خرید اقساطی m51 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 07:33:58

یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ با قیمتی ارزان مدل m51 است. برای خرید اقساطی m51 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی m51 سامسونگ


مشخصات مهم گوشی m51

طراحی زیبا و جذاب، بخش سخت افزاری قوی، باتری دارای طول عمر بالا و نمایشگر باکیفیت، از مهم ترین ویژگی‌های خرید قسطی m51 سامسونگ به شمار می‌رود. این مدل گجت هوشمند در رنگ‌های آبی تیره، سفید و مشکی به کاربران عرضه می‌گردد. گوشی سامسونگ گلکسی ام 51 از وزنی برابر با 230 گرم، ضخامت 9.5 میلیمتر و ابعاد 165 در 76 میلیمتر برخوردار است.

بدنه گوشی Galaxy m51 با متریال پلاستیک پوشش داده شده است. ماژول‌های دوربین در گوشه سمت چپ پنل پشتی ام 51 قرار گرفته است. نمایشگر گوشی حدود 86 درصد از نمای دستگاه را به خود اختصاص داده است. در قسمت لبه بالایی صفحه نمایش، دوربین سلفی گوشی به چشم می‌خورد. فریم اصلی گوشی نیز از جنس پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. در قسمت سمت راست فریم، کلیدهای مربوط به پاور و کنترل صدا دیده می‌شوند. در لبه سمت چپ شیار مربوط به کارت حافظه و سیم کارت گوشی قرار دارد. همچنین، در لبه بالایی فریم، میکروفون گوشی و در لبه پایینی جک 3.5 میلیمتری هدفون، درگاه usb و دریچه اسپیکر تعبیه شده است.

بهره مندی از نمایشگر 6.7 اینچی نوع Super AMOLED، ویژگی دیگر خرید قسطی m51 سامسونگ را شامل می‌شود. نمایشگر دستگاه محتواهای تصویری را با تراکم پیکسلی 393 پیکسل بر اینچ و وضوح 2400 در 1080 پیکسل نمایش می‌دهد. نرخ نوسازی تصاویر این مدل گوشی میان رده سامسونگ برابر با 60 هرتز اعلام شده است. ضمنا، نمایشگر ام 51 با محافظ Gorilla Glass 3 + پوشش داده شده است. به منظور نمایش رنگ‌های زنده و واقعی دو پروفایل رنگی Vivid و Natural در منوی تنظیمات گوشی تعریف شده است. 

سایر ویژگی‌های Samsung Galaxy M51

سامسونگ گلکسی ام 51 در بخش سخت افزار به پردازنده قدرتمند 8 نانومتری Qualcomm SDM730 Snapdragon 730 G مجهز شده است. به پشتوانه این چیپست، پردازش داده‌ها، اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها بدون لگ و روان و لذت بخش صورت می‌گیرد. پردازنده گرافیکی در نظر گرفته شده برای این میان رده سامسونگ از نوع Adreno 618 می‌باشد. گوشی گلکسی سامسونگ m51 از سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری one ui 3.1 پشتیبانی می‌کند. بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، رابط کاربری و سیستم عامل گوشی بدون لگ و باگ و روان اجرا می‌گردد.

طراحی ماژول دوربین چهارگانه، از امتیازات بارز خرید اقساطی Samsung Galaxy M51 به حساب می‌آید. دوربین اصلی دستگاه از یک لنز 64 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.9 بهره می‌برد. با کمک این لنز عکس‌های باکیفیت و فوق العاده جذابی را می‌توان ثبت کرد. 

همچنین، روشنایی، داینامیک و کیفیت تصویر برداری این مدل اسمارت فون خوب و قابل قبول ارزیابی می‌شود. دوربین اولترا واید گوشی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو از یک حسگر 32 مگاپیکسلی برخوردار است. به لطف وجود سنسور تشخیص عمق میدان، عکس‌های پرتره به صورت عالی و فوق العاده ثبت می‌شوند. برخورداری از باتری با ظرفیت 7000 میلی آمپر ساعت را می‌توان از نقاط قوت گوشی هوشمند گلکسی M51 برشمرد. فرآیند شارژ شدن باتری دستگاه از طریق شارژر سریع 25 واتی صورت می‌گیرد. 

نحوهخرید قسطی m51 سامسونگ

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور افزایش سطح رفاه خریداران، اقدام به ارائه طرح فروش قسطی گوشی‌های هوشمند گلکسی ام 51 سامسونگ نموده است. این طرح به صورت غیر حضوری و بر مبنای روش خرید آنلاین و با قیمت مقرون به صرفه به خریداران و مشتریان عرضه شده است. ضمنا، در این فروشگاه آنلاین امکان خرید انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی نیز برای متقاضیان پیشی بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیپد ایر با چک

خرید قسطی آیپد ایر با چک
اگر قصد خرید قسطی آیپد ایر را دارید لازم است پیش از آن با مشخصات و ویژگی های این تبلت کاملاً آشنا شوید و به بخش تبلت در دسته بندی...

فروش قسطی ایرپاد 3

فروش قسطی ایرپاد 3
برند اپل محصولات درجه یک و منحصر به فردی دارد. شما می‌توانید برای خرید قسطی ایرپاد 3 به بخش هدفون در دسته بندی کالای...