خرید ps4 قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/5 20:25:35

نسل جدید پلی استیشن ها در بازار عرضه شده و افراد زیادی را به سمت کیفیت خود جذب کرده است. برای خرید ps4 قسطی به بخش بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.



خرید ps4 قسطی

                                                             



خرید قسطی کنسول های بازی

یکی از بازی های روز دنیا بازی ps4 می باشد که به صورت اقساطی به فروش می رسد. این بازی یکی از مهیج ترین بازی های روز دنیا است که در مدل ها و طرح های مختلف موجود می باشد. این بازی بسیار مهیج و برای کودکان و حتی بزرگسالان یک تفریح سالم محسوب می شود.

قسطی کلاب یک سایت اینترنتی فروش کالای دیجیتال و لوازم خانگی است که برای رفاه حال کاربر های خود شرایط فروش قسطی را محیا کرده است. قسطی کلاب با هدف رضایت شما عزیزان این دستگاه بی نظیر را به صورت اقساطی به فروش می رساند. جهت خرید آنلاین به بخش بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

هیچ شکی وجود ندارد که پلی استیشن 4 یکی از موفق ترین و بهترین کنسول های بازی بود که توسط شرکت سونی روانه بازار شد و در زمان عرضه توانست از رقیبان خود پیشی بگیرد و نظر بسیاری از گیمر ها را به خود جلب کند. این کنسول بازی در سال 2013 روانه بازار شد که در ماه های اخیر افزایش قیمت دلار باعث افزایش قیمت بسیاری از وسایل به خصوص پلی استیشن 4 شده است.

 اگر شما جزو افراد علاقمند به کنسول های بازی هستید و قصد دارید که یکی از محصولات شرکت سونی را خریداری نمایید ما خرید اقساطی این محصولات را پیشنهاد می کنیم.

طراحی منحصر به فرد پلی استیشن 4

کنترلر های جدید پلی استیشن 4 به تازگی روانه بازار شده اند. این کنترلر ها هر کدام دارای طراحی خاص و منحصر به فردی می باشند. طرح کنترلر Berry Blue به شکل آبی روشن است و آنالوگ ها و تمام دکمه های این دستگاه به رنگ شاتوتی است.

Blue Camo نیز دارای طرح ارتشی و یا چریکی است. این کنترلر برای بازی های جنگی بسیار مناسب می باشد و این نمونه با رنگ آبی طراحی شده است.

کنترلر Sunset Orange نیز مانند مدل قبلی خود دارای رنگ نارنجی تیره است و دکمه و آنالوگ های آن نیز به رنگ بنفش می باشند.

کنترلر Copper دارای طرح ساده ای باشد و به رنگ مسی است دکمه ها و آنالوگ های آن نیز به رنگ مشکی می باشند.

با توجه به اینکه صنعت بازی روز به روز در حال پیشرفت است و تکنولوژی های جدید باعث می شوند که کیفیت بازی های ویدئویی افزایش یابد، قدرت و سخت افزار کنسول های بازی روز به روز از اجرای این بازی ها ناتوان می شوند. همین باعث می شود که یک چرخه عمر معین برای کنسول های بازی وجود داشته باشد و شواهدی وجود دارد که نشان می دهد، ps4 به پایان چرخه عمر خود نزدیک می شود.

شرایط خرید ps4 قسطی در قسطی کلاب

با توجه به توضیحات داده شده و لزوم استفاده از کنسول های بازی، سایت قسطی کلاب در نظر دارد که خرید ps4 اقساطی را برای کاربر های خود فراهم کند و محصول های سرگرمی خود را با شرایط ویژه و با توجه به شرایط مالی کاربر ها و مشتری های خود به فروش برساند.

سایت قسطی کلاب عرضه کننده انواع کنسول های بازی است و برای خرید ps4 قسطی ما به شما سایت قسطی کلاب را پیشنهاد می کنیم.

با مراجعه به سایت قسطی کلاب می توانید تمام کالا های دیجیتال مورد نیاز خود و در میان آن ها ps4 اقساطی دلخواه خود را به صورت اقساطی و با شرایط ویژه خریداری نمایید. 

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط سه روش صورت می‌پذیرد. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و وارد شدن به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی، یکی از سه روش خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان یا لیزینگ فراز اندیشان را انتخاب کنید و از خرید اقساطی خود نهایت لذت را ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی PS4PRO

خرید قسطی PS4PRO
کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی سونی می‌باشد. برای خرید قسطی PS4PRO به بخش کنسول بازی در دسته بندی...

خرید اقساطی PS5 سفته ای

خرید اقساطی PS5 سفته ای
کنسول بازی پلی استیشن یکی از بهترین وسایل بازی در دنیا است. برای خرید اقساطی PS5 سفته ای به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...