خرید سرخ کن آریته

تاریخ انتشار:
1403/2/20 00:17:33

سرخ کن آریته با ظاهری عالی و کیفیتی مرغوب با قیمت استثنایی در بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب موجود شده است. با خرید از قسطی کلاب از تخفیفات عالی سایت بهره ببرید.


خرید سرخ کن آریته


سرخ کن

سرخ‌کن‌ها وسایلی هستند که برای سرعت بیشتر سرخ شدن مواد غذایی به کار می روند و در سه مدل الکتریکی، بدون روغن و مینی به فروش می‌رسند. 

در هنگام خرید سرخ کن باید به فاکتورهایی توجه داشت. برای مثال میزان ظرفیتی که یک سرخ کن دارد، بسیار مهم است، این به خصوص برای یک خانواده پرجمعیت از اهمیت بیشتری برخوردار است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی سرخ کن آریته در قسطی کلاب فراهم شده است.

توان مصرفی دستگاه نیز اهمیت زیادی دارد، زیرا هر چقدر توان مصرفی بالاتر باشد، غذای شما در مدت زمان کمتر و با کیفیت بهتری حاضر خواهد شد. برخی از سرخ کن‌ها تنظیمات خودکار دارند، دارای تایمر هستند و دما را نیز نشان می‌دهند.

در برخی از سرخ‌کن‌های امروزی قابلیت‌های هوشمند نیز وجود دارد و می‌توانید تنظیمات آن‌ها را با گوشی‌های هوشمند فعال نمایید. برخی نیز دارای هشدار دهنده هستند و هنگام پایان کار دستگاه به شما اعلان می‌دهد.

در کنار این خصوصیات بعضی از این وسایل، دارای سبد می‌باشند. بعضی‌ها از دستگاه‌ها دارای کفگیر به خصوصی هستند که به هم زدن غذا می انجامد. بعضی‌ها نیز توانایی گریل دارند. 

سرخ‌کن‌های بدون روغن از میزان خیلی کمی روغن استفاده می‌کنند و می‌توانید برای سالم زندگی کردن از آن‌ها استفاده کنید، زیرا باعث کلسترول، چاقی و بیماری‌های قلبی نمی‌شود. با خرید اقساطی سرخ کن آریته از غذای خود لذت ببرید و از اندامی متناسب بهره‌مند شوید!

برند خلاق آریته

آریته سرزمینی در تاسکانی است که به داشتن نبوغ و خلاقیت شهرت دارد. این شرکت در سال 1964 متولد شده است و ادعا دارد که در محصولاتش از طراحی خلاقانه و نوآورانه استفاده می‌کند. 

آریته، بیشتر از 66 درصد از سهم بازار در صنعت برق را در کشورش در اختیار دارد. این شرکت در زمینه تولید لوازم کوچک خانگی شروع به فعالیت کرد و پیوسته توانست خود را ارتقا دهد تا در صحنه بین‌المللی نیز ظهور یابد!

از جمله استراتژی‌های این شرکت، پیمان همکاری او با کنوود انگلستان بود که در سال 1995 انجام گشت و در سال 2001 میلادی نیز با شرکت مشهور ایتالیایی دلونگی مشارکت نمود. 

از جمله محصولات این برند، می‌توان به نسکافه ساز، بستنی ساز، جاروبرقی، وسایل نظافتی، سرخ‌کن و فن اشاره کرد. در ادامه قصد داریم تا به معرفی دو محصول از سرخ‌کن‌های این برند، بپردازیم. با خرید نقدی یا اقساطی سرخ کن آریته تفاوت را احساس کنید!

سرخ کن آریته مدل 4611

این سرخ کن زیبا در رنگ ترکیبی سفید نارنجی تولید شده است و ظاهر مناسبی دارد. دارای قطعات مجزا می‌باشد. در حدود دو لیتر گنجایش دارد؛ حجم سبد نیز 700 گرم است. دارای چراغ نمایشگر می‌باشد که نشان‌دهنده روشن بودن دستگاه است. 

همچنین یک ترموستات و چراغ مربوط به آن را دارد. این دستگاه در برابر حرارت مقاوم است و گرم نمی‌شود. با خرید اقساطی سرخ کن آریته ایمن بمانید!

سرخ کن آریته مدل 4614

این سرخ‌کن، ظاهر و استایل شیکی دارد و در دو رنگ ترکیبی نقره‌ای مشکی تولید شده است. وزنی در حدود 5 کیلوگرم دارد و ظرفیت آن یک لیتر است. بدنه آن پلاستیکی است، دارای یک تایمر 60 دقیقه‌ای می‌باشد. 

این دستگاه با توان 1500 وات کار می‌کند. در این دستگاه می‌توانید به راحتی به پختن گوشت، ماهی و انواع مواد غذایی بپردازید. همچنین قابلیت تنظیم دما دارد. این دستگاه علاوه بر سرخ‌کن کار یک هواپز را نیز انجام می‌دهد. با خرید نقدی یا اقساطی سرخ کن آریته تنوع را مشاهده کنید!

خرید قسطی سرخ کن آریته

در صورتی که مایل به تهیه این محصول هستید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلت‌فرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید. 

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی سرخ کن آریته از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي یخچال و فریزر جی پلاس

خرید قسطي یخچال و فریزر جی پلاس
برند جی پلاس برندی موفق و ایرانی در حوزه لوازم خانگی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطي یخچال و فریزر جی پلاس به بخش یخچال فریزر در...

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی
در طول تاریخ زندگی بشر دستخوش تغییرات گسترده ای بود در صد سال اخیر پیشرفت علم باعث تغییرات زیادی در نحوه زندگی مردم شده است که به نوعی توانسته است...