سرمایه گذاری از طریق سپرده گذاری در بانک

تاریخ انتشار:
1403/2/3 23:20:11

سرمایه گذاری از طریق سپرده گذاری در بانک




سرمایه گذاری از طریق سپرده گذاری در بانک


بانک های خصوصی مختلفی در داخل کشور فعالیت می کنند که هر کدام برنامه ها و استراتژی های خاص خود را دارند بانک شهر یکی از این بانک ها می باشد بانک شهر سود 25 درصد را  به سپرده های بلند مدت شما اختصاص می دهد این بانک در نظر دارد که با جذب سپرده های شما این پول را وارد چرخه اقتصادی کند و به کمک سرمایه شما در فعالیت های اقتصادی شرکت کند البته باید این نکته را یادآوری کنیم که طبق اعلام بانک مرکزی میزان سود ارائه شده برای سپرده های طولانی مدت 15 درصد است که بسیاری از بانک ها این قانون را دور می زنند و با اعلام سودهای بیشتر سعی می کنند که توجه مردم را به خود جلب کنند بانک شهر نیز مانند سایر بانک ها خدمات مختلف بانکداری را انجام می دهد و تسهیلات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

                                                                   

سرمایه دارایی یا پولی است که مردم آن را جمع می کنند تنا بتوانند در آینده برای روز مبادا از آن استفاده کنند یا به وسیله آن زندگی خود را بهبود ببخشند برای افزایش سرمایه راه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید هر کدام از این روش ها را امتحان کنید البته باید این نکته را یادآوری کنیم که مردم بیشتر راغب به سرمایه گذاری در قسمت هایی هستند که سود بیشتری برای آن ها به همراه دارد.

بانک شهر بانکی است که از سال 1387 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی دریافت کرد تامین نیازهای شهرداری ها و پوشش هزینه ها و مخارج شهرها از وظایف این بانک است.

این بانک از بهمن 1388 به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرد.

این بانک برای اینکه بتواند سپرده گذاران بیشتری را راغب کند تا در بانک شهر سرمایه گذاری کنند اعلام کرده است که برای سپرده های بلند مدت مشتریان خود سود 25 درصد را در نظر می گیرد.

با سرمایه گذاری در جهت خرید و تامین وسیله در قسطی کلاب می توانید سود زیادی به دست آورید.

سایر بلاگ های مرتبط

سود بانک ملت

سود بانک ملت
بانک ملت از بانک های دولتی کشور است که توانسته است خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهد سود بانک ملت مانند سایر بانک ها بر اساس نرخی است ...

پرسود ترین سرمایه گذاری

پرسود ترین سرمایه گذاری
در این مطلب راهی پرسود و پربازده را به شما معرفی می کنم که سرمایه گذاری در آن میتواند برگی جدید در زمینه اقتصادی پیش روی شما باز کند...