فروش اقساطی گوشی موبایل در تهران

تاریخ انتشار:
1403/2/11 13:14:56

گوشی ها در طول شبانه روز به یک کالای  مورد نیاز برای افراد تبدیل شده است که برند های مختلفی تولید و ساخت گوشی های هوشمند را در برنامه کاری خود قرار داده اند. برای مشاهده کالای دیجیتال و انواع گوشی ها به بخش خرید قسطی موبایل در قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید گوشی موبایل هوشمند اقساطی

گوشی های هوشمند در حال حاضر یکی از ضروریات زندگی افراد محسوب می شوند، به طوری که اگر افراد از گوشی های موبایل استفاده نکنند، به طور حتم دچار مشکل خواهند شد. گوشی های هوشمند را نمی توان از زندگی های امروزی حذف کرد و کامل مشخص است که برنامه ریزی های افراد در طول شبانه روز بهم خواهد خورد. این مشخص است که اگر این دستگاه در اختیار افراد قرار نگیرد، به راحتی نمی توان با محیط پیرامون خود در تماس بود و حتی برخی از افراد به عنوان یک وسیله در کسب و کار از این کالا استفاده می کنند.

از این رو شرکت های مختلفی برای تولید گوشی های هوشمند به طور مداوم در حال رقابت هستند تا درصد فروش بازار های جهانی را در اختیار بگیرند. برند های معتبری مانند سامسونگ و اپل در این حوزه از فعال های تولید گوشی های هوشمند هستند. 

با توجه به توضیحات داده شده و رفع نیاز عموم جامعه، فروشگاه های مختلفی که کالای دیجیتال به فروش می رسانند، شرایط فروش اقساطی را برای کاربر ها و مصرف کننده های خود ایجاد رده اند. نکته قابل تامل این است که در هر فروشگاهی نمیتوان شرایط خرید کالای قسطی را با برنامه ریزی مالی مطابقت داد از این رو باید تمام شرایط را بررسی کرد. 

سایت اینترنتی قسطی کلاب یک سایت فروش اقساطی کالا است که انواع گوشی های روز را با شرایط اقساطی به فروش می رساند و قدرت خرید را برای هه افراد و مصرف کننده های خود ایجاد می کند.

برخی از اپلیکیشن های محبوب در گوشی های هوشمند

علاوه بر امکاناتی که از نظر سخت افزاری بر روی این دستگاه های هوشمند پیاده سازی شده است ، اپلیکیشن های گوشی های هوشمند نیز برای افزودن قابلیت هایی به این دستگاه ها با یکدیگر رقابت می کنند و گاهی اپلیکیشن هایی را تولید می کنند که از نظر محبوبت از خود گوشی های هوشمند نیز سبقت می گیرد.

در اینجا دو اپلیکیشن که در سال 2017 با توجه به بازخورد کاربران محبوب تشخیص داده شده را با هم مرور می کنیم. البته به جز پیام رسان ها که محبوبیت بالایی را دارند.

Gboard

اپلیکیشن های پیام رسان جزو محبوب ترین ها در بین تولیدات اندرویدی است و به همین علت برخی از اپلیکیشن ها به عنوان مکملی برای این اپلیکیشن ها تولید می شوند.

Gboard نام یک اپلیکیشن از شرکت گوگل است که در آن امکاناتی برای برقراری بهتر ارتباط میان پیام رسان ها و امکاناتی جهت جستجوی استیکر ها و ایموجی های پیام رسان ها بوجود آمده است. در واقع این اپلیکیشن امکانات جستجوگر گوگل را بر روی گوشی های موبایل به همراه قابلیت هایی برای ارتباط با پیام رسان ها فراهم کرده است.

به عنوان مثال می توان از این اپلیکیشن برای ارسال مستقیم لینک، تصاویر، استیکر ها و ... به سایر پیام رسان ها استفاده کرد.

PicsArt Photo Studio

عکاسی با موبایل یکی از رایج ترین و محبوب ترین کاربری های گوشی های موبایل است و هنگام خرید آن بسیاری از خریداران به قابلیت های عکاسی و کیفیت دوربین گوشی دقت و وسواس خاصی را به خرج می دهند.

در کنار این قابلیت ها نیاز به اپلیکیشنی است تا بتوان توسط آن عکس ها را ویرایش کرد و تغییراتی در سایز کیفیت آن ایجاد کرد تا برای استفاده در شبکه های اجتماعی مناسب باشند. PicsArt Photo Studio این قابلیت ها را برای کاربران تدارک دیده تا با استفاده از آن بتوان به راحتی افکت های مختلف و بسیاری را بر روی عکس ها اعمال کرد و به راحتی آن را میان دوستان و در فضاهای مجازی به اشتراک گذاشت.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی می بند 7

خرید قسطی می بند 7
اگر علاقه مند به محصولات برند شیائومی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی می بند 7 از بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی nova 8

خرید اقساطی گوشی nova 8
برند هوآوی برندی پر تلاش و فعال است. یکی از مدل‌های پرفروش برند هواوی مدل nova 8 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی nova 8 به بخش موبایل...