خرید اقساطی زودپز

تاریخ انتشار:
1403/2/28 18:16:58

برای خرید اقساطی زودپز به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی زودپز


خرید زودپز با شرایط ویژه اقساطی

خرید اقساطی زودپز بدون پیش پرداخت یک راهکار مناسب برای افرادی است که توان پرداخت نقدی این محصول را ندارند. زودپز یکی از لوازم خانگی پر کاربرد آشپزخانه‌های امروزی است. انواع برندها و با قیمت‌های مختلف زودپز در بازار وجود دارد. هرکدام از این برندها خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.

از برندهای معتبر و شناخته شده‌ی سازنده‌ی زودپز می‌توان به تفال و دلمونتی اشاره کرد. دلمونتی یک برند معتبر تولید کننده‌ی انواع لوازم خانگی ایتالیایی است. لوازم خانگی ساخت برند دلمونتی ایتالیا دارای طراحی زیبا و بسیار مرغوب باکیفیت هستند. تفال هم یک برند فرانسوی کاملا شناخته شده و معتبر است. زودپزهای ساخت این برندها از زیبایی، دوام و استحکام بالایی برخوردارند.

ویژگی‌های عمومی زودپزها

1. جنس زودپزها

جنس زودپزها امروزه بیشتر از استیل ساخته می‌شوند. استیل توان و مقاومت خوبی در برابر حرارت از خود نشان می‌دهد و دیرتر خراب می‌شود.

2. دستگیره زودپزها

دستگیره‌ی زودپزها از جنس پلاستیک عایق حرارت ساخته می‌شود تا دیرتر خراب شوند.

3. قابلیت شستشو

بیشتر زودپزهای امروزی قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

4. دارای سبد

بیشتر زودپزهای امروزی دارای سبد تمام استیل برای بخار پز کردن غذا هستند.

5. درب زودپزها

درب زودپزها از جنس شیشه مقاوم در برابر ضربه، شفاف و نشکن هستند.

6. تایمر

برخی از مدل‌های این زودپزهای امروزی دارای تایمر بوده و می‌توان انواع شرایط پخت غذاها را برای آنها تعریف کرد.

قیمت زودپز

زودپزها بسته به امکانات و قابلیت‌های اضافی بین 1 تا 3 میلیون قیمت دارند. البته بستگی به برند و کیفیت و قابلیت‌های اضافی‌ای که داشته باشند؛ این قیمت‌ها متغیر خواهد بود.

هرچند قیمت زودپز آنچنان زیاد نیست اما برای افرادی که قصد تهیه‌ی جهیزیه دارد و لوازم خانگی فراوانی باید بخرد؛ امکان پرداخت اقساطی آن خبری خوش و مسرت بخش برای او خواهد بود. با خرید اقساطی زودپز قیمت گرانترین نوع آن هم به چشم نخواهد آمد.

مزایای خرید اقساطی زودپز

مهمترین مزیت خرید اقساطی زودپز این است که نیازی نیست تا کل مبلغ آن را به یکباره پرداخت کنید. برای خریدن برخی از کالاهای اقساطی را باید حتما در ابتدا پولی به عنوان پیش پرداخت بپردازید.

این پیش پرداخت علاوه بر پرداخت اولین قسط دریافت می‌شود تا کالای مورد نظر را صاحب شوید. اما برای خرید اقساطی زودپز الزامی برای پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت وجود ندارد و تنها با پرداخت اولین قسط ماهانه صاحب آن خواهید شد.

شرایط خرید اقساطی زودپز

شرایط خرید اقساطی زودپز هم مانند دیگر کالاهای اقساطی کاملا به نفع خریدار طراحی شده است. سیستم پرداخت اقساطی کاملا سفارشی و منعطف است. به طوری که خریدار خودش می‌تواند انتخاب کند که پیش پرداخت بپردازد یا نه و اینکه اگر بخواهد مبلغی برای پیش پرداخت بپردازد چه میزانی باشد.

مسئله بعدی این است که اقساط ماهانه را در چه مدت پرداخت کند. البته برای رفاه و آسایش بیشتر خریداران مدت زمان اقساط ماهانه بیش از 3 ماه در سیستم در نظر گرفته شده است. همچنین تلاش شده است تا مبلغ تمام شده بعد از پایان اقساط ماهانه نزدیک به مبلغ نقدی باشد تا خریدار راحتی و آسایش بیشتری داشته باشد.

وجود چنین سیستم سفارشی و انتخابی باعث شده است تا روز به روز بر محبوبیت آن افزوده شود و خریداران بیشتری جذب چنین سیستم خرید اقساطی انواع کالاها و لوازم مورد نیازشان شوند.

دلایل خرید اقساطی زودپز

از مهمترین دلایل خرید اقساطی زودپز عدم توان و قدرت پرداخت وجه این کالا به صورت یکباره است. زودپز جزو وسایل و لوازم خانگی‌ای است که اغلب برای تکمیل و تهیه‌ی جهیزیه خریداری می‌شود.

از آنجایی که وضعیت اقتصادی خانواده‌ها در چنین شرایطی بسیار سخت شده است؛ تهیه‌ی کلیه لوازم خانگی جهیزیه به صورت نقدی بسیار دشوار شده است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که جذب سیستم پرداخت اقساطی لوازم خانگی شوند.

یکی از این لوازم خانگی زودپزها هستند که هرچند ممکن است به نسبت دیگر لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر و اجاق گاز و ... قیمت کمتری داشته باشند ولی بازهم در این شرایط سخت اقتصادی مبلغ ناچیزی ندارند و هنوز برای خیلی از خانواده‌ها خرید نقدی آن دشوار است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون بویمن با ارز دیجیتال

خرید قسطی تلویزیون بویمن با ارز دیجیتال
افراد مختلف با هر وضعیت مالی می‌توانند نسبت به خرید قسطی تلویزیون بویمن اقدام کنند و یک کالای هوشمند...

خرید اقساطی ظرفشویی جی پلاس

خرید اقساطی ظرفشویی جی پلاس
یکی از وسایل مورد نیاز در هر آشپزخانه‌ای بی شک ماشین ظرفشویی است. اگر تمایل به خرید اقساطی ظرفشویی جی پلاس دارید به بخش...