فروش تب سنج دیجیتال رزمکس قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/7 19:55:07


تب سنج ها وسیله ای برای اندازه گیری دمای بدن هستند. اگر یک تب سنج در خانه داشته باشید هنگام مریضی می توانید میزان تب خود را کنترل کنید. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و بخش آرایشی بهداشتی تهیه کنید.


فروش تب سنج دیجیتال رزمکس قسطیفروش تب سنج دیجیتال رزمکس قسطی

فروش تب سنج دیجیتال رزمکس قسطی، بخشی از طرح فروش قسطی آرایشی و بهداشتی است که برای اولین بار توسط قسطی کلاب، با هدف کمک به سهولت در دسترسی به این وسیله بسیار کاربردی اجرا گردیده است.

ترمومتر یا تب سنج، وسیله ای برای اندازه گیری دمای بدن است. ترمومتر های سنتی از دیرباز برای اندازه گیری دما استفاده می شوند. این ترمومتر های با انبساط جیوه و هدایت آن داخل یک لوله بسیار نازک، می توانند دمای محیط مورد بررسی نشان دهند.

از آنجایی که جیوه ماده ای بسیار سمی است و محفظه برای نگهداری جیوه در این نوع دماسنج ها از شیشه نازک و کاملاً غیر مقاوم ساخته شده است. آسیب دیدن محفظه جیوه آن و مسمومیت جیوه، به ویژه در کودکان گاهی اتفاق می افتد. همچنین احتمال خطا در اندازه گیری یا خواندن دما در ترمومتر های جیوه ای وجود دارد.

ترمومتر هایی که در طرح فروش تب سنج دیجیتال رزمکس قسطی به فروش می رسد، با بهره بری از تکنولوژی دیجیتال، احتمال خطا در اندازه گیری را به حداقل رسانده و خواندن آن بسیار راحت می باشد. همچنین به دلیل نداشتن محفظه جیوه، بسیار بی خطر است و کار کردن با آن بسیار راحت بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد.

با خرید اقساطی تب سنج دیجیتال رزمکس، شما می توانید دمای بدن را از زیر زبان، زیر بغل یا از طریق رکتال اندازه گیری کنید و محدودیتی در محل اندازه گیری دمای بدن ندارد.

با خرید اقساطی تب سنج دیجیتال رزمکس، شما صاحب تب سنج هایی خواهید شد که به سیستم تله فوتو مجهز است و قابلیت گرفتن دما به صورت غیر تماسی را دارد. با تب سنج های غیر تماسی رزمکس، می توان دمای بدن و حتی اشیا را تا فاصله 10 سانتیمتر و در عرض یک ثانیه اندازه گیری کرد.

فروش تب سنج دیجیتال رزمکس قسطی، شامل تب سنج های مجهز به بلوتوث، با تکنولوژی مصرف حداقل انرژی است.

از جمله مهم ترین امکاناتی که با خرید اقساطی تب سنج های رزمکس می توانید به آن مجهز شوید، امکان بازیابی داده های دستگاه به وسیله اپلیکیشن است. با اپلیکیشن «Rossmax healthstyle»، شما می توانید فشار خون، قند خون، میزان اشباع اکسیژن خون، وزن و دمای بدن خود را تنها با یک اپلیکیشن مدیریت کنید.

تب سنج دیجیتال رزمکس به راحتی با بلوتوث به اپ متصل می شود و داده های آزمایشگاهی تنها با یک کلیک به راحتی در دسترس خواهد بود.

مزایای طرح فروش تب سنج دیجیتال رزمکس قسطی

تب سنج از جمله ضروری ترین ابزار مورد نیاز در هر منزل است. تب شایعترین مشکلی است که کودکان دچار آن می شوند و نوزادان و کودکان را بارها راهی بیمارستان می کند.

تب سنج یک ابزار ضروری برای کنترل روند بیماری یا بهبود در نوزادان و کودکانی است که به هر دلیلی تب می کنند. قیمت تب سنج های دیجیتال رزمکس به صورت نقدی در سایت قسطی کلاب، 805000 تومان است.

با این حال فروش تب سنج دیجیتال رزمکس قسطی، برای همه خانواده ها این امکان را فراهم کرده است تا تنها با ماهانه 87000 تومان تا 12 ماه، به راحتی صاحب یک دستگاه تب سنج دیجیتال رزمکس شوند.

فروش اقساطی تب سنج دیجیتال رزمکس مورد استقبال چه کسانی قرار می گیرد؟

کلیه مراکز بهداشتی و درمانی با استفاده از طرح فروش تب سنج دیجیتال رزمکس قسطی، می توانند این وسیله کاربردی را خریداری و به مراجعین خود به نحو احسن خدمت رسانی کنند.

حساسیت بالای این دستگاه و قابلیت دماسنجی غیرتماسی آن، آن را به وسیله ای مناسب برای مراکز آموزشی و خدماتی درمانی تبدیل کرده است. جایی که احتمال انتشار ویروس با لمس اشیاء مشترک بسیار بالاست.

همچنین طرح فروش تب سنج دیجیتال رزمکس قسطی، به مراکز اداری و سازمان ها کمک کرده است تا جعبه کمک های اولیه خود را مجهز تر کنند. قابلیت اندازه گیری دما از نقاط مختلف بدن، این وسیله را به یک ابزار بسیار مناسب برای استفاده افراد با شرایط مختلف تبدیل کرده است.

فروش تب سنج دیجیتال رزمکس قسطی، مورد اقبال همه اقشار جامعه، چه مراکز درمانی و خدماتی و چه مراکز آموزشی و خانواده ها بوده و با تسهیل تهیه این محصول برای مشتریان خود، چه به لحاظ مالی و چه تحویل، رضایت مشتریان خود را بیش از پیش فراهم کرده است.

سایت قسطی کلاب، با فروش قسطی آرایشی و بهداشتی، این امکان را فراهم آورده است که بدون نگرانی از قیمت محصول، همه بتوانند هرآنچه از لوازم آرایشی و بهداشتی نیاز دارند، تهیه کنند و طی اقساط طولانی مدت قیمت آن را پرداخت کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپیلاتور براون

خرید اقساطی اپیلاتور براون
از مهم ترین دلایل اهمیت خرید اقساطی اپیلاتور براون، امکان اصلاح و زدودن موهای زائد بدن و لایه برداری پوست، در هر زمان و هر شرایطی می باشد. برای ...

خرید قسطی ویلچر

خرید قسطی ویلچر
ویلچر از کالاهایی است که باید از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد تا مصرف کننده از آن بتواند بدون کوچکترین مشکلی به کارهای روزمره ....