گوشی های محبوب شرکت سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 19:25:59

سامسونگ یکی از شرکت های تولید کننده گوشی های روز دنیا است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی سعی در تولید محصول باکیفیت است. برای مشاهده محصولات مرتبط بخش خرید قسطی گوشی سامسونگ را مشاهده کنید.        


گوشی های محبوب شرکت سامسونگ                                                                    

سامسونگ تولید کننده گوشی های پیشرفته

سامسونگ یکی از برند های طراحی، ساخت و تولید گوشی های باکیفیت و پیشرفته است که با تولید گوشی های روز دنیا سعی در رقابت با دیگر شرکت های سازنده گوشی دارد. این شرکت با توجه به تغییرات به وجود آمده در درخواست های افراد جامعه و تغییر سبک زندگی افراد به سوی مدرن شدن، در تلاش است که نیاز ها را برطرف کند. از این رو به طراحی و ساخت سه رده از گوشی های مختلف اقدام کرده است.

کمپانی سامسونگ موفقیت های بسیار زیادی را در ساخت گوشی های میان رده ای در چند سال اخیر به دست آورده است. این شرکت در تلاش است با ساخت این گوشی های میان رده ای تحول جدیدی را در بازار های جهانی به وجود آورد.

از جمله مشکل های بسیار زیاد گوشی های میان رده ای کیفیت پایین آن بود که شرکت سامسونگ در نظر دارد با تولید نسل جدیدی از این گوشی ها، بسیاری از مشکل ها در حوزه این گوشی ها را رفع کند. ما در اینجا قصد داریم به شما یکی از گوشی های میان رده ای این شرکت را معرفی کنیم.

گوشی گلکسی J7 سامسونگ

همانطور که توضیح داده شد، سامسونگ گوشی های مختلفی را روانه بازار رقابت کرده است تا بتواند درصد فروش خود را افزایش دهد.

ما در اینجا قصد داریم به شما گوشی گلکسی J7 Core ساخت 2017 را معرفی کنیم. گوشی های سری J شرکت سامسونگ نسبت به نسل های قبلی خود تغییراتی را از نظر سخت افزاری داشته است. نقطه قوت گوشی های جدید کیفیت ساخت بدنه، دوربین سلفی باکیفیت و سرعت اتصال آن ها به اینترنت می باشد.

این گوشی در حدود 170 گرم وزن دارد و صفحه نمایش 5.5 اینچی آن تراکمی برابر 267 پیکسل بر هر اینچ را دارد که در این صفحه نمایشگر از فناوری سوپر اولد استفاده می شود. این صفحه نمایش قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و همچنین به طور هم زمان 10 لمس را تشخیص می دهد.

دوربین اصلی این موبایل 13 مگاپیکسل است که به یک فلش LED مجهز است. دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل است که پردازنده این گوشی به اگزینوس 7870 مجهز می باشد و 64 بیتی است که 8 هسته ای می باشد و می تواند اطلاعات را با فرکانس 1.6 گیگا هرتز پردازش کند.

حافظه رم آن 2 گیگا بایت است، همچنین حافظه داخلی این موبایل 16 گیگا بایت می باشد. حافظه این گوشی به وسیله کارت حافظه تا 256 گیگا بایت قابل افزایش است.

ویژگی های کلی گوشی سامسونگ گلکسی J7

همانطور که گفته شد، گوشی های سامسونگ قابلیت ها و ویژگی های مختلفی دارند که با توجه به نیاز افراد جامعه در حال تغییر و پیشرفت است. از این رو سامسونگ در تلاش است با تولید گوشی های سری گلکسی خود تغییر شکرفی در گوشی ها ایجاد کند. به طور کلی می توان ویژگی های گوشی گلکسی J7 را این گونه بیان کرد:

دوربین اصلی 13 مگاپیکسل

دوربین سلفی 5 مگاپیکسل

دارای حافظه داخلی

قابلیت حافظه خارجی

شرایط ویژه و فروش اقساطی در فروشگاه قسطی کلاب

با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و شرایط زندگی افراد، خرید نقدی گوشی های سامسونگ کمی مشکل است. از این رو فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با شرایط ویژه و به صورت اقساطی گوشی های سامسونگ را به فروش می رساند.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور خرید اقساطی گوشی می باشد. شما با مشاهده قیمت گوشی سامسونگ J7 می توانید اقدام به خرید گوشی کنید.

به منظور مشاهده قیمت گوشی سامسونگ J7 به بخش فروش اقساطی موبایل سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.                                                                         

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي اسپیکر بلوتوثی jbl

خرید اقساطي اسپیکر بلوتوثی jbl
یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی از برند جی بی ال است. برای خرید اقساطي اسپیکر بلوتوثی jbl به بخش اسپیکر و بلندگو در دسته بندی کالای...

فروش اقساطی لپ تاپ دل با چک

فروش اقساطی لپ تاپ دل با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی لپ تاپ دل با چک دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...