تلویزیون اسنوا قسطي

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:02:04

برند ایرانی و موفق اسنوا یکی از بهترین تلویزیون‌های مدرن بازار را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون اسنوا قسطي

کمپانی اسنوا

برند اسنوا یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای ایرانی است که در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است. این برند استثنایی در شهر مورچه خورت اصفهان تاسیس شده است و از حمایت بی‌نظیر مردم ایران برخوردار است.

برند اسنوا دارای یکی از بزرگترین کارخانه‌های ایران است و سعی بر این دارد با استفاده از ابراز آلات کارخانه‌ای مدرن، فناوری و تکنولوژی را در کالاهای ایرانی افزایش دهد.

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از جدیدترین تلویزیون‌های برند اسنوا مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

همه طرفه دیدنیه!

تلویزیون استثنایی برند اسنوا مدل SSD-43SA560 با اندازه 43 اینچ زیبایی منحصر به فردی دارد و به قدر زیبا و مدرن طراحی شده است که از هر زاویه‌ای مشاهده کنید، شفاف و روشن است. 

اگر این تلویزیون را از هر زاویه تماشا کنید، به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد با وجود اینکه تلویزیون‌های قدیمی‌تر  را از هر جهتی غیر از مستقیم تماشا کنید، با صفحه‌ای تاریک و بی‌کیفیت مواجه خواهید شد، ولی تلویزیون‌های پیشرفته اسنوا از همه طرفی دیدنی هستند! 

برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

پنجره‌ای شفاف رو به دنیایی دیگر

تلویزیون‌ جدید اسنوا دارای طراحی بدون قاب می‌باشد و زیبایی منحصر به فردی به دیزاین خانه شما خواهد بخشید. تلویزیون‌های جدید اسنوا به قدری بی‌حاشیه طراحی شده‌اند که زمانی که به دیوار متصل‌اند، مانند یک پنجره استثنایی بر روی دیوار نمود می‌کند. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

تجربه دنیای مجازی با تلویزیون‌های اسنوا

تلویزیون‌های جدید اسنوا قابلیت اتصال به Wifi را دارد و شما دیگر با تلویزیون فقط فیلم و سریال مشاهده نمی‌کنید، بلکه به راحتی به اینترنت متصل خواهید شد و به آسانی در دنیای مجازی چرخ می‌زنید و با بازی‌های آنلاین سرگرم می‌شوید. با خرید اقساطی تلویزیون اسنوا از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

مشاهده صفحه موبایل در تلویزیون!

به طور حتم برای همه ما پیش آمده که بخواهیم عکس یا فیلم‌های گوشی همراه خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم و در کنار هم به مشاهده فیلم و یا سریالی بپردازیم، در این مواقع قابلیت اسکرین میرورینگ تلویزیون‌های هوشمند کمک بزرگی به ما خواهد کرد. 

شما با اتصال به تلویزیون قابلیت این را دارید که تمامی محتوای تلفن همراه خود را به اشتراک بگذارید و از دورهمی‌های خود نهایت لذت را ببرید. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ارزنده سایت بهره ببرید.

DVBT2 چیست؟

شاید برایتان پیش آمده باشد که در هنگام خرید تلویزیون با آپشن DVBT2 مواجه شده باشید. این فناوری استثنایی به گونه‌ای طراحی شده است که شما بدون نیاز به آنتن هوایی تمامی شبکه‌های داخلی را با کیفیت HD خواهید داشت و دیگر نیازی نیست به صورت سنتی آنتن هوایی نصب کنید و از اینکه شبکه‌های شما برفکی شود، اذیت شوید. با خرید اقساطی تلویزیون اسنوا از قسطی کلاب یک خرید بی‌نظیر را تجربه کنید.

قسطی کلاب و فروش تلویزیون‌های اسنوا

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های کشور است که مشتریان فراوانی دارد. این وبسایت جذاب با ارائه بهترین خدمان فروش توانسته مشتریان بسیاری را جذب کند.

برای کسب اطلاعات در مورد نحوه خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و با انتخاب یکی از چهار روش بای چک، لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان تا سقف 150 میلیون تومان خرید انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگي پاکشوما با چک

 خرید اقساطی لوازم خانگي پاکشوما با چک
برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق می‌باشد. برای خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما با چک به بخش لوازم خانگی به سایت قسطی...

خرید قسطی مبلمان خانگی با چک

خرید قسطی مبلمان خانگی با چک
با خرید قسطی مبلمان خانگی می‌توانید با کمترین هزینه و تحویل فوری مبلمان، فضایی زیبا، راحت، و دلنشین را در منزل خود ایجاد کنید. همین الان...