خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 09:38:18

برای خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ قسطی

آیا می دانید شرایط خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ چیست؟ آیا از روش خرید اقساطی آسان تلویزیون سامسونگ اطلاع دارید؟ در این مقاله می خواهیم ضمن پاسخگویی به این سوالات درباره مزایای خرید اقساطی نیز با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

برند سامسونگ یکی از برترین علائم تجاری و شرکت های بزرگ فعال در تولید تلویزیون است. بیش از دو دهه است که محصولات این شرکت از جمله انواع تلویزیون های آن، در ایران وارد شده اند و از نظر مصرف کنندگان نیز دارای کیفیت مطلوبی بوده اند. سامسونگ در ساخت تلویزیون های با کیفیت یکی از برترین و البته محبوب ترین ها در بازار ایران بوده است. این شرکت هر ساله برای تمایز تلویزیون های تولیدی خود، مشخصات و ویژگی های جدیدی به آن ها اضافه می کند.

شرایط خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ

در ایران تلویزیون های سامسونگ، تحت ضمانت سام سرویس به صورت انبوه به فروش می رسند. در این میان در سال 97 و پس از تابستان بر اثر نوسانات و شوک ارزی شدید به بازار لوازم خانگی، قیمت تلویزیون های سامسونگ نیز تا حد زیادی افزایش یافت. اما با توجه به بعد کیفی این محصولات، بازهم استقبال از این برند در سطح بالایی باقی مانده است.

در چنین شرایطی، توده جامعه ما، قادر به خرید نقدی این تلویزیون ها نیستند. مجموعه قسطی کلاب، با هدف استفاده تمامی اقشار جامعه از کالای با کیفیت، اقدام به ارائه طرح خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ کرده است.

در این طرح شما می توانید با پیش پرداخت های محدود و اقساط بلند مدت، تلویزیون های سامسونگ را در منزل خود داشته باشید. در این قسمت از مقاله، یکی از برترین و محبوب ترین محصولات طرح خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ را با یکدیگر بررسی می کنیم.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 43NU7900، محبوب ترین محصول در طرح فروش اقساطی قسطی کلاب بوده است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش 43 اینچی و رنگ مشکی است.

از سایر مشخصات و قابلیت های این محصول می توان به صفحه نمایش ال ای دی تخت، پشتیبانی از کیفیت تصویر Ultra HD - 4K ، رابط هوشمند از نوع Smart Hub، دارا بودن مرورگر اینترنت، قابلیت نصب بازی و اپلیکیشن، دارا بودن قفل کودک و گیرنده دیجیتال و اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)، دارا بودن تعداد 2 درگاه‌ USB و تعداد 3 درگاه  HDMI اشاره کرد.

این محصول با چنین مشخصاتی دارای قیمت نقدی 7 میلیون و 200 هزار تومان است. در قسطی کلاب شما می توانید این تلویزیون قدرتمند سامسونگ را با پیش پرداخت 2 میلیون و 160 هزار تومان و اقساط بلند مدت 12 ماهه هر قسط به ارزش 569 هزار تومان خریداری کنید.

این مدل از تلویزیون تنها یکی از 24 مدل تلویزیون سامسونگ است که در سایت قسطی کلاب جهت فروش در طرح خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ معرفی شده است. شما می توانید برای مشاهده مشخصات سایر محصولات و همچنین قیمت نقدی، پیش پرداخت و میزان اقساط هر محصول به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مزایای خرید اقساطی از قسطی کلاب 

از جمله مزایای خرید اقساطی از قسطی کلاب می توان به خرید چندین محصول به صورت همزمان و اقساطی، کمترین میزان تفاوت با خرید نقدی، پاسخگویی 24 ساعته، گارانتی و ضمانت کیفیت محصولات، اقساط بلند مدت چند ماهه و پیش پرداخت های منصفانه و محدود اشاره کرد.

همچنین شما در طول فرایند خرید اقساطی از این سایت متوجه خواهید شد که این سایت همانند سایر مجموعه های فروش اقساطی در زمینه ضمانت عمل نمی کند و خیلی راحت و ساده می توانید با کمترین ضمانت ها، خرید خود را انجام داده و محصول را به خانه ببرید. جهت خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ، می توانید با ما در مجموعه قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی غذاساز دلمونتی

فروش اقساطی غذاساز دلمونتی
فروش اقساطی غذا­ساز دلمونتی طرح فروشی است که مصرف کنندگان را از داشتن یک ناجی در آشپزخانه بهره مند می­سازد. با افزایش مشغله های کاری و کمبود وقت ...

یخچال فریزر قسطی ال جی

یخچال فریزر قسطی ال جی
در شرایط اقتصادی امروزی که لوازم خانگی به شدت گران شده است و اغلب مردم توان خرید یک یخچال فریزر با کیفیت خوب را به صورت نقدی ندارند، قسطی کلاب...