فروش اقساطی محصولات اپل

تاریخ انتشار:
1403/2/3 20:48:18

فروش اقساطی گوشی و ساعت اپل

فروش اقساطی محصولات اپل از طریق سایت قسطی کلاب امکان پذیر است.


فروش اقساطی محصولات اپل


                                                                   

شرکت اپل یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه ساخت و طراحی وسایل الکتریکی فعالیت می کند این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل در شهر کپرتینو فعالیت خود را آغاز کرد اپل به تولید سخت افزارهای نوین معروف است از محصولات این شرکت می توان آی پدها و گوشی های آیفون را نام برد همچنین این شرکت در زمینه طراحی نرم افزار نیز فعالیت دارد.

اپل با معرفی ساعت های هوشمند خود برای اولین بار در میان محصولات پوشیدنی پا گذاشت ساعت اپل واچ یک پخش کننده موسیقی است و یک وسیله مفید است که اطلاعات سلامتی و ضربان قلب شما را همراهی می کند همچنین یک وسیله ارتباطی است که تماس و پیامک را می فرستد و می گیرد.

این ساعت قادر است برنامه های دیگر را کنترل کند ساعت هوشمند اپل تمام ویژگی های یک ساعت خوب را از ساعت های هوشمند دیگر گرفته است و به عنوان یک ریموت کنترل برای کنترل خانه های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد  مانند بیشتر ساعت ها این ساعت نیز برای گوشی آیفون طراحی شده است و زمانی که می خواهید از تمام پتانسیل های آن استفاده کنید باید به آیفون متصل شوید البته بدون اتصال نیز می توانید برخی از کارها را انجام دهید.

ساعت اپل دارای یک صفحه نمایش کوچک، روشن، رنگی و لمسی است در کنار ساعت یک پیچ برای اسکرول کردن و یک دکمه در زیر آن قرار دارد می توانید با لمس و سوایپ کردن ساعت را کنترل کنید.

پیج ساعت در سمت راست آن قرار دارد اما افراد چپ دست نیز می توانند آن را در دست خود ببندند زیرا اپل طوری  این سیستم عامل را طراحی کرده است که قابلیت چرخش دارد و شما می توانید بالا و پایین قرار گرفتن صفحه نمایش را خودتان تعیین کنید.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور فروش اقساطی است شما برای خریداری محصولات اپل می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ 8

خرید اقساطی اپل واچ 8
جدیدترین اپل واچ سری 8 نام دارد. برای خرید اقساطی اپل واچ 8 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ
اگر قصد خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...