خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان

تاریخ انتشار:
1403/1/21 12:54:12

برندهای ایرانی موفق بسیاری در سال‌های اخیر به بازار ایران وارد شده‌اند و حتی برندهای قدیمی تحول عظیم در سیستم خود ایجاد کرده‌اند و روز به روز کیفیت آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. اگر تمایل به خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان


برند با سابقه امرسان

یخچال یکی از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه است که در هر خانه‌ای به چشم می‌خورد. اگر شما هم به دنبال خرید یک یخچال با دوام و با قیمت مناسب هستید، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. 

در ادامه به معرفی این فاکتورها خواهیم پرداخت. یکی از فاکتورهایی که برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر امرسان باید در نظر بگیرید مدل آن است.

انواع مدل‌های یخچال‌های امرسان

_ یخچال‌ها و فریزر‌های تک درب: این یخچال جزو قدیمی ترین مدل‌های ‌یخچال است. ویژگی مثبت آن‌ها نیاز نداشتن به فضای زیاد است و به همین دلیل بیشتر در هتل‌ها، ادارات و فروشگاه‌ها استفاده می‌شوند. 

_ یخچال فریزر مدل فریزر‌بالا یا فریزر‌پایین: در این مدل یخچال با یک خط عمودی به دو قسمت تقسیم می‌شوند و برحسب مدل فریزر یا در بالا قرار می‌گیرد یا در پایین، البته اندازه‌ی یخچال و فریزر در این مدل برابر است یا اینکه اندازه یخچال بزرگتر است. ناگفته نماند که خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان از قسطی کلاب با تخفیفات ویژه‌ای همراه شده است.

_ یخچال‌های‌ دوقلو: یک مدل کلاسیک برای خانواده‌های پرجمعیت که در آن‌ها یخچال و فریزر ‌از یکدیگر جدا هستند و در نتیجه برای جا به جا کردن وسایل راحت‌تر هستند.

_ یخچال ‌فریز سایدبای‌ساید: پر‌فروش‌ترین مدل یخچال در جهان و ایران است. در واقع یخچال فریز‌های سایدبای‌ساید همان تغییر یافته یخچال‌های دوقلو هستند با این تفاوت که بخش یخچال از فریز آن جدا دستند. وجود یخ ساز و آب سرد‌کن در این مدل یکی از علت‌های فروش بالای این محصول هستند.

_ یخچال فریزر در فرانسوی: این مدل هم در واقع تغییروتحول یافته مدل یخچال دو قلو است. این یخچال می‌تواند یک مدل آرمانی برای خانواده‌هایی که پر‌جمعیت هستند و فضای زیادی باشند در نظر گرفت. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این مدل علاوه بر نکاتی که بیان شد بسیار زیبا و به قولی لاکچری است و می‌تواند وجه دیگری به آشپزخانه‌تان ببخشد. این مدل یکپارچه است و در برخی مدل‌های آن فریزر در بخش پایینی قرار گرفته و در برخی مدل ها دو درب یخچال در بالا و دو درب فریزر در زیر قرار دارد.

بررسی نکات مهم یخچال فریزر در هنگام خرید

برخی نکات دیگر که هنگام خرید نقدی و اقساطی یخچال امرسان و هرگونه یخچال دیگر باید توجه کرد موارد زیر است:

1: تعداد اعضای خانواده و میزان مصرفی آنها از یخچال و فریزر بسیار حائز اهمیت است.

2: چقدر بودجه برای خریدن یخچال و فریز در نظر گرفته‌‎‌اید، بودجه شما مهم است.

3: به هنگام خرید به ویژگی‌های الکتریکی و کامپیوتری و امکانات جانبی آن توجه کنید. این ویژگی‌‌ها می‌توانند شامل آبسرد‌کن و محفظه تخم‌مرغ، سبد مخصوص بطری، طبقات قابل تنظیم، آبریز روی درب و یخ ساز باشند.

4: یکی از پیشنهاد‌های ما برای شما خرید یخچال با ویژگی نوفراست است. در این یخچال‌ها برفک ساخته نمی‌شود و در نتیجه طول عمر این محصولات بسیار بالا است (بالای 40 سال) اگر تمیز نگهداری شوند.

5: به برگه ضمانت و خدمات پس از فروش توجه کنید. برخی مدل‌های خارجی مانند یخچال‌های آمریکایی به دلیل تحریم بودن در ایران خدمات فروش ندارند. یکی از برتری خرید محصولات ایرانی هم همین مورد است. با خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

6: کیفیت کندانسور بسیار مهم است.

7: به برچسب انرژی هنتگام خرید یخچال و فریزر حتما توجه بکنید.

8: یک مورد دیگر که باید به هنگام خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان به آن توجه فرمایید ایرانی یا خارجی بودن یخچال و فریزر است. در این مورد حائز اهمیت است که بدانید کیفیت مدل‌های خارجی یا داخلی آنچنان تفاوتی با هم ندارند. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

هر چند که با خرید محصول مشابه ایرانی در کنار گارانتی بهتر و نداشتن مشکل گرانی و تقلبی بودن قطعات یدکی از تولید داخلی نیز حمایت می‌کنید.
یکی از شرکت‌های مطرح جهت خرید نقدی یا اقساطی یخچال شرکت امرسان است.

شرایط خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان از قسطی کلاب

برای خرید یخچال مناسب خود می‌توانید به سایت قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید نقدی و اقساطی یخچال امرسان موجود در این فروشگاه بهره‌مند شوید در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید تا می‌توانید از یکی از سه روش موجود اعتبار بگیرید.

خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان 3 روش برای خرید اقساطی از قسطی کلاب می‌باشد. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان از این سایت همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون آیوا با چک

خرید قسطی تلویزیون آیوا با چک
تلویزیون آیوا یکی از جدیدترین محصولات ایرانی می‌باشد که دارای کیفیت بالایی است. برای خرید قسطی تلویزیون آیوا با چک به بخش تلویزیون در...

لوازم خانگی سامسونگ اقساطی

لوازم خانگی سامسونگ اقساطی
لوازم خانگی سامسونگ گزینه ای عالی برای کسانی است که قصد خرید این لوازم را دارند و می خواهند از یک برند مرغوب ...