بهترین وسایل آشپزخانه

تاریخ انتشار:
1403/2/25 12:49:07

خرید بهترین وسایل آشپزخانه به صورت قسطی می تواند خیلی لذت بخش باشد. وبسایت قسطی کلاب برای شما عزیزان شرایط ویژه خرید اقساطی را در بخش لوازم خانگی خود مهیا کرده است. لذت یک خرید آنلاین را با قسطی کلاب تجربه کنید.


بهترین وسایل آشپزخانه

انتخاب بهترین وسایل آشپزخانه 

از نظر بسیاری از خانم ها آشپزخانه نگین خانه است و به دلیل اینکه بیشتر خانم ها اکثر وقت خود را در آشپزخانه می گذرانند و برایشان بسیار مهم است که وسایل آشپزخانه و محیط آن بسیار زیبا و کاربردی باشد. زمانی که شما قصد خرید وسایل آشپزخانه را دارید اولین موضوعی که نظر شما را جلب می کند و شما را به چالش می کشد، برند محصول انتخابی شما می باشد. 

به خاطر تنوع و طراحی متفاوت برند ها انتخاب برای شما بسیار سخت شده است و به طور قطع نیاز به راهنمایی خواهید اشت. امروزه شرکت های زیادی دست به طراحی و تولید لوازم آشپزخانه زده اند که در این مقاله می خواهیم شما را با این برند های خارجی و ایرانی آشنا کنیم. 

برند های ایرانی و خارجی   

در زمان خرید یکی از موضوعات مهم که باید به آن توجه شود برند محصول مد نظر شما می باشد. لیست برندهای معتبر خارجی به شرح زیر می باشد:
_ ال جی
_ سامسونگ
_ کنوود
_ مولینکس
_ بوش
_ دوو
_ فلر
_ فیلیپس
_ جنرال الکتریک
_ میله

لیست برندهای معتبر ایرانی به شرح زیر می باشد:

_ اسنوا
_ هیمالیا
_ امرسان
_ پارس خزر
_ بیمکث
_ اخوان
_ بوتان
_ پاکشوما

انتخاب بین برند ایرانی و خارجی کار سختی نیست. شما بستگی به سلیقه و بودجه ای که در دست دارید، می توانید برند مورد علاقه خود را انتخاب کنید. بدیهی است که بیشتر رغبت به سمت برند های خارجی دارید، زیرا بهترین وسایل آشپزخانه متعلق به آن ها می باشد ولی ناگفته نماد که برند های ایرانی نیز در طراحی و تولید با برند های خارجی رقابت می کنند و پیشرفت قابل توجه ای داشته اند. 

بنابراین توصیه می شود که قبل از خرید یک برند خارجی کاتالوگ برند های ایرانی را نیز مشاهده کنید و سپس خرید خود را قطعی کنید. شاید باورتان نشود ولی ماشین لباسشویی پاکشوما طراحی مشابه و حتی بالاتر از ال جی دارد و شما را شگفت زده می کند. همچنین یخچال فریزر های اسنوا جز کاربردی ترین و زیبا ترین یخچال فریزر های موجود در بازار است. 

ارزش گذاری برندهای خارجی و ایرانی 

قیمت بالا همیشه نشانه کیفیت نیست، خیلی از اوقات قیمت بالا فقط به خاطر نوع برند یا طراحی منحصر به فرد و بدون کارایی آن کالا می باشد. امروزه به علت اوضاع نا به سامان اقتصادی و بالا رفتن دلار اجناس خارجی قیمت سرسام آوری پیدا کردنده اند و شما در هنگام خرید یک محصول با برند خارجی هزینه واقعی آن را پرداخت نمی کنید، بلکه مازاد قیمت آن را پرداخت می کنید.

 این مازاد به علت گمرکی و بالا رفتن دلار می باشد، ولی کالای ایرانی از این مازاد هزینه مبرا است و شما قیمت واقعی کالا را برای خرید پرداخت می کنید. بنابراین توصیه می شود که انتخاب بهترین وسایل آشپزخانه را از برند های ایرانی انجام دهید و با حمایت از کالای ایرانی به پیشرفت و موفقیت کارخانه های ایرانی کمک کنید. 

پیشنهاد ویژه قسطی کلاب 

اگر شما می خواهید بهترین وسایل آشپزخانه را با ویژه ترین شرایط خریداری کنید، ما به شما وبسایت قسطی کلاب را معرفی می کنیم. شما به راحتی و به صورت نقدی یا اقساطی می توانید تمامی برندهای ایرانی و خارجی دلخواه خود را با اقساط بین 3 تا 12 ماه خریداری کنید.

 جالب توجه است که بدانید شما در سرتاسر ایران می توانید خرید آنلاین خود را انجام دهید و کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس بگیرید.


سایر بلاگ های مرتبط

مخلوط کن اقساطی

مخلوط کن اقساطی
بدون تردید، از جمله ملزومات و لوازم پرکاربرد و کاربردی در آشپزخانه مخلوط کن می باشد. بر همین اساس، خرید یک دستگاه مخلوط کن اقساطی بیش از پیش....

خرید اقساطی تلویزیون الیو

خرید اقساطی تلویزیون الیو
برند الیو یکی از بهترین برندهای ایرانی در طراحی و تولید تلویزیون است. برای خرید اقساطی تلویزیون الیو به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم...