فروش کولر آبی اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 10:16:25

جهت اطلاع از شرایط فروش کولر آبی اقساطی به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه کنید 

 فروش کولر آبی اقساطی

روش انتخاب یک کولر آبی مناسب 

فروش کولر آبی اقساطی به همه مردم این امکان را می‌دهد که تحت هر شرایط مالی بتوانند خرید مناسبی داشته باشند. روش انتخاب یک کولر آبی مناسب بدین صورت است که ابتدا با انواع و اقسام کولر آبی آشنایی داشته باشید و با توجه به اندازه و مکان مورد نظر، نوع کولر و توان آن برای خنک کردن را، انتخاب کنید. می توان انواع کولر آبی را به چند دسته تقسیم کرد:

  • کولر آبی پوشالی
  • کولر آبی سلولزی
  • کولر آبی پرتابل
  • کولر آبی رومیزی

کولر آبی پوشالی همان نوع نام آشنا برای مردم است چون از زمان قدیم تا کنون از این کولر استفاده می شده و در سال  باید پوشال آن را تعویض نمود. در نوع سلولزی،  دیگر نیاز به تعویض پوشال نیست و این بخش از کولر حذف شده است.

دو نوع پرتابل و رومیزی همانطور که از نامشان پیداست برای فضاهای کوچک استفاده می شود و کولر پرتابل، قابلیت حمل و جابجایی را نیز دارد. حال هر کدام از انوع کولر های آبی را که مد نظر داشته باشید می توانید از محل فروش کولر آبی اقساطی خرید نمایید. اگر نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتری درمورد کولر آبی و عملکرد آن دارید، می توانید با جستجویی ساده در اینترنت به آن دست یابید. سایت‌های بزرگ فروشگاهی اقدام به فروش کولر آبی اقساطی نموده اند.

بازار فروش کولر آبی اقساطی در ایران 

  بازار فروش کولر آبی‌ در ایران، انواع کولر آبی را در دسترس مشتریان خود قرار می دهد و شرایط فروش کولر آبی اقساطی را نیز برای مشتریان فراهم می کند. در بازارهای سنتی تمام نقاط کشور انواع لوازم خانگی به صورت اقساطی به فروش می رسد و در این میان فروش کولر آبی اقساطی نیز به چشم می‌خورد. مسلما بازار فروش کولر آبی اقساطی در فصل تابستان بسیار داغ است 

افراد زیادی به دلیل گرمای تابستان به دنبال خرید این کالا می باشند. امروزه با وجود فضای مجازی و دسترسی به سایت‌های فرو‌‌شگا‌‌‌هی،  مردم با انواع تخفیف ها و فروش های ویژه آشنا می باشند. مثلا برخی از فروشگاه‌ها فروش کولر آبی اقساطی را برای مشتریان در نظر می گیرند.

شرایط اقساطی برای خریداران بسیار مناسب در نظر گرفته می شود و فرد با پرداخت مبلغ قسط اولیه، می تواند صاحب کولر شود و مابقی را در طول چند ماه پرداخت نماید. باید برای خرید کولر ابتدا نوع و مدل آن را انتخاب نمایید. به عنوان مثال :

  • کولر2300 می‌تواند فضای 30 تا 50 متری را خنک کند.
  • کولر3500 فضای 50 تا 70 متری را خنک می کند.
  • کولر 4900 فضای 70 تا 120 متر را خنک می کند.
  •  کولر 7000 برای  مکان های بالای 120 متر استفاده می شود.

مزایای کولر آبی 

فروش کولر آبی اقساطی، به شما این امکان را میدهد که از مزایای این نوع از کولر در ساختمان مسکونی یا مکان اداری خود بهره مند شوید. در اینجا به انواعی از این مزایا اشاره می کنیم :

  • بازدهی کولر آبی بسیار بالاست به همین دلیل در بسیاری از مکان ها از آن استفاده می شود.
  • در ساختمان ها و فضاهای کوچک کولر آبی بهتر خنک می کند .
  • هزینه پایین‌تری نسبت به وسایل خنک کننده دیگر دارد و نصب آن نیز آسان است.
  • برق پایینی مصرف می کند.
  • تعمیر و نگهداری آن نیاز به متخصص خاصی ندارد.

در کنار همه این مزایا، خرید به صورت قسطی نیز مشتریان را ترغیب می نماید که این کولر را برای خرید انتخاب نمایند. فروش کولر آبی اقساطی  بهترین فرصت برای کسانی است که قصد خرید یک وسیله سرمایشی در محل کار یا منزل خود را دارند.

فروش کولر آبی برای مناطق گرمسیر بسیار ضروری است چون آب و هوای گرم و خشک موجب ترک خوردن وسایل و ایجاد الکتریسیته ساکن می شود، ولی استفاده از کولر آبی باعث ایجاد رطوبت می گردد و این مشکلات را مرتفع می نماید. فروش کولر آبی اقساطی برای این مناطق نیز  بسیار حیاتی و کاربردی می باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ماشین لباسشویی TCL

خرید ماشین لباسشویی TCL
برند TCL یکی از معتبر ترین برندهای دنیا شناخته شده است. برای خرید ماشین لباسشویی TCL با شرایط فوق العاده به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب...

خرید تلویزیون LED ال جی

خرید تلویزیون LED ال جی
برند ال جی با سابقه بی‌نظیر در طراحی و تولید محصولات خانگی و دیجیتالی طرفداران بسیاری دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون LED ال جی...