خرید لپ تاپ بصورت قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/12 02:48:56

خرید لپ تاپ و تبلت به صورت قسطی

به منظور خرید لپ تاپ قسطی به بخش لوازم دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


                                                                       

همه ما می دانیم که لپ تاپ ها وسایلی می باشند که جابه جا کردن آن ها راحت است همین ویژگی لپ تاپ ها باعث شده است شما بتوانید از آن ها در هر مکانی استفاده کنید امروزه انواع مختلفی از لپ تاپ ها ساخته شده است به گونه ای که می توان برای مشاغل متفاوت از آن استفاده کرد معمولا بسیاری از افراد فکر می کنند که لپ تاپ های صنعتی زمخت و سنگین هستند این لپ تاپ ها در برابر فشار و ضربه مقاوم هستند.

شما می توانید از لپ تاپ های صنعتی در بسیاری از مکان ها به دور از هر استرسی استفاده کنید این لپ تاپ ها در برابر خش,ضربه و رطوبت مقاوم هستند و معمولا نسبت به لپ تاپ های دیگر مقاوم می باشند همچنین بدنه آن ها از آلومینیوم تیتانیوم ساخته شده است برخی از لپ تاپ های صنعتی را می توان در میدان مغناطیسی استفاده کرد بدو آنکه مشکلی پیش بیاید برخی از لپ تاپ های صنعتی می توانند تا مدت زیادی روشن بمانند و برای کارهای طولانی ساخته شده اند در آن ها از سیستم های خنک کننده قوی استفاده می شود همچنین این لپ تاپ ها دارای باتری دومی می باشند به گونه ای که گاهی تا 10 ساعت می تواند بدون برق کار کند.

لپ تاپ های صنعتی سه دسته می باشند که عبارتند از:لپ تاپ های صنعتی فوق العاده مقاوم,لپ تاپ های صنعتی بسیار مقاوم و لپ تاپ های صنعتی مقاوم

لپ تاپ های صنعتی فوق العاده مقاوم استانداردهای لپ تاپ های نظامی را دارند و از سایر لپ تاپ ها مقاوم هستند.

لپ تاپ های صنعتی بسیار مقاوم قابلیت تبدیل شدن به تبلت را دارند و برای استفاده در قسمت های نظامی ,فرودگاه ها و مهندسی مناسب می باشند در برخی از موارد شما باید از لپ تاپ هایی استفاده کنید که در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده باشند در چنین وضعیتی می توان از لپ تاپ هایی که در دمای 20 الی 60 درجه قابل کار می باشند استفاده کرد.

سایت قسطی کلاب یک سایت مختص فروش اقساطی کالا است برای خرید لپ تاپ قسطی می توانید از طریق این سایت اقدام کنید در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی f62 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی f62 سامسونگ
در سال 2021 کمپانی سامسونگ گوشی‌های جدیدی را روانه بازار کرده است که از امکانات فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی...

خرید قسطی گوشی a04s

خرید قسطی گوشی a04s
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند سامسونگ مدل a04s است. برای خرید قسطی گوشی a04s به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...