هدفون وی مودا

تاریخ انتشار:
1403/2/13 14:10:30

خرید یک هدفون باکیفیت و زیبا کار بسیار آسانی است اگرچه انتخاب شما برند وی مودا باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی هدفون وی مودا به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


هدفون وی مودا


هدفون وی مودا مدل ام 100           

هدفون V-Moda ام 100 مستر کراس ‌فید، بهترین هدفونی است که وی مودا تا به حال تولید کرده‌است! این هدفون در هر منطقه، کیفیت ساخت و گزینه‌های سفارشی افسانه‌ای V-Moda را حفظ می‌کند و بهبود کیفیت صدا و عملکرد، در هر منطقه‌ای را دارد. شما می‌توانید خرید نقدی یا اقساطی هدفون وی مودا را در سایت منحصر به فرد قسطی‌كلاب انجام دهید. 

V-Moda M100 شاهکاری غنی 

همکاری V-Moda و Roland باعث ایجاد یک شاهکار زیبا با صدای غنی در V-Moda M100 شده‌ است. وی مودا ام 100 مستر Crossfade اولین هدفونی است که مهندسان رولند آن را تنظیم کرده‌اند، به خصوص از زمانی‌که رولند در سال 2016 اکثریت سهام V-Moda را به دست آورده ‌است. 

اگر یک مهندس سنجش شنوایی یا ضبط صدا هستید که گزینه‌های ساخت و کیفیت سفارشی‌سازی V-Moda را تحسین نموده، اما مورد صدای آن را آزاردهنده ارزیابی کرده‌اید، این مدل نظر شما را تغییر خواهد داد. برای داشتن هدفون مخصوص دی جی‌ها مراحل خرید نقدی یا اقساطی هدفون وی مودا را از سایت قسطی‌كلاب آغاز كنید. 

جانشینی شایسته 

وی مودا ام 100 مستر Crossfade جانشین هدفون اصلی ام 100 Crossfade می‌باشد. هدفون ام 100 Crossfade اصلی که بعد از یک فرآیند توسعه منحصر به فرد در بازاری که در آن صدها نفر از متخصصان شنیداری، روزنامه نگاران، تولیدکندگان و دی جی‌ها همکاری می‌کردند، به صحنه فروش پاگذاشت.

 مستر ام 100 دارای چندین نسخه زیر کاپوت است، از جمله درایورهای دیافراگمی 50 میلی‌متری که با یک سیم پیچ ساخته شده ژاپنی به نام CCAW (سیم آلومینیومی با روکش مسی) به روز شده‌اند. 

یک سیم پیچ CCAW در هدفون بی سیم وی مودا کراس فید 2 نیز استفاده شده ‌است. V-Moda مدعی است که اگر درایور دوباره مهندسی شود، باعث افزایش پایداری می‌شود و یکپارچگی ساختاری لازم را برای مدیریت دامنه گسترده فراهم می‌کند. 

در نتیجه با حساسیت 107 دسی‌بل بر روی یک میلی‌وات و 32 اهم امپدانس به راحتی با هر وسیله‌ای استفاده می‌شود. مستر ام 100 برای تست پاسخ فرکانسی 5 هرتز تا 40 کیلوهرتز امتیاز داده شده و توسط انجمن صوتی ژاپن صدای Hi-Res تایید شده است. خرید نقدی یا اقساطی هدفون وی مودا در سایت قسطی كلاب مهیا شده ‌است. 

کیفیت ساخت افسانه‌ای 

با نگاه اولیه به مستر وی مودا ام وی 100 به معنای واقعی کلمه، کیفیت ساخت افسانه‌ای V-Moda را احساس می‌کنید. هدفون از چگالی خاصی برخوردار است. بازوهای قابل تنظیم‌کننده کلیک، همگی فلزی هستند.

قسمت زیرین هدبان و پدهای گوش در چرم نرم پیچیده شده‌اند. چرم موجود در پدهای گوش یا همان ایرپدها بر روی فوم حافظه نرم، پیچیده شده‌اند. مونتاژ و تناسب دستگاه، درجه یک است. این کیفیت به تجربه گوش دادن راحت تبدیل شده و هدفون متناسب با سر است. 

در هیچ جای آن شل بودن احساس نمی‌شود. برای گوش دادن‌های طولانی و بدون خستگی قابل توجه است. هدفونی فوق‌العاده متعادل و دارای یک پیشانی قابل تنظیم هدفون است و به هیچ وجه، وزن 283 گرم آن بر روی سر حس نمی‌شود.

برای داشتن یك هدفون پیشرفته و در عین حال راحت با خرید نقدی یا اقساطی هدفون وی مودا از قسطی كلاب اقدام نمایید. ایزوله‌سازی نویز غیرفعال وی مودا صدای جهان خارج را مسدود کرده است. 

قطع صدای فعال کارهای بیشتری انجام می‌دهد، اما یک مهر و موم محکم بر روی گوش شما باعث می‌شود تا صدای خارج بدون وارد کردن چیزی مصنوعی در جریان موسیقی، به درون سرتان، مسدود شود. 

برای خرید نقدی یا اقساطی هدفون وی مودا از قسطی كلاب اقدام نمایید و از تخفیفات ویژه سایت استفاده کنید. ناگفته نماند که مستر وی مودا ام وی 100 دارای یک لولای مبتکرانه است که اجازه می‌دهد تا بسته‌های فشرده را جمع کنند. راه مناسب بستن مستر ام 100، خم‌كردن پد در برابر پد است. 

ممکن است بر روی آن، محافظ بکشید، اما این می‌تواند به خش روی یک یا هر دو پد منجر شود. همچنین سیاست مجموعه نامدار قسطی كلاب، ارائه بهترین محصولات همراه با بیشترین کیفیت و كم‌ترین هزینه ممكن است. 

در فروشگاه قسطی کلاب هدفون وی مودا با کمترین نرخ سود به فروش می رسد. از محصولات فروشگاه قسطی کلاب دیدن نمایید و کالاهای شگفت انگیز آن را مشاهده نمایید. برای خرید نقدی یا اقساطی هدفون وی مودا از قسطی كلاب همین الان اقدام کنید.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط لیزینگ و بای چک صورت می‌پذیرد. با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید به آسانی خرید خود را ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی s20 fe

خرید قسطی s20 fe
یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگ با قیمتی مقرون به صرفه بی‌شک گوشی s20 fe می‌باشد. برای خرید قسطی s20 fe به بخش موبایل در دسته بندی...

فروش قسطی تبلت های سامسونگ

فروش قسطی تبلت های سامسونگ
برند سامسونگ تبلت‌های جذاب و کاربردی بسیاری را طراحی و تولید کرده است. برای خرید قسطی تبلت های سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در...