کیفیت لوازم خانگی بکو

تاریخ انتشار:
1403/2/5 02:52:35

محصولات بکو یکی از برترین برندهای کشور ترکیه می باشد که در ایران محبوبیت خاصی دارد. اگر شما نیز علاقه به خرید محصولات بکو دارید به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


کیفیت لوازم خانگی بکو


برند بکو 

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در کشور ترکیه برند بکو می باشد که در ایران محبوبیت ویژه ای دارد. شرکت بکو بعد از کسب موفقیت های پیاپی در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی شروع به صادرات محصولات خود کرد و امروزه در ایران نیز تمامی محصولات بکو موجود می باشد. کیفیت لوازم خانگی بکو بسیار عالی است و شما با خیال راحت می توانید از این برند معروف خرید خود را انجام دهید. در کشور ترکیه برند های دیگری نیز در حال فعالیت هستند، ولی هیچ کدام از شرکت ها به اندازه برند بکو معروف و موفق نیستند.

جالب است بدانید که شرکت بکو حامی مالی تیم معروف بارسلونا می باشد که این فعالیت بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. اگر تمایل به خرید یک برند معتبر و شناخته شده را دارید، ما به شما برند بکو را پیشنهاد می کنیم. 

کیفیت لوازم خانگی بکو 

شرکت بکو دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد و علاوه بر کیفیت بالایی که دارد از طراحی زیبایی نیز برخوردار هستند. در کارخانه لوازم خانگی بکو از پیشرفته ترین وسایل صنعتی استفاده شده است و به همین علت محصولات تولید شده در کارخانه بکو دارای کیفیت بالایی است. در بین برندهای خارجی، کیفیت لوازم خانگی بکو از بقیه برند ها بالا تر است و به راحتی می توان با قیمت مناسب محصولات بکو را خریداری کنید. کیفیت لوازم خانگی بکو به اندازه ای زیاد است که شرکت بکو در بیش از 130 کشور دنیا نمایندگی دارد و محصولات خود را صادر می کند. 

معرفی محصولات با کیفیت لوازم خانگی بکو 

محصولات خانگی بکو دارای تنوع بی نظیری است که در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل محصولات بکو بپردازیم. لیست محصولات خانگی بکو به شرح زیر می باشد:

_ یخچال فریزر ( ساید باید ساید)
_ ماشین لباسشویی
_ ماشین ظرفشویی
_ اجاق گاز
_ هود
_ خشک کن
_ فر تو کار 

نوآوری های بکو 

نوآوری های شرکت بکو در سال های اخیر بسیار زیاد شده است. یکی از این نوآوری ها در مورد ماشین لباسشویی های نسل جدیدی است که به تازگی به روانه بازار کرده است. ماشین لباسشویی بکو دارای سطح A+++ می باشد و 60 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و در ضمن صدای بسیار کمی در حین شستشو ایجاد می کند. جالب است بدانید که در یخچال فریزر های بکو از یک تکنولوژی خاص استفاده شده است.  نئوفراست تکنولوژی است که موجب می شود هوای سرد فریزر و محفظه داخلی یخچال با یکدیگر ارتباط نداشته باشند و سرمای هر کدام به صورت جداگانه تقسیم شود.

 این تکنولوژی سبب می شود که مواد غذایی مدت زمان بیشتری باطرائت و تازه بمانند و دیر تر خراب شوند. گاز رومیزی بکو نیز به شکل فوق العاده ای طراحی شده است. شما می توانید گاز صفحه ای خود را به دو قسمت بزرگ و یا هشت قسمت کوچک و مجزا تبدیل کنید، بستگی به خواسته شما دارد که سیستم پخش گرمای گاز صفحه ای شما به چه شکلی باشد. 

معرفی وبسایت قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در کشور می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. اگر شما تمایل به خرید محصولات بکو دارید، می توانید به راحتی با شرایط اقساطی خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید. وبسایت قسطی کلاب برای رفاه حال ایرانیان عزیز طرح خرید اقساطی را مهیا کرده است. شما می توانید با شرایط باز پرداخت 3 تا 12 ماهه کالای مد نظر خود را خریداری کنید و در هر کجای ایران که ساکن هستید، می توانید کالای خریداری شده را درب منزلتان تحویل بگیرید. با قسطی کلاب تجربه یک خرید موفق را تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباس شویی دوو با چک

خرید اقساطی ماشین لباس شویی دوو با چک
اگر تمایل خرید اقساطی ماشین لباس شویی دوو با چک دارید به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی یخچال فریزر امرسان با چک

خرید قسطی یخچال فریزر امرسان با چک
یکی از بهترین برندهای تولید کننده یخچال فریزر در ایران امرسان است. برای خرید قسطی یخچال فریزر امرسان با چک به بخش یخچال فریزر در دسته...