خرید قسطی هدفون بیتس

تاریخ انتشار:
1403/2/28 19:40:41

بیتس یکی از برند های معتبر و نام آشنا در زمینه تولید کالای دیجیتال و هدفون است. این کالا مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته است و از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار است. برای خرید اقساطی هدفون بیتس به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی هدفون بیتس

همه چیز درباره خرید قسطی هدفون بیتس

با پیشرفت تکنولوژی و رشد کسب و کار الکترونیک در سال های اخیر فروشگاه های اینترنتی زیادی ایجاد شده اند که به افراد اجازه می دهند، از مزایایی خرید اینترنتی بهره مند شوند.
یکی از موارد بسیار پرطرفدار در خرید و فروش اینترنتی فروش اقساطی کالا های دیجیتال است. در حال حاضر بیشتر افراد تمایل دارند که کالای دیجیتال مورد نیاز خود را به شکل قسطی خریداری کنند. یکی از دلایل این امر که افراد به این شکل از خرید روی آورده اند، بالا رفتن قیمت های کالا های دیجیتال است و به همین دلیل افراد قدرت خرید نقدی کالا های مورد نیاز خود را از دست داده اند.

خرید قسطی هدفون بیتس

اهمیت کالا های دیجیتال در دنیای امروز غیر قابل انکار است. تقریبا تمام کار های شخصی ما توسط این کالا ها صورت می گیرد، تصور کنید، یک روز این کالا ها در دسترس نباشند، مطمئنا نظم زندگی بشر به هم خواهد ریخت.
فروش اقساطی هدفون بیتس یک پیشنهاد بسیار عالی و وسوسه انگیز است. ممکن است به علت بالا بودن قیمت این دستگاه قادر به خرید نقدی آن نباشید. اگر می خواهید یک هدفون مناسب خریداری کنید، خرید قسطی هدفون بتیس یک موقعیت بسیار مناسب است.
همان طور که قبلا اشاره کردیم، با افزایش قیمت های کالا های دیجیتال بازار خرید و فروش اقساطی کالای دیجیتال هم بسیار رونق گرفته است. شما با خرید قسطی هدفون بیتس می توانید بدون پیش پرداخت در اقساط 12 ماهه این هدفون را خریداری کنید.
در ادامه بحث خرید قسطی هدفون بیتس باید بگوییم که این هدفون بیتس بسیار سبک است و تنها 260 گرم دارد. این خاصیت باعث شده که حمل آن بسیار آسان باشد. نوع اتصال این هدفون بیتس به شکل بی سیم و باسیم است.
این وسیله فاقد NFC است، مجهز به رابط جک 3.5 میلی متری و بلوتوث است که باعث می شود، به انواع دستگاه ها متصل شود. جنس هدفون بتیس از پلاستیک مرغوب و بسیار قابل انعطاف و بادوام است. این دستگاه دارای باتری است. جنس باتری از لیتیوم و یون می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول وجود نشانگر LED در بدنه آن است.

اقلام همراه در خرید قسطی هدفون بیتس

در هنگام خرید قسطی هدفون بیس می توانید از لوازم همراه آن نیز بهرمند شوید. این وسایل شامل کابل صدای مجهز به میکروفون دارای سر جک 3.5 میلی متری است. همچنین مجهز به کیف حمل  کابل شارژ micro USB به USB است.

سایر مشخصات

هنگام خرید قسطی هدفون بیتس باید توجه کنید که این دستگاه مجهز به ANC  یا فعال و غیر فعال کننده است. این دستگاه به شما امکان کنترل موسیقی و تماس های دریافتی می دهد. در کنار آن می توانید از امکان تنظیم حجم صدا بهرمند شود. MicroUSB و امکان شارژدهی از طریق پورت، شارژدهی 40 ساعته در حالت غیر فعال ANC  را نیز به شما خواهد داد.
خرید و فروش اقساطی کالای دیجیتال به شکل اینترنتی به شما کمک می کند تا به راحتی کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید. فروشگاه قسطی کلاب، کالا های دیجیتال مورد نیاز شما را که قدرت خرید نقدی آن را ندارید، به شکل خرید اقساطی امکان پذیر می کند. خرید قسطی هدفون بتیس یکی از این موارد است.
همان طور که قبلا اشاره کردیم، ما به انواع کالا های دیجیتال احتیاج داریم، از طرفی افزایش قیمت کالا ها باعث شده که بیشتر افراد قادر به خرید نقدی کالای دیجیتال نباشند. زمانی که شما تصمیم به خرید کالای دیجیتال به صورت آنلاین بگیرید، باید فروشگاهی را انتخاب کنید که با کمال اطمینان خرید خود را انجام دهید.
شما می توانید برای خرید قسطی هدفون بتیس با اطمینان خاطر از قسطی کلاب خرید کرده و در طول 12 ماه قسط های آن را پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت اپل قسطی

خرید تبلت اپل قسطی
امروزه استفاده از تبلت در میان کاربران با سیر صعودی و روند چشمگیری همراه شده است. مدل های مختلف و متنوع تبلت ها، پاسخگوی نیازهای بسیار از کاربران...

خرید اقساطی s22 اولترا با چک

خرید اقساطی s22 اولترا با چک
گوشی جدید سامسونگ با نام s22 اولترا روانه بازار شد. برای خرید اقساطی s22 اولترا با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...