سیم کارت 912 قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:44:33


برای مشاهده سیم کارت 912 قسطی به بخش سیم کارت سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


                               



فروش قسطی سیم کارت

امروزه در سراسر جهان شاهد گسترش گوشی های هوشمند می باشیم به گونه ای که اکثر مردم در جهان از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. از گذشته تا به امروز گوشی ها برای برقراری ارتباط از سیم کارت استفاده می کردند.

 سیم کارت یک قطعه الکتریکی است که در داخل گوشی قرار می گیرد. در کشور ما همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور خدمات گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. بسیاری از شرکت های تولید کننده موبایل اقدام به تولید گوشی های دو سیم کارته می کنند. به دلایل متعددی اعم از کاهش قیمت و نبود فضای کافی تولید کنندگان موبایل از درگاه مخصوصی در محصولات خود استفاده می کنند. این قابلیت در گوشی های هوشمند دو سیم کارته وجود دارد. 

در یکی از بخش های این گوشی ها یک درگاه سیم کارت و در بخش دیگر اسلات کارت حافظه وجود دارد. بدین ترتیب در صورتی که نیاز به استفاده از دو سیم کارت داشته باشید امکان افزایش حافظه گوشی خود با استفاده از کارت های حافظه میکرو اس دی را نخواهید داشت و بالعکس.

امسال ما شاهد این بودیم که همراه اول از سیم کارت های جدید هیبریدی خود رونمایی کرد. این سیم کارت ها در ظرفیت 8 ،16 ،32 و 64 گیگابایت روانه بازار شده اند. این سیم کارت ها علاوه بر اینکه به شما این امکان را می دهند که به شبکه مخابراتی متصل شوید. این امکان را می دهد که به عنوان کارت حافظه جانبی از این سیم کارت ها استفاده کنید.

همراه اول خدمات گسترده ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد همین مساله باعث شده است که بسیاری در سراسر کشور از سیم کارت های همراه اول استفاده کنند.

اگر به دنبال خرید قسطی سیم کارت همراه اول با کد0912 هستید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید تا بر حسب نیاز و سلیقه خود یکی از سیم کارت ها را خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی سیم کارت رند

خرید قسطی سیم کارت رند
از گذشته های دور تاکنون ارقام ریاضی ، به خصوص ارقام خاص و رند ، دارای جذابیت خاصی بوده اند.با پیشرفت تکنولوژی و بکارگیری فناوریهای جدید در زمینه ...

خرید قسطی سیم کارت با شماره رند

خرید قسطی سیم کارت با شماره رند
سیم کارت‌های متنوعی در ایران وجود دارند که با شماره‌های رند به فروش می‌رسند و از قیمت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. برای خرید اقساطي سیم...