خرید اقساطي هدفون سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/22 00:03:34

برند سامسونگ هدفون‌های بسیاری با انواع مختلف دارد. برای خرید اقساطي هدفون سامسونگ با نازل‌ترین قیمت به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطي هدفون سامسونگ

هدفون بی سیم سامسونگ

هدفون بی سیم سامسونگ با نام گلکسی بودز لایو در سال 2020 معرفی و روانه بازار شد. این هدفون زیبا طراحی ارگونومیک و مناسب با گوش دارد و تجربه‌ای فوق‌العاده را به شما می‌دهد. در سه رنگ زیبا و شیک مشکی، سفید و برنزی تولید شده است. 

این هدفون بسیار سبک است و به راحتی می‌توانید آن را حمل نمایید. وزن کیس همراه با آن نیز تنها 42.2 گرم است. این هدفون برای تمامی گوشی‌های اندرویدی که نسخه اندروید 5 به بالا دارند، مناسب است. 

همچنین آیفون‌هایی که از سیستم عامل ios هفت به بالا استفاده می‌کنند، با این گجت، سازگار می‌باشند. وزن هدفون تنها 5.6 گرم است و نوع آن اتصال آن نیز به صورت بی‌سیم می‌باشد. قابلیت خرید نقدي یا اقساطي هدفون سامسونگ در قسطی كلاب فراهم شده است.

طراحی بی‌نظیر!

ساختار این هدفون به صورتی است که مطابق انحناهای گوش و صورت می‌باشد و ظاهری طبیعی دارد! یک روکش براق بر روی آن قرار گرفته است. استایل شیک جعبه آن طوری است که دوست دارید حتی در حالت راه رفتن نیز آن را در دستانتان بگیرید.

این طراحی سبب می‌شود تا حتی در مواقعی که از هدفون خود استفاده نمی‌کنید، متوجه حضور آن و خارج کردنش از گوشتان نشوید! با خرید نقدی یا اقساطی هدفون بی سیم سامسونگ بدرخشید!

حذف نویز – شنیدن صداهای مهم

با این هدفون تمام نویزهای پیرامون و محیطی حذف می‌شوند و خیلی بیشتر از آن چیزی که می‌خواستید، خواهید شنید. البته این هدفون اجازه می‌دهد تا متوجه مسائل مهم در دور و بر خود شوید. برای مثال اگر کسی شما را صدا بزند و با شما صحبت کند چیزی را از دست نخواهید داد. 

این امکان با یک ضربه بر روی هدفون و نگه داشتن امکان آن فعال می‌شود. با خرید اقساطي هدفون سامسونگ كیفیت را احساس كنید!

بلندگوهای داخلی و خارجی

با این هدفون می‌توانید به صورت زنده‌ای تمامی صداها را بشنوید. بلندگوهای 12 میلی متری با صدای AKG تجربه پر حجم صدا را به شما ارائه می‌دهد. 

درایور بزرگ و مجرای صدای بم کمک می‌کند تا به همراه جریان هوا، صدا به صورت یکپارچه به گوش برسد این مجراها صداهایی با فرکانس پایینتر را تقویت می‌کنند. با خرید نقدي یا اقساطي هدفون سامسونگ هیچ صدایی پنهان نمی‌ماند!

حرف‌شنوی هدفون و اطاعت از دستورات شما!

یک دستیار قدرتمند به نام بیکسبی وجود دارد که همیشه آماده حرف شنوی است و با صدای شما بیدار می‌شود، حتی لازم نیست تا انگشتان خود را حرکت دهید! 

می‌تواند تمامی تماس‌های شما مدیریت کند، آب و هوا را بررسی نماید، دستورات شما را انجام دهد و میزان صدا را نیز تنظیم کند! با خرید اقساطي هدفون سامسونگ دستورات خود را اجرا نمایید!

کیفیت صدای استثنایی!

با این هدفون کیفیت بالا را تجربه کنید. می‌توانید تجربه صدای عالی را در تماس‌هایتان احساس نمایید. دیگر کلمات به صورت نامفهوم به گوش شما نمی‌رسد زیرا سه میکروفون داخلی در واحدهای صوتی موجود در هدفون بی‌سیم قرار گرفته است. 

این واحدها نسبت به حرکت فک صورت شما نیز حساس است! داده‌های موجود به سیگنال‌های صوتی فوق‌العاده‌ای تبدیل می‌شوند و صداها را تقویت می‌کنند، حتی اگر در یک جای شلوغ و پر ازدحام باشید، بسیار عالی عمل می‌نماید. با خرید هدفون سامسونگ تفاوت را تجربه كنید!

باتری فوق‌العاده

این هدفون با داشتن یک باتری ماندگار و استثنایی به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به شارژ مجدد به فعالیت و کارهای خود بپردازید و تا مدت زمان زیادی بتوانید از تجربه پخش فوق‌العاده بهره‌مند شوید.

یكی دیگر از امکانات بی‌نظیر این هدفون شارژ سریع آن است. در عرض 5 دقیقه می‌توانید بیشتر از یک ساعت شارژ را داشته باشید! با خرید نقدي یا اقساطي هدفون سامسونگ آسان استفاده كنید!

اشتراک‌گذاری

یک دیگر از قابلیت‌های بودز، قابلیت اشتراک با دوستان است. با وجود هدفون‌های توگوشی این امكان را دارید تا هدفون خود را به تلفن دوستتان متصل كنید و قطعه آهنگ دو نفره و چند نفری را گوش فرا دهید!

همچنین، می‌توانید به دیگر دستگاه‌های سامسونگ نیز متصل شوید و این وسایل را با یکدیگر همگام سازی نمایید. این همگام سازی‌ها از طریق بلوتوث انجام می شود و داده‌های شما به راحتی بین این وسایل جابجا می‌شود. با خرید هدفون سامسونگ كارهای مشترک انجام دهید!

خرید هدفون بی سیم سامسونگ

برای تهیه این هدفون محبوب به قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید. در این سایت می‌توانید به هر دو صورت نقدی و اقساطی اقدام فرمایید.

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این وبسایت درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي هدفون سامسونگ از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی سرفیس پرو 8

خرید اقساطی سرفیس پرو 8
جدیدترین محصول شرکت مایکروسافت به بازار عرضه شد. برای خرید اقساطی سرفیس پرو 8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی گوشی s23 اولترا از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی s23 اولترا از قسطی کلاب
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ مدل s23 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...