خرید قسطی کوییک اتومات

تاریخ انتشار:
1403/2/29 11:34:43

خرید قسطی کوییک اتومات به جهت داشتن امکانات متعدد، طراحی زیبای بدنه، طراحی مناسب کابین و قیمت ارزان یک گزینه خوب برای بسیاری از ایرانیان محسوب می شود. همین الان به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کوییک اتومات


بررسی خودرو کوییک اتومات 

خرید قسطی کوییک اتومات یکی از گزینه‌های جذاب برای دوستداران خودروی دنده اتومات ارزان است. این اتومبیل در سال 1397 به بازار آمد و به دلیل طراحی زیبا و آپشن‌های مختلف جایگاه خوبی در بین ایرانیان پیدا کرد. کوییک اتومات که به کوییک اتوماتیک پلاس نیز مشهور است برای ترددهای شهری یک خودروی مناسب به شمار می‌رود. 

طراحی خارجی زیبای کوییک اتوماتیک

یکی از جذابیت‌های خرید اقساطی کوییک اتومات مربوط به طراحی زیبای بدنه اتومبیل است. بدنه کوییک بر اساس ماشین‌های تیبا و ساینا ساخته شده است و این امر در بخش‌های مختلف آن به چشم می‌خورد. به طور کلی می‌توان گفت که ظاهر کوییک بیشتر شبیه تیبا است ولی قسمت پشتی اتومبیل زیباتر و بهتر طراحی شده است. 

کوییک اتومات رینگ‌های متفاوت نسبت به سایر نسخه‌های کوییک و چراغ‌های دیلایت دارد و این ویژگی‌ها موجب تفاوت ظاهری این مدل شده است. قسمت جلوی کوییک همانند بخش جلوی اتومبیل ساینا با اندکی تفاوت در سپر و چراغ آن است. در ضمن روی گلگیر کوییک اتوماتیک حروف CVT حک شده که این امر نیز جزو وجه تمایز این مدل محسوب می‌شود.  

نگاهی به طراحی داخل خودروی کوییک اتومات

با خرید قسطی کوییک اتومات و ورود به کابین آن با طراحی داخل ساینا و تیبا مواجه می‌شوید. البته در طراحی کوییک اتوماتیک تفاوت‌هایی نیز وجود دارد. در کوییک اتومات فرمان D شکل، کنسول جدید میانی و همین‌طور نمایشگر لمسی و پشت آمپرهای متفاوت مشاهده می‌شود که آن را از سایر مدل‌های کوییک متمایز می‌کند. در قسمت کنسول کابین مکان‌هایی جهت قرار دادن گوشی موبایل و لیوان تعبیه شده است. طراحی قسمت عقب ماشین و مکان نشستن مسافر در مقایسه با بخش عقبی برخی از خودروها مانند پژو 206 بسیار بهتر است و افراد با قد متوسط مشکلی از نظر فضای قرار گرفتن پا و سر خود ندارند.

صندلی‌های عقب کوییک اتومات به طور کامل تا می‌شوند و مسافران به راحتی می‌توانند به صندوق بار دسترسی داشته باشند؛ اما عمودی بودن بیش از حد پشتی‌ها موجب خستگی و کمردرد در مسافت‌های طولانی می‌شود. 

گیربکس و پیشرانه کم مصرف کوییک اتوماتیک پلاس

در خرید اقساطی کوییک اتومات با یک پیشرانه 4 سیلندر 5/1 لیتری مواجه می‌شوید که قدرت 87 اسب بخار دارد و گشتاور 128 نیوتنی تولید می‌کند. گیربکس این خودروی ملی اقتصادی از نوع CVT با پنج سرعت دستی است که عملکرد نرمی دارد. مصرف سوخت گیربکس و پیشرانه کوییک اتوماتیک پایین است و در حدود 6/7 لیتر در هر صد کیلومتر برآورد می‌شود. یکی از نکات منفی این اتومبیل پرطرفدار، صدای زیاد آن در داخل کابین است که با افزایش پیشرانه بیشتر نیز می‌شود.

خرید کوییک اتومات و معرفی امکانات آن

با خرید قسطی کوییک اتومات کامل‌ترین امکانات این خانواده برای شما فراهم می‌شود. در کوییک اتوماتیک امکاناتی نظیر: دوربین دنده عقب، سنسور پارک، کنترل فشار باد لاستیک، نمایشگر هفت اینچی، استارت بدون کلید و کروز کنترل وجود دارد. دستگیره آسان بازشو، مه شکن جلو و عقب، نمایشگر سیستم کنترل فشار تایر، کامپیوتر سفر و سیستم ضد سرقت نیز برخی از امکانات این ماشین محسوب می‌شود. تجهیزات موجود در این خودروی ایرانی جزو اصلی‌ترین امکانات اتومبیل‌های امروزی به شمار می‌روند. 

فروش قسطی بهترین خودرو ایرانی در قسطی کلاب

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب یکی از پیشگامان در عرصه فروش کالاهای مورد نیاز مردم به صورت اقساطی است. با مراجعه به سایت این فروشگاه شما می‌توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود را به صورت قسطی یا نقدی خریداری کنید. از سایت قسطی کلاب خرید اقساطی اقلامی مانند: لوازم خانگی، وسایل بازی و سرگرمی، کالای دیجیتال، لوازم اداری و انواع وسایل نقلیه امکان پذیر است. با خرید قسطی می‌توانید مایحتاج خود را امروز در اختیار داشته باشید و فردا هزینه آنها را پرداخت کنید. با خرید اقساطی کوییک اتومات از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی خودرو تیبا

فروش قسطی خودرو تیبا
یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایرانی بعد از پراید، خودرو تیبا می‌باشد که بسیار زیبا طراحی شده است. برای خرید اقساطی خودرو تیبا به بخش ...

خرید قسطی تیبا 2

خرید قسطی تیبا 2
یکی از پرفروش‌ترین خودروهای سایپا بعد از پراید خودرو تیبا می‌باشد که بسیار پرطرفدار است و از قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید اقساطی ...