خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/22 17:41:31

برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی است که محصولات جذاب و منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ

نگاه کلی به تلویزیون ایکس ویژن مدل 49 اینچ

تلویزیون‌ها، نقش بسزایی در زندگی انسان‌ها دارند. به طوری که وارد هر خانه‌ای که می‌شوید، حتما در گوشه‌ای از خانه یک دستگاه تلویزیون را مشاهده خواهید نمود. با توجه به اندازه محل قرار گیری تلویزیون و همچنین سطح درآمد هر فرد انتخاب تلویزیون متفاوت است. 

تلویزیون‌ها، جزو لوازم خانگی پرکاربرد هستند. ما در این مقاله سعی بر آن داریم، اطلاعات مناسب جهت خریدی آسان و به صرفه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همچنین روش خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ را خدمت شما سروران گرامی معرفی نماییم. لطفا تا پایان همراه ما باشید. 

درباره برند ایکس ویژن

برند ایکس ویژن در سال 1385 فعالیت خود را شروع نمود. شرکت ایرانی مادیران، محصولات جدیدی را با نام ایکس ویژن، در ابعاد و اندازه مختلف روانه بازار نمود. به جهت کیفیت بالا و گارانتی معتبر محصولات خود، مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفت.

شرکت مادیران با دارا بودن بیش از 300 نماییندگی در 98 استان ایران فعالیت می‌نماید. همچنین به تازگی محصولات خود را از طریق سایت‌های معتبر فروش نیز، ارائه می‌نماید. شما عزیزان می‌توانید با توجه به سطح در آمد خود، محصولات ایکس ویژن را به دو روش نقد و اقساط خریداری نمایید. برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همه چیز درباره تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ

شرکت مادیران با ساخت لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی ایکس ویژن، بسیار مورد توجه قرار گرفت. یکی از محصولات پر کاربرد و پر طرفدار این برند، تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ است.

 این مدل از تلویزیون ایکس ویژن، دارای کیفیت عالی، قیمت بسیار مناسب و طراحی بی‌نظیر به همگان ثابت نمود که محصولات ایرانی با محصولات خارجی به راحتی برابری می‌کنند. تصاویر 4k به خوبی در این مدل از تلویزیون، قابل پخش است. با خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

در ساخت تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ از پنل LED  و کیفیت تصویر FULL HD استفاده شده است. این مدل از تلویزیون، دارای دو بلندگو با توان 20 وات می باشد. 

دارای سه درگاه HDMI و دو درگاه USB است. همچنین این تلویزیون، دارای برنامه ماشین زمان یا ضبط کننده برنامه‌ها می‌باشد. از این مدل از تلویزیون  می‌توان به عنوان مانیتور نیز، استفاده نمود. بسیاری از افراد به دلیل شرایط فعلی جامعه، قادر به خرید نقدی این محصول نیستند و ما به همین سبب روش خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ را به شما عزیزان توصیه می‌نماییم. 

قابلیت‌های تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ

• دارای 3 درگاه HDMI

• دارای دودرگاه USB

• دارای پنل LED دارای سیستم ماشین زمان

• دارای کیفیت تصاویر FULL HD

• دارای وضوح تصویر 1080×1920

• دارای وضوح تصاویر فوق العاده

• دارای رابط هوشمند

• دارای قابلیت پخش فلش مموری

• دارای درجه کیفی +A

• دارای قابلیت اتصال به WIFI

• دارای گارانتی دوساله

• دارای صفحه 49 اینچ

• دارای دو پایه دو شاخه

• دارای وزن 9.86 کیلوگرم

• دارای قابلیت پخش  صدای دالبی دیجیتال 501 کانال

• دارای راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها EPG 

نحوه خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ

با صرفه و آسان‌ترین روش خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ، مراجعه به سایت معتبر و مشتری مدار قسطی کلاب می‌باشد. سایت قسطی کلاب، شرایط مطلوب خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن  را به صورت اینترنتی در اختیار خریداران قرار داده است. 

در زمینه فروش قسطی تلویزیون نیز فعالیت فراوانی دارد. با مراجعه به این سایت به راحتی می‌توانید صاحب یک تلویزیون بسیار مرغوب گردید. مشاوران با تجربه سایت قسطی کلاب در اولین فرصت، پاسخگو مشتریان خود هستند. پس با خیالی آسوده از این سایت، خرید نمایید و در نظر داشته باشید که خرید خوب یک هنر است.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي یخچال دیپوینت

خرید اقساطي یخچال دیپوینت
برند دیپوینت یخچال فریزرهای زیبا و جاداری دارد. شما می‌توانید برای خرید اقساطي یخچال دیپوینت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما
انتخاب یک ماشین لباسشویی زیبا و کاربردی که محصول کشور ایران باشد، کار سختی نیست وقتی برند پاکشوما وجود دارد. برای خرید اقساطی ماشین...