فروش قسطی لپ تاپ ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/6 20:44:07

برای فروش اقساطی لپ تاپ ایسوس به بخش وسایل دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی لپ تاپ


شرایط ویژه برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس

فروش اقساطی لپ تاپ امروزه با توجه به افزایش شدید قیمت لپ تاپ و نوت بوک، یکی از بهترین راه ها برای خرید و تهیه رایانه همراه مورد نظر خواهد بود.اما آیا تمامی عرضه کنندگان و فروشندگان وسایل الکترونیک به خصوص برای لپ تاپ، اقدام به فروش اقساطی می کنند؟

اگر اخیرا حتی به صورت محدود به مراکز فروش لپ تاپ و نوت بوک سر زده باشید، متوجه می شوید که پاسخ سوال بالا خیر است. یعنی اکثر فروشندگان تنها و تنها به صورت نقدی حاضر به فروش لپ تاپ و سایر وسایل دیجیتال خود هستند.

اما خبر خوب اینجاست که قسطی کلاب تحت شرایط ویژه اقدام به فروش اقساطی لپ تاپ و وسایل دیجیتال می کند. برای اطلاع از شرایط فروش و همچنین اطلاعات تکمیلی با ما همراه باشید.ابتدا بیایید بررسی کنیم آیا خرید اقساطی لپ تاپ به صرفه است؟

آیا خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به صرفه است؟

با توجه به افزایش 3 تا 4 برابری قیمت لپ تاپ در اکثریت برندهای معتبر و معروف مانند لنوو، اپل، ایسوس و...، خرید نقدی لپ تاپ برای اکثریت افراد جامعه به خصوص قشر دانشجو که نیاز شدیدی به لپ تاپ دارند تقریبا غیر ممکن است. 

برای مثال لپ تاپ ایسوس مدل k551_ln که یک لپ تاپ میان رده است تا قبل از نوسانات قیمتی بین دو میلیون و هفتصد هزار تا سه میلیون تومان قیمت داشته است، با افزایش سه تا چهار برابری قیمت به محدوده قیمتی 8 میلیون تومان رسیده است. 

حال با خود فکر کنید وقتی که یک لپ تاپ میان رده شرکت ایسوس با چنین افزایش قیمتی مواجه بوده است، قطعا سایر برندها و مدل های لپ تاپ نیز با توجه به عواملی که در زیر بیان شده، به نسبت های متفاوت افزایش قیمت داشته اند:

  • اعتبار برند: مثلا اعتبار برند ایسوس از دل و لنوو بیشتر است پس طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود
  • مشخصات فنی:هرچه یک مدل لپ تاپ در مشخصات فنی مانند قدرت پردازنده، هارد، حافظه و همچنین کیفیت ساخت و زیبایی برتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • شرایط مدل مورد نظر در بازار: بعضی از مدل های لپ تاپ با توجه به شرایط عرضه و تقاضای آن ها در بازار قیمت های متفاوتی خواهند داشت.

در چنین شرایطی برا اکثریت افراد، فروش اقساطی لپ تاپ یک فرصت ویژه و استثنایی به شمار می رود. با توجه به این شرایط حتی با وجود افزایش قیمت چند درصدی نسبت به فروش نقدی، خرید اقساطی لپ تاپ شاید تنها انتخاب و البته بهترین انتخاب باشد.


فروش اقساطی لپ تاپ

شرایط فروش اقساطی لپ تاپ ایسوس چگونه است؟

طبیعتا فروش اقساطی نیازمند اخذ ضمانت هایی از خریدار برای فروشنده است. این ضمانت ها می توانند شامل چک، سفته و... باشند. اما قسطی کلاب برای رضایت هرچه بیشتر شما و به خصوص اقشار متوسط و ضعیف جامعه مانند دانشجویان که به لپ تاپ نیاز ویژه و مبرم دارند، تحت شرایط ویژه اقدام به فروش وسایل دیجیتال از جمله لپ تاپ، تبلت، گوشی و... می کند.این شرایط عبارتند از:

  • کمترین مقدار ممکن پیش پرداخت
  • بعضی از محصولات بدون پیش پرداخت نیز عرضه می شوند
  • تحویل سریع ظرف 5 روز
  • در برندهای معتبر و مختلف لنوو، دل، اپل، ایسوس و سایر برندهای معروف
  • در بازه های قیمتی کاملا انعطاف پذیر و مختلف همراه با معرفی مشخصات دقیق محصول
  • گارانتی و تضمین اصل و کیفیت محصول

با توجه به شرایط بالا، بهتر است چند روز در میان تمامی فروشندگان و عرضه کنندگان لپ تاپ جستجو کنید و ببینید در چه مراکزی این چنین شرایطی برای فروش اقساطی لپ تاپ و وسایل دیجیتال وجود دارد؟

از کجا  با بهترین شرایط لپ تاپ ایسوس را قسطی بخرم؟

شما می توانید برای خرید لپ تاپ و لوازم دیجیتال از جمله گوشی همراه، تبلت، ساعت، سیستم کامپیوتر خانگی و همچنین تمامی لوازم جانبی از جمله هارد، اسپیکر، ماوس و موارد دیگر با ما در ارتباط باشید. 

شما با مشاهده سایت و فروشگاه آنلاین قسطی کلاب می توانید ضمن آگاهی از تمامی اطلاعات تخصصی هر مدل لپ تاپ، از شرایط ویژه فروش و آفرهای مجموعه ما آگاه شوید.

 نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هدفون شیائومی

خرید هدفون شیائومی
هدفون‌های شیائومی با طراحی بی‌نظیری که دارد توانسته تاکنون مشتریان بسیاری را مجذوب خود کند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی هدفون...

خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک

خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال...