دی جی کالا و خرید اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/5 18:27:10

دیجی کالا یکی از فروشگاه های اینترنتی بسیار معتبر است که اخیراً فروش اقساطی را برای کاربران وفادار خود آغاز کرده است. پیش از این قسطی کلاب نیز امکان خرید قسطی انواع کالاهای مختلف را برای تمامی کاربران فراهم کرده بود.
فروش قسطی دیجی کالا

طرح فروش اقساطی دیجی کالا

سرعت زندگی امروز در مقایسه با چند دهه گذشته چندین برابر شده است و اغلب مردم ساعات زیادی را در روز در حال تکاپو هستند. در این سبک زندگی اغلب مردم دیگر وقت و حوصله آن را ندارند که ساعات زیادی را صرف گشتن در بازار و فروشگاه ها بکنند تا بتوانند یک کالا خریداری کنند.

شاید بتوان گفت ورود تکنولوژی به زندگی و پیشرفت آن یکی از عوامل اصلی سرعت گرفتن زندگی امروزی است. در عصر تکنولوژی فروشگاه های آنلاین بسیاری راه اندازی شده اند که هر کدام متناسب با خدماتی که ارائه می دهند توانسته اند سهمی از بازار آنلاین را به خود اختصاص دهند.

یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر که در حال حاضر فعالیت می کند و توانسته است ۷۰ درصد از بازار آنلاین کشور را از آن خود کند، سایت شناخته شده دیجی کالا است.

دیجی کالا که بیش از ده سال از فعالیت آن می گذرد، در طول سال های طولانی فعالیت خود توانسته است تا حد بسیار خوبی رضایت کاربران را در سراسر کشور به دست آورد. دیجی کالا که توسط دو برادر راه اندازی شده است در ابتدا فقط کالاهای دیجیتال می فروختند، اما کم کم فعالیت خود را گسترش دادند و به یک فروشگاه دیجیتالی تمام عیار تبدیل شدند.

دیجی کالا همه ساله خدمات خود را گسترش می دهد و متناسب با نیاز های موجود سرویس ارائه می دهد. یکی از خدمات ججالب توجهی که توسط دیجی کالا ارائه می شود این است که کاربران می توانند زمان تحویل کالا و حتی ساعت آن را مشخص کنند. همچنین با دیجی کالا می توانید کالا سفارش دهید و مشخص کنید که این خرید یک هدیه است و باید در زمان خاصی در مکان خاصی باشد و از این طریق دوستان خود را سوپرایز کنید.

در ماه های اخیر که قیمت ارز ها بالا رفته و قیمت اغلب قریب به اتفاق کالاهای موجود در بازار افزایش یافته است، اغلب کاربران دیگر نمی توانند اقلام مورد نیاز خود را به صورت نقدی خریداری نمایند. دیجی کالا به خوبی این مشکل را دیده و در صدد رفع آن برآمده است.

اقدامی که دیجی کالا برای مقابله با گرانی انجام داده است این است که امکان خرید اقساطی را برای کاربران وفادار خود فراهم کرده است. در طرح فروش اقساطی دیجی کالا هر کاربر می تواند تا ۱۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد. البته هنوز جزئیات زیادی در رابطه با فروش اقساطی دیجی کالا منتشر نشده است.

دیجی کالا و خرید قسطی انواع کالاهای مختلف ترکیب خوبی هستند که می توانند نیازهای کاربران سراسر کشور را در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب

گفتنی است پیش از دیجی کالا نیز فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب اقدام به فروش اقساطی انواع مختلف کالاها کرده بود. در قسطی کلاب بر خلاف سایت دیجی کالا  امکان خرید قسطی تنها برای کاربران وفادار نیست، بلکه تمام کاربران می توانند خرید انجام دهند.

همچنین سقف خرید قسطی از قسطی کلاب ۳۰ میلیون تومان می باشد و کاربر می تواند تعداد اقساط خود را به دلخواه بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب کند.

با وجود قسطی کلاب کاربران می توانند کالاهای مختلف اعم از کالای دیجیتال و لوازم خانگی مختلف  را به صورت قسطی خریداری کنند و هنگام خرید فقط به کیفیت کالا و برند مورد علاقه خود را توجه کنند، و قیمت را از اولویت های خود خارج کنند.

در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل می توانید با کارشناسان قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ چکی

خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ چکی
اگر تمایل به خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ با چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی لپ تاپ hp

خرید قسطی لپ تاپ hp
برند اچ پی محبوب‌ترین برند تولید کننده لپ تاپ در دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی لپ تاپ hp به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...