فروش قسطی آبسردکن

تاریخ انتشار:
1403/2/13 14:27:18

برای فروش قسطی آبسردکن به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش قسطی آبسردکن

خرید آبسردکن اقساطی

فروش قسطی آبسردکن، شرایطی ویژه برای خرید بهترین آبسردکن می باشد. دستگاه آبسردکن دستگاهی است که آب آشامیدنی را خنک می کند و یا به راحتی می توان آب جوش از آن تهیه نمود.

در روزهای گرم تابستان این وسیله بسیار ضروری است، مخصوصا در مکان های عمومی که در آنها دسترسی به یخچال وجود ندارد. دمای آبسردکن در هوای معتدل 10-15 درجه و در مناطق گرم 13-18 درجه می باشد.

آبسردکن ها به سه نوع تقسیم می شوند:

1. آبسردکن مخزن دار دارای شناور

2. آبسردکن های دارای بطری با قابلیت تعویض شدن

3. آبسردکن های آنی

آبسردکن های مخزن دار و ویژگی آنها

این آبسردکن ها به لوله آب وصل می شود و دارای مخزنی است که همیشه پر است. این نوع آبسردکن بیشتر در مکان های عمومی استفاده می شود. در سیستم این آبسردکن از موتوری برای خنک کردن آب به واسطه انرژی برقی استفاده می شود.

قدرت سیستم خنک کننده باید طوری باشد که آب به سرعت خنک شود اما دیواره های مخزن یخ نزند. در این آبسردکن اگر استفاده از آب زیاد باشد و به مخزن این اجازه داده نشود که به صورت کامل خنک گردد به جای آب خنک باید آب گرم بنوشیم.

آبسردکن های دارای بطری و کارکرد آنها

در این آبسردکن ها منبع و مخزن آب یک بطری است که به صورت وارونه بر روی آن قرار گرفته است و زمانی که بطری خالی شود باید بطری دیگری سر جایش قرار گیرد.

این آبسردکن دارای پمپ حرارتی است که با قرار گرفتن آب روی این صفحه خنک می شود. این سیستم کاربرد بسیاری دارد و در خیلی جاها از آن استفاده می شود. فروش قسطی آبسردکن شرایطی ویژه برای مشتریان عزیز است.

آبسردکن آنی و نحوه عملکرد آن

این سیستم آبسردکن در سال 2007 اختراع شده است. در این نوع آبسردکن منبع یا مخزنی برای آب وجود ندارد بلکه آب به صورت آنی و لحظه ای خنک می گردد و دیگر با استفاده زیاد آب ، خنکی آن از بین نمی رود. با این سیستم خنک کنندگی آب می توان آب خنک را به هر جایی لوله کشی کرد.

در مکان های عمومی و تفریحی که نیاز به آب خنک است می توان از این روش بهره برد که بسیار مفید است. با فروش قسطی آبسردکن شما را همراهی می کنیم.

فروش قسطی آبسردکن در قسطی کلاب

همانطور که در بالا مطالعه نمودید یک مورد از انواع آبسردکن ها قابل حمل است و کاربرد زیادی دارد. آبسردکن های بابلر یا بطری دار در بسیاری از مکان ها ، منازل و یا ادارات به کار می رود. قسطی کلاب شرایط ویژه ای برای فروش آبسردکن دارد. اگر قصد خرید یک آبسردکن برای خانه و یا محل کار خود دارید به این شرایط فروش توجه کنید.

در قسطی کلاب شما می توانید کالاهایی را که قیمتشان کمتر از پنج میلیون تومان است را بدون پیش پرداخت و در اقساط 12 ماهه خریداری نمایید. اگر قیمت کالایی بیش از پنج میلیون باشد با پرداخت تنها 30 درصد از مبلغ ، بقیه مبلغ را به صورت اقساط یک ساله می پردازید.

آبسردکن های قسطی کلاب قیمتی کمتر از پنج میلیون دارند و شما می توانید بدون هیچ پیش پرداختی آبسردکن خود را خریداری نمایید. فروش قسطی آبسردکن یک شرایط استثنایی فروش است.

متاسفانه امروزه با وجود مشکلات اقتصادی بسیار، مردم قدرت خرید نقدی را ندارد. قسطی کلاب در جهت رفاه حال مردم عزیز این شرایط فروش ویژه را در سایت اینترنتی خود قرار داده است.

این مجموعه بعد از اینکه شما ثبت سفارش خود را انجام دادید و محصول مورد نظر را خریداری نمودید، در سریع ترین زمان ممکن کالا را به دست شما مشتری عزیز می رساند.

با فروش قسطی آبسردکن از شرایط ویژه فروش برخوردار شوید. قسطی کلاب تمامی کالاها را تضمین می کند اگر بعد از تحویل کالا ایرادی در آن مشاهده نمودید می توانید در طول 24 ساعت کالا را برگردانید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال و فریزر دیپوینت

خرید اقساطی یخچال و فریزر دیپوینت
برند دیپوینت با طراحی بهترین محصولات توانسته است طرفداران بسیاری را جذب خود کند. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر دیپوینت ...

خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی 10 کیلویی

خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی 10 کیلویی
اگر قصد خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی 10 کیلویی با شرایطی استثنایی را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید اقساطی از بخش ماشین...