11:06:59

هدفون ها امروزه به یک همراه همیشگی برای جوانان تبدیل شده اند. از آنجایی که این محصول در تماس مستقیم با گوش قرار دارد باید از کیفیت صدای خوبی برخوردار باشد تا آسیبی به ساختار گوش وارد نکند. هدفون های بیتس یکی از بهترین برند های موجود در بازار است. بهترین هدفون های بیتس اقساطی را می توانید در بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مشاهده کنید.

خرید هدفون بیتس اقساطی
خرید قسطی هدفون بیتس از قسطی کلاب

اولین نمونه های این نوع  کالای دیجیتال، هدفون بیتس اقساطی را بسیاری از موسیقیدانان و خوانندگان معروف استفاده کردند و همین باعث شد تا در جامعه نیز مورد استقبال قرار گیرد. در سال 2008 اولین محصول هدفون بیتس اقساطی وارد بازار شد و تا جایی پیشرفت کرد که در سال 2014 شرکت اپل آن را خریداری  کرد. شرکت بیتس انواع مختلف اسپیکر،  هدفون و ایرفون را تولید می کند.

حرف b روی گوشی های این هدفون علامت و نشان خاص این نمونه از کالای دیجیتال اقساطی می باشد. هدفون بیتس اقساطی علاقمندان بسیاری دارد و دلیل آن کیفیت بالای این نمونه هدفون و طراحی آن در رنگ های مختلف می باشد. 

از ویژگی های مهم هدفون بیتس اقساطی دوام و ماندگاری بالای آن می باشد، یعنی اینکه تا مدت ها مهمان شما خواهد بود و به ندرت پیش می آید از آن خسته شوید، مگر اینکه بخواهید مدل جدیدتری از آن را که به بازار آمده بخرید و یا اینکه از محصولات اپل استفاده می کنید که در این صورت حتما نیازمند استفاده از یک هدفون بیتس خواهید بود، چرا که بهترین سازگاری را با این محصولات دارد. البته شما می توانید با خرید هدفون بیتس اقساطی آن را با  هردستگاهی که دارای بلوتوث استفاده کنید. 

تنوع و سازگاری هدفون بیتس به اندازه ای می باشد که اکثر سلیقه ها را در بر می گیرد و به دلیل ظاهر زیبا و راحتی در حمل و نقل و وزن کمی که دارد، بهترین انتخاب برای فعالیت های ورزشی خارج از خانه می باشد.    

انواع مختلف  هدفون بیتس اقساطی شامل مدل های زیر است

1-  هدفون بیتسin – ear (این مدل همان ایرفون ها هستند که داخل گوش قرار می گیرند)
2-  هدفون بیتسon-ear  (روی گوش قرار می گیرد مثل نمونه هدفون مینیکس NT1)
3-  هدفون بیتس Over-ear  (روی گوش و اطراف آنرا می پوشاند)

هدفون بیتس اقساطی  به چند دسته اصلی تقسیم می شود

1-خرید هدفون بیتس اقساطی  گروه Pro

این مدل از هدفون بیتس اقساطی برای کار های حرفه ای مخصوص آهنگ سازی و استودیو طراحی شده است، زیرا صدا های اضافی را حذف می کند و برای کسانی که کیفیت صدا اهمیت می دهند، انتخاب بسیار مناسبی است. این نمونه کاملا روی گوش را می پوشاند.

2-خرید هدفون بیتس اقساطی  گروه  Studio

وقتی به دنبال صدای شفاف و بدون مزاحمت های محیط اطراف باشید، بدون شک این  نمونه انتخاب خوبی است.این گروه از هدفون بیتس اقساطی به صورت الکترونیکی مزاحمت های صوتی اطراف شما را با توجه به شدت صدای موسیقی تنظیم کند. این نمونه از هدفون بیتس اقساطی به باتری قلمی AAA نیاز دارد و دو مدل وایر لس و سیمی دارد.

3-خریدهدفون بیتس اقساطی گروه Solo

شاید یکی از ساده ترین نمونه های هدفون بیتس اقساطی همین هدفون بیتس سولو است که ویژگی خاصی ندارد و فقط تا 40 ساعت شارژ ذخیره می کند و زود شارژ می شود. این نمونه هم در دو مدل وایرلس و سیمی ساخته شده است.  

4-خرید هدفون بیتس اقساطی  گروه Mixer

اگر دی جی هستید یا هدفون مخصوص پارتی را نیاز دارید، پس این انتخاب مخصوص خود شما است. هدفون بیتس این گروه طوری طراحی شده که می چرخد و نیازی به برداشتن آن از روی سر نیست. دارای دو ورودی در سمت چپ و راست می باشند و می توانید کابل را از هر سمتی که خواستید وصل کنید. همچنین با وصل کردن یک کابل AUX به یک هدفون دیگر همزمان شخص دیگری هم موسیقی شما را گوش کند.

5-خرید هدفون بیتس اقساطی گروهEP

این مدل ساده ترین و ارزان قیمت ترین نوع هدفون بیتس است که مشابهت زیادی با موارد دیگر هدفون های موجود در بازار دارد. در نوع سیمی در بازار موجود است و برعکس مدل های دیگر نه خم می شود و نه جمع می شود.

قسطی کلاب و خرید کالای دیجیتال اقساطی، خرید هدفون بیتس اقساطی

با توجه به کیفیت محصولات هدفون بیتس و شرایط سخت انتخاب کالای دیجیتال اقساطی  و تهیه کالای دیجیتال اقساطی از بازار، و همچنین امکان تقلبی و بی کیفیت بودن خیلی از نمونه های کالای دیجیتال اقساطی موجود بهترین راه تهیه برای علاقمندان خرید هدفون بیتس اقساطی با شرایط و کیفیت مناسب مراجعه به سایت های معتبر و نمایندگان واقعی این محصولات در کشور می باشد که یکی از این سایت های معتبر سایت قسطی کلاب می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب از شرایط تهیه کالای دیجیتال اقساطی و خرید هدفون بیتس اقساطی با اطمینان خاطر و با شرایط خاص و مناسب خود اطلاع پیدا کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت سامسونگ در تهران

خرید قسطی تبلت سامسونگ در تهران
تبلت‌های سامسونگ دارای کیفیت و تنوع بسیار بالایی هستند. برای خرید قسطی تبلت سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب...

خرید نقدی موبایل اپل

خرید نقدی موبایل اپل
موبایل اپل یکی از پر طرفدار ترین موبایل ها در سرتاسر دنیا می باشد که کارایی و کیفیت بسایر عالی دارد. برای خرید نقدی موبایل اپل به بخش کالای دیجیتال..