خرید گوشی آیفون

تاریخ انتشار:
1403/2/29 13:07:50

به طور حتم یکی از دوست‌داشتنی ترین برندهای تلفن همراه، برند اپل می‌باشد که در سرتاسر دنیا محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید گوشی آیفون


معرفی گوشی آیفون 

با خرید گوشی آیفون شما مجموعه‌ای از کامپیوترها، دوربین‌های دیجیتال و تلفن همراه را در یک دستگاه با رابط صفحه لمسی در اختیار خواهید داشت. گوشی آیفون سیستم‌ عامل (iOS) را دارا می‌باشد و از سال 2017، 2.2 میلیون برنامه برای آن از طریق فروشگاه App Store به مشتریان گوشی آیفون عرضه شده است. به سبب استقبال بی‌نظیر مردم از تلفن‌های همراه اپل، فروشگاه قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون را مهیا کرده است.

گوشی آیفون در سال 2007 در سان‌فرانسیسکو معرفی شد و در 29 ژوئن همان سال خرید گوشی آیفون آغاز گردید. در همان سال 13 میلیون نفر شروع به خرید نقدی گوشی آیفون کردند و در سال 2010، تعداد خرید گوشی آیفون از اولین نسخه آن از 70 میلیون فراتر رفت. در سال 2011، کمپانی اپل اعلام کرد که 100 میلیون گوشی آیفون فروخته است. 

در کشور ایران نیز فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه‌‍ای را برای مردم فراهم کرده است که به راحتی بتوانند از طرح خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون بهره‌مند شوند. 

مزیت خرید گوشی آیفون 

با خرید گوشی آیفون شما به‌خوبی درک می‌کنید که سیستم نرم‌افزاری آن به شکل شگفت انگیزی هماهنگی لازم را با سیستم سخت‌افزاری گوشی آیفون دارد و تاخیر در عملکرد و قفل‌کردن گوشی آیفون معنایی ندارد. گوشی‌های آیفون شرکت اپل از نظر سیستم‌عامل نسبت به گوشی‌های اندرویدی برتری بسیار محسوسی دارند، چرا که کمپانی اپل هر ساله یک برنامه آپدیت جدید را برای سیستم‌ عامل iOS منتشر می‌کند. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون در قسطی کلاب امکان پذیر شده است.

یکی دیگر از دلایل خرید گوشی آیفون برتری این گوشی نسبت به سایر تلفن‌های همراه است که دارای امنیت بالای نرم‌افزاری می‌باشد. سیستم ‌عامل iOS با لایه‌های محافظت شده و امنیتی، تقویت‌شده است و بسیار هوشمند می‌باشد. در مقایسه با سایر سیستم‌ عامل‏ها که به‌راحتی قابل دسترسی و دست‌کاری می‌باشند، امنیت بالاتری دارد. 

خرید گوشی آیفون این قابلیت را به شما خواهد داد که باکیفیت‌ترین تصاویر و فیلم‌ها را ثبت کنید. جالب است بدانید که در 70 درصد مواقع دوربین گوشی اپل نسبت به موبایل‌های هم‌رده خود از کیفیت بالاتری برخوردار است. از نظر کارشناسان اصلی‌ترین دلیل اولویت آیفون نسبت به گوشی‌های اندرویدی، تفاوت فاحش کیفیت دوربین می‌باشد. 

جدیدترین مدل‌های گوشی آیفون 2020 

برای خرید جدیدترین گوشی آیفون باید منتظر باشید، چرا که کمپانی اپل هر ساله جدیدترین گوشی آیفون خود را در شهریور ماه معرفی می‌کند، اما جدیدترین گوشی آیفون در سال 2020 یعنی آیفون SE 2020 در فروردین ‌ماه معرفی شد. 

گوشی آیفون جدید ظاهری شبیه‌ به آیفون ۸ خواهد داشت. نسخه‌ پایه‌ این گوشی ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی و خرید گوشی آیفون هزینه‌ای در حدود ۳۹۹ دلار را دارد. صفحه‌ نمایش گوشی آیفون جدید 7/4 اینچ گسترده است و LCD با نسبت تصویر به بدنه‌ 4/65 درصدی و پردازنده‌ی A13 و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و بدنه‌ ساخته شده از آلومینیوم و شیشه از مشخصات سخت افزاری آیفون SE 2020 می‌باشند.

آیفون SE از ۲۹ فروردین، برای پیش ‌خرید در دسترس قرار می‌گیرد و شما نیز می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب از گزینه خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون SE بهره ببرید. 

خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون از قسطی کلاب 

خرید گوشی آیفون به سبب کیفیت ساخت بسیار عالی و به طبع قیمت بالایی که دارند در هر فروشگاه و سایتی امکان‌پذیر نمی‌باشد، اما فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب از جمله فروشگاه‌های اینترنتی در ایران می‌باشد که تمامی گوشی‌های آیفون از هر رده را به ‌صورت به‌روز در سایت خود قرار داده است.

شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب می‌توانید به خرید نقدی گوشی آیفون اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به‌محض رونمایی و توزیع گوشی جدید آیفون، خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون را امکان‌پذیر می‌کند. ناگفته نماند کسانی که می‌خواهند با خرید گوشی آیفون از کیفیت بالای آن استفاده کنند، ولی به دلیل قیمت بالای این محصول نمی‌توانند بهای آن را به‌ صورت نقدی پرداخت کنند. 

با شرکت در طرح خرید اقساطی گوشی آیفون در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با پرداخت هزینه‌ای مناسب لذت بهره‌مندی از موبایل اپل را تجربه کنند. در این طرح شما می‌توانید با پرداخت قسط‌های خود به‌صورت منظم هزینه‌ خرید گوشی آیفون را آسان‌تر کنید در واقع فلسفه و دلیل راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب عدالت اجتماعی و دسترسی همگان با هر سطح درآمدی به کالاهای ضروری مردم می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی airpods با چک

خرید اقساطی airpods با چک
هندزفری‌های بی سیم امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و برندهای معروفی مانند اپل پیشرو در تولید این محصولات هستند، برای خرید اقساطی...

فروش اقساطی لپ تاپ asus

فروش اقساطی لپ تاپ asus
شرکت ایسوس یکی از سه شرکت برتر در ساخت لپ تاپ در سراسر جهان می باشد که سالانه لپ تاپ های جدید خود با فناوری بالا را روانه بازار می کند ما در اینجا...